اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951007208490012

با حضور نمایندگان برتر از سراسر ایران

دومین گردهمایی بزرگ پاناسونیک برگزار شد

کد: 13951007208490012

https://goo.gl/cAHLjA

، تهران , (اخبار رسمی): گردهمایی بزرگ پاناسونیک با حضور نمایندگان برتر این برند از سراسر ایران و سازمان‌ها و تعاونی‌های وابسته و همچنین مدیران اتحادیه لوازم خانگی، صوت و تصویر در دومین روز از فصل زمستان برگزار شد.

پاناسونیک فقط با ضمانت آژندسرویس

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شرکت آژند قشم، گردهمایی بزرگ پاناسونیک با حضور نمایندگان بر‌تر این برند به همراه سازمان، تعاونی‌های وابسته و همچنین مدیران اتحادیه لوازم‌خانگی، صوت و تصویر از سراسر ایران برگزار شد.

طحان‌پور رئیس اتحادیه لوازم صوتی و تصویری در افتتاحیه این مراسم درباره فعالیت شرکت پاناسونیک در ایران گفت: شرکت آژند قشم یکی از معتبر‌ترین بازرگانان حوزه لوازم صوتی و تصویری است ضمن آنکه پاناسونیک به یمن صداقت این شرکت یکی از برندهایی است که کاملا به‌صورت قانونی کالاهای خود را به دست مصرف‌کننده نهایی می‌رساند.

 واکیتا مدیر دفتر پاناسونیک خاورمیانه با اشاره به اینکه بازار ایران باثبات‌ترین بازار در منطقه است، اظهار کرد: شرکت پاناسونیک برنامه‌ریزی منسجمی را جهت کسب سهم مناسب بازار در ایران را در دستور کار قرار داده است.

ابراهیم محسن زاده مدیرعامل شرکت «آژند قشم» در ادامه با ابراز امیدواری نسبت به اتمام نوسانات بازار ارز، افزود: با سلامت پشت سر گذاشتن بازار ارز، امیدوار هستیم تا محصولات باکیفیت پاناسونیک را به سهولت به دست مصرف‌کننده برسانیم.

طبق روال تمام همایش‌های سالیانه جدید‌ترین محصولات پاناسونیک نیز به نمایندگان شرکت معرفی شد که ازجمله این موارد می‌توان به تکنولوژی منحصربه‌فرد کولرهای گازی (سیستم هوشمند تشخیص افراد در اتاق) و ویژگی تصفیه هوای پاناسونیک اشاره کرد، به‌طوری‌که این دستگاه‌ها تا 10 سال نیاز به تعویض فیل‌تر نخواهد داشت و این نکته وجه تمایز پاناسونیک با سایر برندهای مشابه است.

بر اساس این گزارش، یکی از بر‌ترین محصولات رونمایی شده جاروبرقی هوشمند IT پاناسونیک است.

جشنواره مصرف‌کنندگان پاناسونیک با نام هر ساعت یک جایزه و هرماه یک دستگاه تویوتا پریوس نیز از دیگر برنامه‌های بازاریابی شرکت آژند قشم مطرح شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژندسرویس(آژند قشم)

آژند سرویس به عنوان شبکه خدمات پس از فروش محصولات پاناسونیک از قبیل صوت و تصویری، آشپزخانه، ریش تراش، اپیلاتور، سشوار، حالت دهنده مو، ماشین اصلاح و لوازمی از این دست خدمات خود را از سال 1388 شروع کرده و با توجه به احساس نیاز در سراسر کشور اقدام به توسعه شبکه خدمات پس از فروش محصولات پاناسونیک نمود

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]