اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140211187810819105
در دسترس نیست

تعمیر لباسشویی کلور

تعمیر لباسشویی کلور در تهران

کد: 140211187810819105

، تهران , (اخبار رسمی): تعمیر لباسشویی کلور با ارائه ضمانت نامه 6 ماه در سراسر تهران توسط بهترین تعمیرکاران تهران سرویس آنلاین با بیش از 5 شعبه فعال 22669196-44284743-66593368-77241505-55795334

تعمیر لباسشویی کلور در تهران
تعمیر لباسشویی کلور در تهران

تعمیر لباسشویی کلور با ارائه ضمانت نامه 6 ماه در سراسر تهران توسط بهترین تعمیرکاران تهران سرویس آنلاین با بیش از 5 شعبه فعال 22669196-44284743-66593368-77241505-55795334

تعمیر لباسشویی کلور (Clever Washing machine repair) شرکت کلور با هدف ارتقاء سطح کیفی کالای ایرانی باتولید انواع لوازم خانگی در حد رقابت با سایر کشورهای جهان در سال 1393 در شهرک صنعتی خیام، شهر نیشابور قدم به عرصه تولید نهاد و در سال 1394 محصولات یخچال فریزر خانگی خود را به تولید انبوه رسانید.
سبد محصولات خانگی برند کلور بسیار کامل بوده و یکی از محصولات پر فروش این برند ایرانی لباسشویی تولید این شرکت است که با استفاده از تکنولوژی بروز و حفظ زیبایی ظاهری توانسته فروش خوبی را بدست آورد.
حال اگر شما عزیزان از لباسشویی برند کلور استفاده می‌کنید دیگر نگران خدمات پس از فروش محصولات خود نباشید. تهران سرویس آنلاین در کنار شماست تا تعمیر لباسشویی کلور شما را در کوتاه‌ترین بازه زمانی انجام دهد.
تهران سرویس آنلاین بیش از ۱۰ سال است که در زمینه تعمیر لباسشویی کلور فعالیت داشته وتوانسته رضایت بیش از ۹۰ درصد مشتریان خود را بدست اورد.
مجموعه ما با آموزش بیش از ۱۰۰ تکنسین متخصص و کار آزموده در زمینه تعمیرات ماشین لباسشویی بوش و ارائه ضمانت ۶ ماه برای کلیه خدمات تعمیراتی به یکی از پرطرف دار ترین شرکت های خدماتی تبدیل شده و بسیاری از مشتریان به عضویت دائمی خانواده بزرگ تهران سرویس آنلاین مبدل شده اند.
برای استفاده از خدمات مجموعه ما کافی است با نزدیک‌ترین شعبه مجموعه ما در تماس بوده و یا از طریق چت آنلاین درخواست خود را ثبت نمایید.
تعمیر ماشین لباسشویی کلور در شرق، غرب، شمال و جنوب پایتخت توسط کارشناسان ما انجام می‌گیرد.

تعمیر ماشین لباسشویی کلور در تهران :

باتوجه‌به افزایش قیمت لوازم‌خانگی این روزها بسیاری از مردم روی به سمت تعمیر لباسشویی خود آورده و تا حد ممکن سعی می‌کنند لوازم خود را تعمیر کنند.
اما همان‌طور که می‌دانید تعمیر لباسشویی نیز نیازمند تخصص و مهارت بالایی است و باید به دست کارشناس متخصص در این زمینه انجام شود.
در بسیاری از موارد مشاهده شده که تعمیرکار غیرمتخصص علاوه بر اینکه قادر به تعمیر لباسشویی کلور نبوده؛ بلکه خسارت‌های بسیاری نیز به دستگاه مشتری عزیز وارد کرده است.
در میان تمامی این شرکت‌ها تهران سرویس آنلاین بیش از ۱۰ سال است که در زمینه تعمیرات انواع برند ماشین لباسشویی فعالیت داشته و در حدود ۱۰۰۰ کارشناس متخصص را آموزش داده است تا بتواند در کوتاه ترین بازه زمانی تعمیرات لباسشویی کلور مشتریان عزیز خود را انجام دهد.
کارشناسان ما علاوه بر سپری‌کردن دوره‌های مشخص آموزشی ساعت‌های بسیاری را در کنار اساتید بزرگ خود به کارورزی پرداخته و توانسته‌اند مهارت بالایی در زمینه تعمیرات و عیب‌یابی ماشین لباسشویی کلور به دست اورند.
برای ثبت درخواست تعمیرکار لباسشویی خود همین حالا با نزدیک‌ترین شعبه تهران سرویس آنلاین تماس حاصل کرده و یا از طریق چت آنلاین درخواست تکنسین خود را ثبت نمایید.

تعمیر لباسشویی کلور قدیمی:

یکی از رایج‌ترین سؤالات مشتریان عزیز درباره تعمیرات انواع مدل‌های قدیمی ماشین لباسشویی کلور است که در پاسخ به این پرسش دوستان باید متذکر شویم که رد تهران سرویس آنلاین تعمیرات تمامی مدل‌های قدیمی و جدید لباس‌شویی کلور انجام می‌شود.
کلور از قدیمی‌ترین شرکت‌های تولیدکننده لباسشویی در دنیاست و به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب تعداد زیادی از این محصول در خانه‌های ایرانی‌ها پیدا می‌شود.
اگر شما عزیزان نیز از مدل‌های قدیمی کلور در منزل خود استفاده می‌کنید دیگر نگران تعمیرات دستگاه‌های خود نباشید تهران سرویس آنلاین در کنار شما خواهد بود.
برای مطالعه مقاله تعمیر لباسشویی اوشن اینجا کلیک کنید.

تعمیرات ماشین لباسشویی دوقلو کلور:

در زمان‌های گذشته یخچال‌فریزرهای دوقلو از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و بسیاری از مشتریان عزیز از این مدل لباسشویی کلور در منزل خود استفاده می‌کنند اگر شما هم برای تعمیرات لباسشویی دوقلو کلور خود با مشکل مواجه شده‌اید همین حالا با ما در تماس باشید.

تعمیر ماشین لباسشویی کلور در محل :

این روزها ماشین لباسشویی یکی از مهم‌ترین لوازم‌خانگی است که به عصای دست خانواده‌ها تبدیل شده است. تصور یک روز بدن این وسیله برای بسیاری از خانواده‌ها از جمله خانواده‌های داری نوزاد و یا سالمند بسیار سخت بوده و مشتریان بسیاری در هنگام تماس با کارشناسان تهران سرویس آنلاین تأکید بسیاری بر انجام سریع تعمیرات ماشین لباسشویی کلور خود دارند.
به همین دلیل تهران سرویس آنلاین هدف خود را بر ارائه خدمات در محل به مشتریان متمرکز کرده است. با ثبت درخواست از سوی مشتری، تکنسین‌های تهران سرویس آنلاین با هماهنگی انجام شده، در محل شما حضور پیدا می‌کنند.
کارشناسان ما با حضور در محل کار یا منزل مشتریان، لباسشویی کلور را عیب‌یابی و سپس اقدام به تعمیر آن می‌نمایند. تمامی خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی در تهران سرویس آنلاین در محل مشتری و بدون نیاز به جابه‌جایی دستگاه انجام خواهد شد.
برای ثبت درخواست خود با نزدیک‌ترین شعبه تهران سرویس آنلاین به محل سکونت خود در تماس باشید.

گارانتی ۶ماهه پس از تعمیرات لباسشویی کلور:

یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های مجموعه تهران سرویس آنلاین با سایر شرکت‌های خدماتی ارائه ۶ ماه ضمانت نامه تعمیرات است.در حقیقت شما عزیزان با ثبت درخواست در تهران سرویس آنلاین از نزدیکترین شعبه مجموعه به محل سکونت خود خدمات دریافت کرده و پس از ارائه خدمات توسط کارشناس متخصص یک برگ فاکتور دارای سربرگ و مهر شرکت به شما عزیزان ارائه میشود.
این فاکتور شامل تمامی خدمات انجام شده و قطعات تعویضی است و به مدت ۶ ماه از زمان صدور این فاکتور خدمات شما دارای ضمانت نامه شرکت بوده و در صورت بروز مشکل مجموعه در خدمات شما عزیزان خواهد بود.
برای مطالعه مقاله تعمیر لباسشویی هوور اینجا کلیک کنید.
 

خدمات تهران سرویس آنلاین برای ماشین لباسشویی کلور:

تعمیر موتور لباسشویی کلورتعمیر پنل بورد لباسشویی کلور

تعمیر لولا و درب لباسشویی کلورتعمیر سیستم گرمکن لباسشویی کلور

تعمیر بولبرینگ ها و سیستم گرداننده لباسشویی کلورتعمیر سیمکشی لباسشویی کلور

جوشکاری دیگ ماشین لباسشویی کلورتعویض لاستیک دور درب لباسشویی کلور

تعمیرات خشک کن لباسشویی کلوررفع کدهای خطا و ارورهای لباسشویی کلور

تعمیر سیستم تخلیه لباسشویی کلورتعویض تسمه لباسشویی کلور

تعمیر هیدروستات ماشین لباسشویی کلورتعمیر تایمر ماشین لباسوشیی کلور

تعویض دکمه های پنل لباسشویی کلورتعمیر میکروسویچ قفل درب لباسشویی کلور

تعمیر و تعویض شیر برقی لباسشویی کلورتعویض شلنگ های ورودی و خروجی لباسشویی کلور

تعویض المنت ماشین لباسشویی کلورتعمیر و تعویض تاخو یا تاکومتر موتور لباسشویی کلور

نحوه تماس و ثبت درخواست تعمیر ماشین لباسشویی کلور در تهران

شما عزیزان می‌توانید از طریق شماره تماس شعب تهران سرویس آنلاین، فرم درخواست خدمات و یا چت آنلاین که در گوشهٔ تصویر سمت راست قرار داده است با تیم پشتیبانی در تماس بوده و با درخواست خود را ثبت نمایید.
بعد از ثبت درخواست تعمیرکار از هریک از روش‌های بالا یک پیامک حاوی کد اشتراک در مدت‌زمان کوتاهی برای شما ارسال شده که این کد اشتراک برای فعال‌سازی گارانتی ۶ ماه باید نزد شما محفوظ بماند.
قبل از حضور تکنسین در محل که پیامک دیگر حاوی اطلاعات تکنسین برای شما ارسال شده و در همان زمان تکنسین برای تعیین زمان حضور با شما تماس گرفته و زمان حضور را با شما چک خواهد کرد.
زمان تقریبی حضور تکنسین در شرایط عادی بین ۶۰ الی ۹۰ دقیقه پیش‌بینی می‌شود که این تایم می‌تواند با تایم موردنظر شما تغییر یابد.
بعد از حضور تکنسین و انجام خدمات یک فاکتور دارای سربرگ و مهر تهران سرویس آنلاین به شما عزیزان ارائه می‌شود که بهتر است با درج کد اشتراک بر روی آن تا ۶ ماه گارانتی نزد شما عزیزان محفوظ بماند.
طی یک الی ۳ روز کاری پشتیبانی برای درج نظرات شما از خدمات ارائه شده با شما عزیزان در تماس خواهند بود.
نکته مهم توجه داشته باشید: از هرگونه تماس مستقیم با تکنسین خودداری نمایید، چرا که در صورت بروز این اتفاق دستگاه شما از گارانتی مجموعه خارج شده و شرکت هیچ‌گونه مسئولیتی به عهده نخواهد گرفت.

چرا تعمیرکار ماشین لباسشویی کلور خود را باید از تهران سرویس آنلاین درخواست دهید:

دارای تکنسین‌های باسابقه کاری حداقل ۱۰ سال و مختص تعمیرات ماشین لباسشویی

تکنسین‌های دوره‌دیده و آشنا به زبان

سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

حداقل زمان برای حاضرشدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

ضمانت‌نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

استفاده از قطعات درجه یک و قطعات فابریکی و اورجینال

سرویس‌دهی به طور شبانه‌روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه‌ها

دارای نماد اطمینان از وزارت صنعت معدن و تجارت

بالاترین رضایت مردمی

ارائه خدمات تمامی برندهای ماشین لباسشویی در تهران

اعزام نیرو در کوتاه ترن بازه زمانی به سراسر پایتخت

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی کلور:

ما در مرکز تهران سرویس آنلاین، هزینه تعمیر لباسشویی کلور را برای شما عزیزان مشخص کرده‌ایم تا با خیالی آسوده دستگاه خود را تعمیر کنید. کلیه هزینه ها در این مجموعه بر اساس تعرفه اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی در تهران محاسبه می‌شود. از جمله عواملی که بر روی قیمت تعمیرات لباسشویی کلور تاثیرگذار است، عبارت‌اند از:

مدل لباسشویی (درب از بالا، درب از جلو و …)

نوع خرابی و آسیب دیدگی دستگاه

قطعات معیوب لباسشویی

تعمیر یا تعویض قطعات معیوب

نوسانات بازار

مدت زمان گارانتی خدمات

تکنولوژی به کار رفته در لباسشویی

تعیین دقیق هزینه تعمیر ماشین لباسشویی کلور تنها در شرایطی امکان پذیر است که تکنسین متخصص تهران سرویس آنلاین دستگاه را به صورت دقیق عیب یابی کرده و ایراد آن را مشخص نماید. یکی از بهترین خدماتی که این مرکز برای مشتریان در نظر گرفته است، این است که تمامی هزینه ها برای وی شفاف سازی شده و بعد از اتمام کار از مشتری دریافت می گردد. همچنین پس از پایان کار، به مشتریان یک فاکتور ارائه می شود که تمام هزینه های تعمیرات لباسشویی کلور در آن با دقت لحاظ شده است. برای آگاهی از قیمت خدمات لباسشویی کلور به جدول زیر توجه فرمایید.

تعمیر کدام مدل ها و مشکلات لباسشویی کلور در انجام می شود؟

لباسشویی کلور یکی از انواع لوازم خانگی بسیار پرکاربرد بوده و از قطعات مختلفی تشکیل شده است که هریک از این اجزا به دلایل مختلفی دچار ایراداتی شده و عملکرد دستگاه با مشکل مواجه خواهد شد. استفاده از خدمات تکنسین های متخصص و ماهر که بتوانند مشکل ماشین لباسشویی کلور شما را به درستی تشخیص داده و آن را برطرف کنند، از اهمیت زیادی برخوردار است. در همین راستا، تعمیرکاران مجرب تهران سرویس آنلاین انواع خدمات مربوط به سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی کلور های مختلف را با استفاده از قطعات فابریک و ابزار پیشرفته به مشتریان خود ارائه می دهند.

انواع لباسشویی های درب از جلو، درب از بالا، درب از جلو و دوقلو کلور

انواع مدل های J1466، J1264، J1477، P1494، W90، Q1255، W80 و … لباسشویی های کلور

در صورتی که از انواع ماشین لباسشویی های برند کلور استفاده می کنید و دستگاه شما با مشکلاتی مواجه شده است، می توانید برای رفع ایرادات آن از تکنسین های باتجربه تهران سرویس آنلاین کمک بگیرید.

ماشین لباسشویی روشن نمی شود.

لباسشویی سر و صدا و لرزش زیادی دارد.

بدنه ماشین لباسشویی برق دارد.

لباسشویی لباس ها را خشک نمی کند.

ماشین لباسشویی آب را تخلیه نمی کند.

آب وارد لباسشویی نمی شود.

دیگ ماشین لباسشویی نمی چرخد.

ماشین لباسشویی نشتی آب دارد.

درب لباسشویی باز یا بسته نمی‌شود.

خدمات تعمیرکار لباسشویی کلور

تعمیر و تعویض کلیه قطعات الکترونیکی و مکانیکی ماشین لباسشویی کلور

رفع خراشیدگی، پوسیدگی و خرابی بدنه، شیشه و درب لباسشویی کلور

عیب یابی و سرویس لباسشویی کلور (رفع نشتی، رسوب زدایی اجزای مختلف، باز کردن مسیر تخلیه آب و …)

آموزش نحوه کار و نگهداری صحیح از مدل های مختلف لباسشویی کلور

نصب، راه اندازی و تراز صحیح انواع لباسشویی های کلور

مزایای بهره مندی از خدمات تعمیرات لباسشویی کلور در تهران سرویس آنلاین

تهران سرویس آنلاین بزرگترین نمایندگی تعمیرات لباسشویی کلور در تهران است که به صورت تخصصی در زمینه تعمیر لوازم خانگی مختلف در حال فعالیت است. بیش از ۳۰ سال سابقه درخشان در این عرصه، تهران سرویس آنلاین را به یکی از معتبرترین مراکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی تبدیل کرده است. در ادامه قصد داریم به بررسی مزایای استفاده از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی کلور در تهران سرویس آنلاین بپردازیم:

استفاده از قطعات فابریک و اصل جهت حفظ کیفیت ماشین لباسشویی

استفاده از تعمیرکار آموزش دیده، متخصص و مجرب براساس نوع مشکل و خرابی دستگاه

ارائه گارانتی ۹۰ الی ۳۶۵ روز برای کلیه خدمات ارائه شده

ارائه فاکتور با شرح کامل هزینه خدمات در اتمام کار

تعیین هزینه تعمیرات لباسشویی کلور مطابق با تعرفه های اتحادیه

تعمیر دستگاه در کمترین زمان ممکن در محل مشتریان

ایجاد امکان ارتباط آنلاین مشتریان در پنل کاربری با واحد پشتیبانی، شکایات و پیشنهادات

سرویس لباسشویی کلور چگونه از بروز مشکل در دستگاه جلوگیری می‌کند؟

اگر دوست دارید لباسشویی خود را سالم و بدون هیچگونه خرابی در مدت زمان طولانی نگهداری کنید، به شما توصیه می‌کنیم هرچند مدت یکبار آن را سرویس نمایید. نمایندگی لباسشویی کلور با سرویس دستگاه شما، آسیب‌های کوچک را تعمیر می‌کند تا به عیب‌های بزرگ و پرهزینه تبدیل نشوند. بسیاری از مشتریان عزیز، برای اینکه با هزینه زیاد تعمیرات لباسشویی کلور مواجه نشوند، تصمیم می‌گیرند هرچند مدت یکبار دستگاه خود را سرویس کنند؛ زیرا همواره پیشگیری بهتر از درمان است.
لباسشویی کلور یک دستگاه پیچیده است که از کنار هم قرار گرفتن قطعات مختلفی ساخته شده است. برای اینکه این دستگاه به درستی کار کند، لازم است همه قطعات آن سالم باشند. تکنسین های متخصص تهران سرویس آنلاین با سرویس منظم و دوره ای لباسشویی شما، مطمئن می‌شوند که همه قطعات ریز و درشت دستگاه سالم هستند و نیاز به تعمیر یا تعویض ندارند. اگر می‌خواهید لباسشویی شما عمری طولانی تر داشته باشد، بهتر است با ما تماس بگیرید.
برای مطالعه مقاله تعمیر لباسشویی هاردستون اینجا کلیک کنید.

نکاتی برای سرویس و نگهداری ماشین لباسشویی کلور

محل قرارگیری لباسشویی خود را از قبل تعیین کرده و بررسی کنید که سطح صاف باشد و لباسشویی تراز باشد.

بهتر است لباسشویی را در مکانی به دور از تابش مستقیم آفتاب و یا بارندگی قرار دهید.

هنگام نصب لباسشویی دقت کنید که دستگاه ۵ سانتی متر با دیوار فاصله داشته باشد.

می‌توانید برای بهبود عملکرد، اتصال ماشین لباسشویی به برق را قبل از نصب دستگاه بررسی کنید.

ممکن است شیلنگ‌ها به شیرهای ورودی به درستی وصل نشده باشند و سبب نشتی شوند.

فشار آب ورودی لباسشویی را قبل از به کار انداختن دستگاه بررسی کنید.

در صورتی که فشار آب ورودی کم باشد، باعث افزایش زمان شستشو لباس‌ها می‌شود.

سعی کنید فشار آب ورودی را تنظم کنید.

بعد از اتمام فرآیند شستشو، لباس‌ها را از مخزن خارج کنید.

برای جلوگیری از رشد قارچ، سعی کنید دستگاه رطوبت نداشته باشد. برای کم کردن رطوبت می‌توانید درب ماشین لباسشویی را بعد از اتمام شستشو، باز نگه دارید.

بهتر است لاستیک‌های اطراف درب لباسشویی را بعد از فرآیند شستشو خشک کنید.

از تغییر دادن برنامه شستشو زمانی که دستگاه روشن است خودداری کنید.سعی کنید لباس زیادی در دیگ لباسشویی قرار ندهید.

به صورت دوره‌ای و هرچند وقت یکبار، فیلتر تخلیه لباسشویی خود را تمیز کنید.

تنها از شوینده‌های مناسب ماشین لباسشویی استفاده کنید.

قبل از قرار دادن لباس‌ها در ماشین لبسشویی بهتر است وسایل فلزی را مانند سنجاق، سگک، سکه و.. را از جیب لباس‌ها خارج کنید.

حداقل دو ساعت فاصله بین هر دو شستشو برای کارکرد بهتر دستگاه لازم است.

جرم‌گیر لباسشویی کلور:

یکی از مهم‌ترین کارهایی که برای حفظ عملکرد لباسشویی و دوام بیش‌تر قطعات آن باید انجام داد، جرم‌گیری دستگاه است. املاح موجود در آب مصرفی لباسشویی، پس از مدتی رسوباتی را در دستگاه ایجاد می‌کنند که می‌تواند سبب خوردگی و آسیب‌دیدن قطعات مختلف شود. به همین دلیل، در لباسشویی هم مانند، کتری و هر وسیله دیگری که از آب استفاده می‌کند از جرم‌گیر استفاده می‌شود.
باید هر ۲ ماه یکبار از جرم گیر مخصوص استفاده کرده و دستگاه خود را جرم گیری کنید.

عیب یابی ماشین لباسشویی کلور:

در ادامه مقاله سعی می‌کنیم درباره عیب‌ یابی مشکلات لباسشویی کلور در منزل به شما عزیزان نکات ساده و کاربردی را توضیح دهیم. در صورت آسیب جزئی و کوچک می‌توانید با استفاده از نکات زیر، لباسشویی خود را تعمیر کنید. همچنین اگر نیاز به کمک داشتید، می‌توانید با مرکز تعمیرات لباسشویی کلور تماس بگیرید.در ادامه هریک از مشکلات رایج لباسشویی های کلور و روش های رفع آنها را ذکر کرده ایم.
برای مطالعه مقاله تعمیر لباسشویی کنوود اینجا کلیک کنید.

لباسشویی کلور روشن نمی‌شود:

این اساسی‌ترین ایراد در بین خرابی‌های ماشین لباسشویی‌های کلور است.

سیم برق پشت ماشین لباسشویی را بررسی کنید تا از وصل بودن آن اطمینان حاصل کنید.

سوئیچ درب لباسشویی ممکن است معیوب باشد و به‌درستی بسته نشود.

تا زمانی که به‌درستی بسته نشود فرمان پر کردن آب را نمی‌دهد.

می‌توانید با تنظیم روشن دستگاه آن را امتحان کنید. اگر درست کار کند، آب باید پر شود.

برای تعمیر سوئیچ درب ماشین لباسشویی، لازم است که درب را به سمت خود کشیده تا لاستیک درب آزاد شود.

برای آن که بتوانید لبه لاستیک درب لباسشویی را خارج کنید لازم است با کمک پیچ‌گوشتی فنر بیرونی دو درب را آزاد نمایید.

بدین ترتیب لاستیک آزاد می شود. در این حالت میکروسوئیچ را آزاد کرده و خارج کنید.
اگر بعد از بررسی‌کردن موارد بالا لباسشویی شما عزیزان روشن نشد باید با تعمیرکاران تهران سرویس آنلاین جهت تعمیر دستگاه خود تماس حاصل نمایید.

خلیه نشدن آب لباسشویی کلور:

شاید دلیل تخلیه نشدن آب لباسشویی شما، به خاطر مسدود بودن شیلنگ تخلیه آب باشد. می‌توانید شیلنگ ورودی به لباسشویی خود را چک کنید و از مسدود نبودن آن اطمینان حاصل کنید.

ممکن است به دلیل مسدود بودن فیلتر کف و پمپ تخلیه باشد. سعی کنید فیلتر کف لباسشویی خود را چک کنید.

مسیر تخلیه آب لباسشویی را بررسی کنید، ممکن است جسمی خارجی مسیر آب را بسته باشد. می‌توانید از یک میله نازک برای باز کردن مسیر آب استفاده کنید.

شاید پروانه پمپ یخچال دچار گرفتگی شده باشد. آن را چک کنید.

اگر پمپ تخلیه به درستی کار نمی‌کند، پیشنهاد می‌کنیم آن را عوض کنید.

استفاده زیاد از پودر ماشین لباسشویی باعث می‌شود مسیر خروجی آب مسدود شود و آب به درستی تخلیه نشود. سعی کنید از پودر شستشو بیش از حد استفاده نکنید.

اگر موارد بالا را چک کردید و بازهم لباسشویی شما آب را به خوبی تخلیه نمی‌کند، می‌توانید با متخصصین تهران سرویس آنلاین تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان ممکن تعمیر لباسشویی کلور شما را انجام دهند.

صدای زیاد ماشین لباسشویی کلور:

قبل از انجام هرگونه تعویض قطعات یا تعمیر ماشین لباسشویی کلور آن را خاموش کنید و از برق جدا کنید.

پایه ماشین لباسشویی بهتر است روی سطح صاف و تراز باشد.

برای تنظیم پایه‌های لباسشویی خود، ابتدا قفل را خنثی کنید، سپس پایه ها را باز کنید.

می‌توانید از پایه‌ها برای تراز کردن ماشین لباسشویی خود استفاده کنید.

یک از علل رایج صدای ماشین لباسشویی، تقسیم وزن به صورت نابرابر در قسمت درام لباسشویی است.

قرار دادن لباس‌های سنگین مانند ملحفه‌های بزرگ، پتو، حوله‌های پنبه‌ای و.. در ماشین لباسشویی، منجر به تقسیم شدن وزن به شکل نامتعادل می‌شوند و در نهایت صدا ایجاد می‌شود.

برای تعمیر لباسشویی کلور در این حالت کافیست لباسشویی را متوقف کنید و وزن لباس‌ها را متعادل کنید و در آخر لباسشویی خود را مجددا فعال کنید.

شاید صدای لباسشویی شما به خاطر شکسته شدن بلبرینگ باشد.

کمک فنرهای لباسشویی خود را بررسی کنید و مطمئن شوید تا ایراد نداشته باشند.

امکان دارد علت صدا در لباسشویی کلور شما، به مشکل در وزنه بتنی روی دیگ مربوط شود. آن را چک کنید و در صورت نیاز به تعمیرکار اطلاع دهید تا آن را تعویض کند.

آسیب به کاسه نمد، شفت، سه نظام و بلبرینگ از دیگر عواملی است که باعث ایجاد صدا در لباسشویی می‌شوند.
برای مطالعه مقاله تعمیر لباسشویی آریستون اینجا کلیک کنید.

لباسشویی کلور لرزش زیادی دارد:

ممکن است دستگاه شما نیاز به تراز مجدد داشته باشد.

از یک تراز برای ارزیابی سطح دستگاه در دو جهت طرفین و جلو به عقب استفاده کنید.

با چرخاندن پایه‌های ماشین به بالا یا پایین، سطح دستگاه را دوباره تنظیم کنید.

برخلاف خشک‌کن که فقط دوپایه قابل‌تنظیم در جلو دارد، اکثر ماشین‌های لباسشویی دارای چهارپایه قابل‌تنظیم هستند.

در گذر زمان ممکن است واشرهای اتصال شل شده و باعث لرزش شدید شود.

این می‌تواند یک وضعیت خطرناک باشد.

واشرهای اتصال را محکم کرده یا در صورت لزوم آنها را تعویض کنید.

علت آسان‌تر و قابل‌تعمیر ماشین لباسشویی، بار نامتعادل است.

لباس‌های سنگین و طولانی را به مرکزی بکشید تا در یک طرف دسته‌بندی نشوند.

همچنین خرید لنت ضد لرزش را در نظر بگیرید.

پدهایی با ضخامت ۷.۵ سانت در از بین بردن لرزش بسیار عالی عمل می کنند.

این لنت‌ها گرچه ارزان نیستند، اما می‌توانند ابزاری ارزشمند برای کاهش انتقال لرزش دستگاه باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید