اطلاعات تماس
  • 091448***** - 044462*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140212267861522972
در دسترس نیست

صفر تا صد سرویس کردن کولر های آبی

کد: 140212267861522972

، (اخبار رسمی): نباید موتور کولر در معرض رطوبت قرار بگیرد زیرا باعث سوختن موتور و پمپ کولر می شود. بغیر ا زسوختن موتور و پمپ کولر باعث زنگ زدگی نیز می شود با استفاده از روغن کاری می توانید طول عمر کولر آبی را افزایش دهید.

صفر تا صد سرویس کردن کولر های آبی
صفر تا صد سرویس کردن کولر های آبی

راهنمای نصب و سرویس کردن کولر آبی

مطالب برگرفته از سایت گزینگ کالا

با آمدن فصل گرما و نزدیک شدن فصل تابستان نصب کردن کولر های آبی شروع می شود، عده ای از مردم کولر جدید خریداری کرده اند و عده ای هم باید کولر های از قبل نصب شده را سرویس دهی کنند. برای نصب کردن کولر آبی باید مراحلی را انجام دهید که می توانید خودتان با توجه به دفترچه راهنما کولر را نصب کنید، ولی درست ترین روش برای نصب کولر این است که از افراد آگاه و متخصص استفاده کنید. اگر مراحل نصب کولر آبی را به درستی انجام دهید نصب کردن انواع کولر آبی کار سختی نیست و می توانید به راحتی آن را راه اندازی کنید. در این مقاله اموزش نصب و سرویس کردن کولر آبی را به شما خواهم گفت و امیدوارم آن را مطالعه و از آن استفاده کنید.

آموزش نحوه نصب کولر آبی

در ابتدا باید محل مناسب و ابعاد کولر را برای نصب در نظر بگیرید و مراحلی را برای نصب و راه اندازی طی کنید. انجام دادنمراحل نصب برای تمام برند های کولر آبی یکسان است و فرقی نمی کند کولر آبی که نصب می کنید از چه شرکتی می باشد. درست است که نصب کولر آبی کار بسیار سختی نیست اما بی توجهی به ان و درست انجام ندادن مراحل باعث بروز مشکلاتی می شود. در پایین مطالب نحوه درست نصب را به شما گفته ایم.

انتخاب محل مناسب برای نصب کولر آبی

در اولین مرحله تعیین محلی که می خواهید کولر آبی را د رآنجا بگذارید بسیار مهم است. در نظر گرفتن محل مناسب از مهم ترین قسمت های مراحل آموزش نصب کولر آبی به حساب می آید. محلی که م یخواهید کولر آبی را در ان جا بگذارید باید صاف و کاملا تراز باشد. با تراز بودن محل کولر افزایش قدرت سرمایشی و کارکرد بهینه دستگاه افزایش می یابد و بهتر عمل می کند. تراز بودن کولر به اینکه آب داخل آن در یکجا جمع نشود و فقط در یک سمت نباشد بسیار موثر خواهد بود. بهترین روش این است که کولر را بر روی پایه قرار دهید. گذاشتن پایه در ثبات و ایستایی دستگاه در طول زمان کمک بسیاری می کند. ارتفاع پایه باید ۳۰ سانتیمتر از سطح زمین فاصله داشته باشد.

نصب شاسی یا چهار پایه برای کولر آبی

استفاده کردن از چهار پایه استاندارد و مناسب، یکی از نکات مهم در نصب کولر آبی می باشد. نباید دستگاه کولر آبی را تحت هیچ شرایطی به صورت مستقیم روی سطح زمین قرار دهید. برای تخلیه بهتر آب در مواقعی که آب سر ریز می شود و فاصله داشتن کولر از دهانه کانال توزیع هوا از گذاشتن شاسی و یا پایه استفاده می شود. محلی که می خواهید چهار پایه دستگاه را در آن جا قرار دهید باید کاملا مسطح و هموار باشد. این کار به تراز بودن و نصب صحیح کولر آبی کمک زیادی می کند و لرزش کولر آبی جلوگیری می کند. شاسی که برای کولر استفاده می کنید باید از جنس باکیفیت و مرغوب ساخته شده باشد. استفاده کردن از شاسی فلزی، دوام و استحکام دستگاه را در برابر عوامل محیطی و فرآیندهای شیمیایی افزایش می دهد.

آموزش سرویس کردن کولر آبی

قبل از سرویس کردن کولر باید از فیلتر های تصفیه هوا جهت جلوگیری از آلودگی هوا توسط کولر آبی و تولید هوای مطلوب برای آرامش شما تا در گرمترین روز های سال هوای خوب وخنکی را تجربه کنید. حال نوبت به سرویس دهی رسیده است باید یاطاقان‌ ها و گردنده‌های کولر را بازدید و روغن‌کاری کرد. در اول فصل و پایان استفاده از کولر آبی باید آن را به طور مرتب روغن‌کاری کنید. بعد از این که این مراحل را انجام دادید مناطقی که گرد و غبار گرفته است را شستشو دهید و مسیر هوا را بازدید کنید و از سالم بودن برزنت کانال‌ ها مطمئن شوید.

نباید موتور کولر در معرض رطوبت قرار بگیرد زیرا باعث سوختن موتور و پمپ کولر می شود. بغیر ا زسوختن موتور و پمپ کولر باعث زنگ زدگی نیز می شود با استفاده از روغن کاری می توانید طول عمر کولر آبی را افزایش دهید. اگر به طور مرتب سرویس کولر آبی را در زمان‌های مناسب و به درستی انجام دهید کولر آبی شما سالهای زیادی بدون مشکل کار می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

gzingkala

در حال حاضر فروشگاه ما یکی از بزرگترین مرکز خریدهای لوازم خانگی در سطح استان آذربایجان غربی می باشد و انواع محصولات خانگی اصل و باکیفیت را به مشتریان عزیز ارائه می کند. این مجموعه متعلق به آقای معروفی می باشد و ایشان صاحب امتیاز نماد اعتماد الکترونیکی است و کلیه کارها تحت مدیریت ایشان انجام می پذیرد. فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی گزینگ کالا به عنوان یکی از برترین و جامع ترین فروشگاه های آنلاین در زمینه ی انواعی از لوازم خانگی در دسته بندی های یخچال و فریزر، شستشو و نظافت، سرمایشی و گرمایشی، لوازم صوتی و تصویری، تجهیزات و خرده ریزه های آشپزخانه فعالیت می کند.

اطلاعات تماس
  • 091448***** - 044462*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | دکوراسیون و منزل