اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950802165710012

نسل جدید تلویزیون صفحه شفاف در نمایشگاه Ceatec 2016 ژاپن عرضه شد

رونمایی از تلویزیون نامرئی پاناسونیک

کد: 13950802165710012

https://goo.gl/tIOtC4

، تهران , (اخبار رسمی): با این نوآوری پاناسونیک در حوزه HDTV ، زین پس شما می‌توانید تصاویر ویدئویی خود را بروی ویترین منزل و یا محل کارتان مشاهده کنید.

پاناسونیک در معتبرترین نمایشگاه تکنولوژی ژاپن Ceatec از تلویزیون نامرئی خود پرده‌برداری کرد.

این محصول در زمانیکه به حالت نمایش (تلویزیون) در می‌آید هیچگونه نوری را از پشت خود عبور نمی‌دهد و تصویری کاملا واضح و با کیفیت 4K را به نمایش می‌گذارد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی آژند سرویس، قبلا ایده‌هایی در مورد صفحه‌های تلویزیون شفاف پاناسونیک شنیده بودید، اما این‌بار پاناسونیک در معتبرترین نمایشگاه تکنولوژی ژاپن Ceatec از تلویزیون نامرئی خود پرده‌برداری کرد.
با این نوآوری پاناسونیک در حوزه HDTV، از این پس می‌توانید تصاویر ویدئویی خود را بر روی اسباب و اثاثیه، کتابخانه و ویترین منزل و یا محل کارتان مشاهده کنید.
بر پایه این اطلاع ، نمایشگر OLED پاناسونیک از نوعی شیشه منحصربه فرد ساخته شده است.
ین محصول در زمانیکه به حالت نمایش (تلویزیون) در می‌آید هیچگونه نوری را از پشت خود عبور نمی‌دهد و تصویری کاملا واضح و با کیفیت 4K را به نمایش می‌گذارد.
همچنین در زمانی که نمایشگر از حالت تلویزیون خارج می‌شود به سختی می‌توان گفت که این شیشه یک نمایشگر تلویزیون است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژندسرویس(آژند قشم)

آژند سرویس به عنوان شبکه خدمات پس از فروش محصولات پاناسونیک از قبیل صوت و تصویری، آشپزخانه، ریش تراش، اپیلاتور، سشوار، حالت دهنده مو، ماشین اصلاح و لوازمی از این دست خدمات خود را از سال 1388 شروع کرده و با توجه به احساس نیاز در سراسر کشور اقدام به توسعه شبکه خدمات پس از فروش محصولات پاناسونیک نمود

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]