اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13930519480012

برای هم افزایی جمعی مخاطبان و برندینگ

آژند سرویس، پاناسونیک را در شبکه‌های اجتماعی ایرانی معرفی می کند

کد: 13930519480012

https://goo.gl/QR6kN8

، تهران , (اخبار رسمی): در سال های اخیر، برند های بزرگ بین المللی و داخلی، شبکه های اجتماعی را به عنوان یکی از ابزارهای کارآمد و موثر برای هم افزایی جمعی مخاطبان، برندینگ و اطلاع رسانی در خدمت اهداف خود قرار داده اند.

پاناسونیک در شبکه‌های اجتماعی ایرانی

این مجموعه با گشودن صفحات اختصاصی در سایت های ایرانی کلوب، آپارات و لنزو این امکان را فراهم کرده است که مخاطبین و مشتریان پاناسونیک در ایران، با دنبال کردن آژند سرویس در شبکه‌های فوق، از آخرین اخبارِ مطلع شوند.

به تازگی، آژندسرویس، که ارائه دهنده خدمات پس از فروش محصولات شخصی پاناسونیک در ایران است، برای اطلاع رسانی و ارتقای سطح آگاهی مصرف‌کنندگانِ محصولات پاناسونیک اقدام به راه اندازی صفحه رسمی آژندسرویس در شبکه‌های اجتماعی  کرده است.

این مجموعه با گشودن صفحات اختصاصی در سایت های ایرانی کلوب، آپارات و لنزو این امکان را فراهم کرده است که مخاطبین و مشتریان پاناسونیک در ایران، با دنبال کردن آژند سرویس در شبکه‌های فوق، از آخرین اخبارِ مربوط به شرایط گارانتی،‌ جدیدترین محصولات و تکنولوژی‌های به کار رفته در محصولات پاناسونیک،‌ جشنواره‌ها، پروموشن‌ها و تخفیفات و... مطلع شوند. 

گفتنی است نشانی های آژند سرویس در این سه شبکه اجتماعی به ترتیب از این قرار است:

www.cloob.com/azhnad، www.aparat.com/azhand ، www.lenzor.com/azhand

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژندسرویس(آژند قشم)

آژند سرویس به عنوان شبکه خدمات پس از فروش محصولات پاناسونیک از قبیل صوت و تصویری، آشپزخانه، ریش تراش، اپیلاتور، سشوار، حالت دهنده مو، ماشین اصلاح و لوازمی از این دست خدمات خود را از سال 1388 شروع کرده و با توجه به احساس نیاز در سراسر کشور اقدام به توسعه شبکه خدمات پس از فروش محصولات پاناسونیک نمود

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
لینکهای مرتبط:
http://www.cloob.com/azhnad
صفحه آژند سرویس در کلوب
http://www.aparat.com/azhand
صفحه آژند سرویس در آپارات
http://www.lenzor.com/azhand
صفحه آژند سرویس در لنزو
http://www.azhandservice.com/
سایت آژند سرویس