اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140212017827725397
در دسترس نیست

اگر به دنبال مجموعه بازی پلی اتیلن کودکان هستید، حواستان باشد که

وسایل بازی پارک را گران نخرید!

کد: 140212017827725397

، تهران , (اخبار رسمی): امروزه متاسفانه اکثریت کودکان اوقات خود را پای بازی های دیجیتال میگذرانند و این بی تحرکی موجب برخی مشکلات برای آنها در آینده خواهد شد. به همین سبب بهتر است که وسایل بازی پارک کودکان که تحرک بیشتری دارند را برای کودکان خود تهیه کنید تا با سرگرم شدن با آنها، زمان کمتری را پای گوشی بگذرانند.

وسایل بازی پارک را گران نخرید!
وسایل بازی پارک را گران نخرید!

تولید و ساخت مجموعه بازی پلی اتیلن کودکان توسط تولیدی های بسیاری در کشور انجام می گیرد، اما باید توجه داشت که این تجهیزات پارکی را حتما از مراکز معتبر تهیه نمود.

وسایل بازی پارک را گران نخرید!

مجموعه بازی پلی اتیلن کودکان از جمله ابزاری های بزای کودکان می باشد که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده اند. در دنیای امروزه متاسفانه یا خوشبختانه اکثریت افراد کم سن و کودکان و خردسالان اوقات فراغت خود را پای گوشی های همراه و بازی های موبایلی و یا کامپیوتری می گذرانند و این بی تحرکی کودکان موجب برخی مشکلات برای آن ها در آینده خواهد شد. به همین خاطر بهتر است که وسایل بازی پارک کودکان که تحرک بیشتری دارند را برای کودکان خود تهیه کنید تا با بازی کردن و سرگرم شدن با آن ها زمان کمتری را پای گوشی های خود بگذرانند. یکی از مراکز معتبری هم که اقدام به تولید و عرضه انواع مجموعه بازی پلی اتیلن کودکان می کند جایی نیست به جز مجموعه پارک سازان که محصولات خود را با نازلترین قیمت ممکن عرضه می کند.

اسم وسایل بازی پارک

مجموعه بازی پلی اتیلن کودکان یک نوع از تجهیزات پارکی است که برای سرگرمی و تقویت خلاقیت کودکان طراحی شده است. این مجموعه ها از قطعات پلی اتیلنی قابل اتصال تشکیل شده اند که می توانند به صورت ساختمان ها، پیست ماشین، پارک بازی، مسیر چالش برانگیز و ماز و توپ چرخان ساخته شوند. این مجموعه ها دارای رنگ های شاد و زیبا هستند و می توانند در مکان های مختلفی مانند پارک ها، مهد کودک ها، حیاط منازل و ویلاها نصب شوند. 

مشخصات فنی مجموعه بازی پلی اتیلن

مجموعه بازی پلی اتیلن کودکان از وسایلی نظیر سرسره‌های پیچی، سرسره‌های موج دار و سرسره‌های تونلی و عادی و تاپ و راه‌پله‌ها به اضافه الاکلنگ و بارفیکس و بند بازی و غیره تولید شده است. این وسایل بازی در ابعاد متفاوت به مرحله تولید می‌رسند. علاوه بر این با استفاده از رنگ‌هایی تولید شده‌اند که بر روی روحیات کودکان تأثیرات مثبتی می‌گذارند و مطابق با روحیات کودکان هستند. این محصولات دارای اسکلت محکم هستند که با استفاده از جنس پلی اتیلن تولید شده‌اند؛ لذا رنگ آنها در برابر شرایط عواملی بیرونی و تغییرات جوی تغییر نمی‌کند. همچنین در برابر اشعه uv مقاومت بسیار بالایی دارند. از این رو رنگشان ثابت است.

درباره مشخصات فنی مجموعه بازی پلی اتیلن کودکان می شود گفت که آن ها با استفاده از کف‌پوش‌های استاندارد تولید شده‌اند. علاوه بر این وزن کودکان را تحمل می‌کنند و یک سرگرمی سالم برای کودکان محسوب می‌شوند. داشتن رنگ جذاب و مناسب برای کودکان موجب شده تا مد نظر دختر بچه و پسربچه‌ها قرار بگیرد. در وقع این اسباب‌ بازی‌ها موجب تقویت حس حرکتی در کودکان می‌شوند و در فصول گرم و سرد سال قابل استفاده هستند.

قیمت مجموعه بازی پلی اتیلن کودکان

قیمت مجموعه بازی پلی اتیلن کودکان پارک سازان بسته به تعداد دستگاه ها، تعداد سرسره، انواع سرسره مانند سرسره مارپیچ و سرسره موجدار، تعداد تاب دونفره، تعداد الاکلنگ و... متفاوت است. تجهیزات زمین بازی پلی اتیلنی کودک یک انتخاب محبوب برای بازی کودکان در فضای باز است. این محصولات قابل استفاده درحیاط مهد کودک ها, پارک ها وحیاط مدرسه میباشد. تمامی لوازم بازی پارکی درمجموعه بازی پلی اتیلن کودک سبک وزن، بادوام و از لحاظ قیمت مناسب است و به حداقل تعمیر و نگهداری نیاز دارد و آن را به گزینه ای مقرون به صرفه برای مدارس، پارک ها, مهد کودک و سایر فضاهای عمومی تبدیل می کند.

نصب مجموعه بازی پلی اتیلن

نصب مجموعه بازی پلی اتیلن کودکان میتواند به شکل های مختلفی انجام شود:

نصب مجموعه بازی پلی اتیلنی توسط مشتری: با این گزینه، مشتری مسئولیت نصب تجهیزات زمین بازی کودک خود را برعهده دارد که اغلب این گزینه پیشنهاد نمیشود زیرا بسیار تخصصی بوده و در صورت نصب توسط افراد غیر متخصص ایمنی لازم را نخواهد داشت.

نصب مجموعه بازی پلی اتیلن پارک توسط نصاب: این گزینه توسط متخصصین پیشنهاد میشود زیرا نصب به صورت ایمن و تضمینی توسط متخصصان شرکت مطابق با استاندارد ها مربوطه صورت میگیرد.

تولید کننده مجموعه بازی پلی اتیلن

تولید مجموعه بازی پلی اتیلن دارای استاندارد ها و ویژگی هایی می باشد که هنگام ساخت مجموعه های بازی پلی اتیلن حتما باید به آنها توجه داشت. مجموعه بازی های پلی اتیلنی دارای قابلیت های بسیاری هستند که از جمله آنها می توان به تامین ایمنی کودک ، قابلیت شست و شو، دوام و استحکام اشاره نمود. تولید و ساخت مجموعه بازی پلی اتیلن پارکی توسط کارخانه های تولیدی بسیاری در کشور انجام می گیرد، اما باید توجه داشت که این تجهیزات پارکی را حتما از مراکز معتبر تهیه نمود. شرکت پارک سازان یکی از معتبر ترین تولید کننده های انواع لوازم بازی پلی اتیلن پارکی در تهران، اقدام به فروش انلاین و حضوری انواع مدل های مجموعه پارک کودک با قیمت مقرون به صرفه و با کیفیت بالا کرده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پارک سازان

تولیدی پارک سازان از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را در زمینه ساخت مبلمان شهری آغاز نموده و با گذشت زمان و بهره گیری از نیروهای انسانی مجرب به گسترش تولید محصولات در این حوزه پرداخته است. محصولات ما عبارتند از انواع نیمکت پارکی، پایه چراغ و محصولات روشنایی، مخازن زباله، مجموعه بازی پارکی کودکان، المان های شهری و هر آنچه که در این حوزه شناخته شده می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح