اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951113230280012

مراسم قرعه‌کشی «جشنواره پاناسونیک» برگزار شد

دانشجوی 22ساله برنده اولین خودرو هیبریدی

کد: 13951113230280012

https://goo.gl/U1p53i

، تهران , (اخبار رسمی): طی مدت برگزاری این جشنواره، 1920 جایزه و سه عدد خودرو هیبریدی اهدا می‌شود که در نخستین مراسم قرعه‌کشی ماشین، در10 بهمن ماه، برنده جایزه ویژه «تویوتا پریوس» مشخص شد.

جشنواره هرساعت یک جایزه ، هرماه یک ماشین

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی آژندسرویس(آژند قشم)، جشنواره پاناسونیک باعنوان هرساعت یک جایزه، هرماه یک ماشین به همت این شرکت از 11 دی‌ماه تا پایان اسفندماه 1395 برگزار می‌شود.

آژندسویس با رویکرد قدرشناسی از مصرف‌کننده در راستای خرید محصولات قانونی و با کیفیت در طول این جشنواره از بین خریداران محصولات پاناسونیک با گارانتی آژندسرویس به قید قرعه جوایز ساعتی و ماهیانه اهدا می‌کند.

طی مدت جشنواره پاناسونیک 1920 جایزه و سه عدد خودرو هیبریدی اهدا می‌شود که در اولین مراسم قرعه‌کشی ماشین مورخ 10 بهمن ماه، جایزه ویژه (تویوتا پریوس) به محمد علی نژاد تعلق گرفت.

برنده اولین جایزه ویژه جشنواره پاناسونیک، دانشجوی 22 ساله از تهران بودند که با خرید یک عدد بادی گروم پاناسونیک مدل ES-2265 در قرعه‌کشی شرکت کرده بود.

قرعه کشی خودروی بهمن‌ماه نیز در هفته اول اسفند برگزار می‌شود ضمن آنکه مشاهده ویدئوی قرعه‌کشی از طریق این لینک قابل مشاهده است.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژندسرویس(آژند قشم)

آژند سرویس به عنوان شبکه خدمات پس از فروش محصولات پاناسونیک از قبیل صوت و تصویری، آشپزخانه، ریش تراش، اپیلاتور، سشوار، حالت دهنده مو، ماشین اصلاح و لوازمی از این دست خدمات خود را از سال 1388 شروع کرده و با توجه به احساس نیاز در سراسر کشور اقدام به توسعه شبکه خدمات پس از فروش محصولات پاناسونیک نمود

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]