اطلاعات تماس
  • 091448***** - 044462*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140211127799322972
در دسترس نیست

راهنمای خرید ماشین لباسشویی دوقلو و معرفی بهترین مارک های بازار

کد: 140211127799322972

، (اخبار رسمی): راهنمای خرید ماشین لباسشویی دوقلو و معرفی بهترین مارک های بازار

راهنمای خرید ماشین لباسشویی دوقلو و معرفی بهترین مارک های بازار
راهنمای خرید ماشین لباسشویی دوقلو و معرفی بهترین مارک های بازار

راهنمای خرید ماشین لباسشویی دوقلو

ماشین لباسشویی دوقلو یکی از ضروری ترین لوازم منزل می باشد و در مقایسه با لباسشویی های اتوماتیک از قیمت پایین تری برخوردار است. این محصول دو کاره است و دارای دو مخزن شستشو و خشک کن می باشد. از آنجایی که لباسشویی های دوقلو از ظرفیت بالایی برخوردار هستند به خانم های خانه دار بسیار کمک می کنند و برای شستشو و خشک کردن پتو و سایر لباس های سنگین بسیار کاربردی است. در این مطلب از راهنمای خرید قصد داریم انواع ماشین لباسشویی دوقلو را معرفی کنیم و تعدادی از بهترین مارک های لباسشویی دوقلو موجود در بازار را با هم بررسی کنیم. در ادامه ی این مقاله طرز استفاده از ماشین لباسشویی دوقلو و مشکلاتی از جمله علت تخلیه نشدن آب لباسشویی دوقلو را بررسی می کنیم. چنانچه قصد خرید بهترین مارک لباسشویی دوقلو را دارید تا آخر این متن با فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی گزینگ کالا همراه باشید.

انواع ماشین لباسشویی دوقلو

ماشین لباسشویی دوقلو همانطور که از نامش پیداست دارای دو مخزن جداگانه است که یکی از مخزن ها وظیفه شستشو لباس ها را بر عهده دارد و مخزن دیگر خشک کردن لباس ها را انجام می دهد. لباسشویی های دوقلو در ظرفیت های مختلف ۶ کیلویی تا ۱۸ کیلویی در بازار موجود هستند و طرفداران بسیار زیادی دارد. جنس بدنه اکثر این محصولات از پلاستیک مرغوب و مقاوم ساخته شده است و در برابر فشار و ضربات کاملا محکم هستند. همچنین لباسشویی های دوقلو از لحاظ قیمت با همدیگر تفاوت دارند و با توجه به برند، امکانات، ظرفیت و … متغیر می باشند. قیمت ماشین لباسشویی های دوقلو موجود در بازار به صورت تقریبی از ۱.۹۰۰.۰۰۰ تومان شروع شده و تا ۷.۰۰۰.۰۰۰ تومان موجود است.

مهم ترین نکات برای خرید بهترین مارک ماشین لباسشویی دوقلو

مطمئنا هر کدام از ما هنگام خرید لوازم برقی به خصوص یخچال و فریزر و ماشین لباسشویی به معیارهای زیادی باید توجه کنیم تا بعدا دچار مشکل نشویم. خرید ماشین لباسشویی نیز یکی از مهم ترین خریدها برای منزل می باشد و شما عزیزان باید با توجه به نکاتی که در پایین ذکر می کنیم بتوانید بهترین و مناسب ترین مدل را برای خود انتخاب کنید. سعی کنید در هنگام خرید ماشین لباسشویی دوقلو زیاد به تبلیغات ها توجه نکنید زیرا ممکن است برندی که در تلویزیون و رسانه های تبلیغاتی خیلی محبوب است کیفیت و امکانات آنچنانی نداشته باشد. ما در ادامه ی راهنمای خرید ماشین لباسشویی دوقلو به مهم ترین نکات برای خرید بهترین مارک لباسشویی دوقلو می پردازیم.

گنجایش مخزن ماشین لباسشویی دوقلو

گنجایش مخزن لباسشویی دوقلو در واقع همان توان جا دادن لباس در مخزن است که انواع ظرفیت در بازار وجود دارد. یکی از مهم ترین معیارهایی که باید هنگام خرید به آن توجه کنید همین ظرفیت مخزن می باشد. شما باید با توجه به نیاز خود و اینکه در منزل چند نفر هستید ظرفیت لباسشویی خود را تعیین کنید. ظرفیت ماشین لباسشویی دوقلو بین ۴ تا ۱۸ کیلوگرم متغیر است و شما می توانید با یک لباسشویی دوقلو ۷ کیلویی تا سقف ۷ کیلوگرم لباس بشویید. لباسشویی های ۷ کیلویی و ۹ کیلویی به دلیل ظرفیت مناسب از پرفروش ترین مدل های لباسشویی دوقلو موجود در بازار می باشند. انتخاب ظرفیت مخزن دستگاه به این بستگی دارد که تا چه اندازه می خواهید از آن استفاده نمایید.

قطعات ماشین لباسشویی دوقلو

قطعات ماشین لباسشویی باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد و توجه به این مورد یکی از مهم ترین نکات در هنگام خرید ماشین لباسشویی دوقلو است. همانطور که می دانید موتور از مهم ترین قطعات لوازم برقی است و هر چقدر قدرت بیشتری داشته باشد محصول شما نیز از کیفیت بهتری برخوردار است. اگر توان مصرفی موتور لباسشویی دوقلو بالا باشد دستگاه از سرعت چرخش بالایی نیز برخوردار خواهد بود. جنس بدنه ماشین لباسشویی از دیگر معیارهای مهم خرید می باشد. حتما لباسشویی را انتخاب کنید که از جنس بدنه ی عالی برخوردار باشد.

معرفی قطعات ماشین لباسشویی دوقلو

زمان سنج شستشو: زمان سنج شستشو در لباسشویی دارای خروجی های مختلفی است و بر اساس جمع شدگی یک فنر زمان شستشو در آن تعیین می شود. این فنر با تسمه کار می کند و مدت زمانی که  فنر از حالت جمع شده به حالت عادی برمی گردد زمانه شستوشو را تعیین می کند.

موتور خشک کن: موتور خشک کن در لباسشویی دو قلو را در یک جعبه فلزی مثلثی قرار می دهند و برقی که برای خشک شدن نیاز است به وسیله یک سیم پیچ و یک خازن تامین می شود.

میکروسوئیچ درب لباسشویی: برای زمانی طراحی شده است که وقتی درب لباسشویی را باز کردند موتور از کار بیفتند. میکروسوئیچ را در واشر لباسشویی دو قلو قرار می دهند و میکرو سوئیچ را در پشت درب مخزن قرار می دهند.

سلکتور سوئیچ: در لباسشویی های دوقلو موتور شستشو را از نوع تکفاز قرار می دهند و موتور شستشوی تکفاز از نوع راستگرد و یا چپگرد می باشد. برای چرخش موتور شستوی تکفاز زمانسنج به کار می برند. با استفاده از سلکتور سوئیچ لباسشویی می تواند تا ۲ حالت مختلف برای کارکرد موتور را ارائه دهد.

موتور شستشو لباسشویی: در موتور ماشین لباسشویی های  دو قلو دو سیم پیچی قرار داده اند که مقاومت این سیم پیچی ها یکسان است. چون سیم پیچی آن ها متفاوت است میدان مغناطیسی مختلفی ایجاد می کنند. 

طراحی ظاهری ماشین لباسشویی دوقلو

ماشین لباسشویی یکی از مهم ترین لوازم برقی در آشپزخانه می باشد و به دلیل ابعادی که دارد باید از طراحی زیبایی برخوردار باشد تا بتوانید آن را با لوازم دیگر ست کنید. لباسشویی های دوقلو درب از بالا هستند و جنس بدنه ی اکثر آن ها از پلاستیک می باشد. یکی از معیارهایی که در زیبایی یک ماشین لباسشویی تاثیر دارد انتخاب رنگ آن است. معمولا این لباسشویی ها با رنگ سفید تولید می شوند و طراحی بسیار شیکی دارند. از اندازه و ابعاد بسیار مناسبی برخوردار هستند و به دلیل جنس بدنه آن ها وزن سبکی نیز دارند و به راحتی جابجا می شوند.

برند و گارانتی ماشین لباسشویی دوقلو

انتخاب برند یکی دیگر از مهم ترین معیارها برای خرید ماشین لباسشویی دوقلو است. شما عزیزان باید در میان برندهای بازار برندی را انتخاب کنید که هم از لحاظ امکانات و کیفیت و هم از لحاظ قیمت مناسب باشد. از دیگر مسائل گارانتی و خدمات پس از فروش لوازم برقی می باشد. حتما هنگام خرید ماشین لباسشویی دوقلو از فروشنده سوال کنید گارانتی و خدمات پس از فروش دارد یا خیر. اگر محصولی دارای گارانتی معتبر و شرکتی باشد شما در صورت مشکل می توانید با نمایندگی در تماس باشید و آن را رفع کنید. اکثرا برندهای خارجی گارانتی ندارند و امروزه به دلیل تحریم ها دسترسی به برندهای خارجی خیلی کم است و انتخاب برندهای ایرانی بهترین گزینه می باشند. همچنین در صورت وجود گارانتی شما بعد از اتمام زمان گارانتی نیز می توانید با خدمات پس از فروش در ارتباط باشید.

طرز استفاده از ماشین لباسشویی دوقلو

اگر می خواهید برای اولین بار از ماشین لباسشویی دوقلو استفاده کنید ابتدا بسته بندی محصول را باز کنید و آن را در محلی صاف قرار دهید. روی کارتن محصول یا دفترچه راهنما شماره تماس نمایندگی وجود دارد برای نصب لباسشویی با آن تماس بگیرید و خودتان آن را روشن نکنید. بعد از اینکه محصول توسط سرویسکاران نصب شد برای استفاده از آن سیم دستگاه را به برق وصل کنید. لباس ها را داخل مخزن شستشو قرار دهید و پودر و مواد شوینده ی مناسب را داخل ماشین لباسشویی بریزید. می توانید لباس های رنگی و سفید را از هم جدا کنید تا رنگ آن ها با هم مخلوط نشود. شیر آب را باز کنید و ولوم هایی که روی محصول است را تنظیم کنید.

همانطور که می دانید ماشین لباسشویی دوقلو دارای دو مخزن جداگانه شستشو و خشک کن می باشد. بعد از اینکه زمان شستشوی لباس ها تمام شد و لباسشویی خاموش شد شما عزیزان باید لباس ها را از مخزن شستشو در بیاورید و داخل مخزن خشک کن قرار دهید. سپس لباس ها را در مخزن خشک کن قرار دادید دوباره تایمر خشک کن را فعال کنید و دستگاه را روشن کنید. بعد از خاموش شدن ماشین لباسشویی دوقلو شیر آب را ببندید و سیم برق را جدا کنید. یکی از دلایلی که باعث می شود که فروش ماشین لباسشویی دوقلو نسبت ماشین لباسشویی اتوماتیک در بازار کمتر باشد همین دو مخزن شستشو و خشک کن است و شما باید لباس ها را از مخزن شستشو به مخزن خشک کن انتقال دهید.

علت تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی دوقلو

در ادامه ی راهنمای خرید ماشین لباسشویی دوقلو علت تخلیه نشدن آب لباسشویی دوقلو را با هم بررسی می کنیم و اگر دچار چنین مشکلی شده اید برای شما مفید خواهد بود. تخلیه نشدن آب لباسشویی دلایل مختلفی دارد که ما در این متن نمی توانیم به تمام موارد بپردازیم به همین دلیل به صورت مختصر هر کدام از آن ها را ذکر می کنیم. افرادی که که از دانش فنی برخوردار هستند با مطالعه ی این متن می توانند به جمع بندی کامل برسند و عیب ماشین لباسشویی دوقلوی خود را رفع کنند.

یکی از مهم ترین دلایل تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی مسدود شدن پمپ تخلیه می باشد که ممکن است اشیا یا کرک های از فیلتر لباسشویی عبور کرده باشند و خود را به پمپ لباسشویی رسانده باشند. از دیگر دلایل می توان به مسدود بودن فیلتر پمپ اشاره کرد و اشیایی مانند سکه و پیچ داخل آن گیر کرده باشد. مسدود شدن مسیر خروجی آب از دیگر دلایل تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی می باشد که می توانید بررسی کنید. شیلنگ تخلیه نیز به قسمت خروجی فاضلاب متصل است و احتمال دارد یکی از دلایل خارج نشدن آب لباسشویی باشد. خرابی برد الکترونیکی یا همان تایمر نیز می تواند باعث خارج نشدن آب ماشین لباسشویی شود که برخی اوقات تنها با تعویض برد الکترونیکی مشکل حل می شود.

استفاده نادرست از پودر و مواد شوینده، خراب شدن میکروسوئیچ درب، خراب شدن شیر برقی لباسشویی و … از دیگر دلایلی می باشند که باعث تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی دوقلو می شود. شما عزیزان در صورتی که نتوانستید مشکل را حل کنید می توانید با نمایندگی و شرکت تماس بگیرید و از آن ها راهنمایی بخواهید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

gzingkala

در حال حاضر فروشگاه ما یکی از بزرگترین مرکز خریدهای لوازم خانگی در سطح استان آذربایجان غربی می باشد و انواع محصولات خانگی اصل و باکیفیت را به مشتریان عزیز ارائه می کند. این مجموعه متعلق به آقای معروفی می باشد و ایشان صاحب امتیاز نماد اعتماد الکترونیکی است و کلیه کارها تحت مدیریت ایشان انجام می پذیرد. فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی گزینگ کالا به عنوان یکی از برترین و جامع ترین فروشگاه های آنلاین در زمینه ی انواعی از لوازم خانگی در دسته بندی های یخچال و فریزر، شستشو و نظافت، سرمایشی و گرمایشی، لوازم صوتی و تصویری، تجهیزات و خرده ریزه های آشپزخانه فعالیت می کند.

اطلاعات تماس
  • 091448***** - 044462*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید