اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139310303110012

آینه هوشمند، توجه‌ بازدیدکنندگان را در نمایشگاه تکنولوژی و نوآوری CES به خود جلب کرد

کد: 139310303110012

https://goo.gl/Dpa5Nf

، تهران , (اخبار رسمی): آینه هوشمند پاناسونیک در نمایشگاه CES، یکی از معتبرترین نمایشگاه های تکنولوژی جهان که طبق روال هرسال در شهر لاس وگاس آمریکا از تاریخ 6 تا 9 ژانویه (16 تا 19 دی) برگزار شد، مورد استقبال بالای بازدیدکنندگان قرار گرفت.

رونمایی از آینه هوشمند پاناسونیک بیوتی

شرکت پاناسونیک در حوزه محصولات Panasonic Beauty یکی از محصولات خاص و جدید خود با تکنولوژی‌های برتر با عنوان «آینه هوشمند» را در نمایشگاه CES معرفی کرد و برهمین اساس بسیاری از مردم را هیجان زده کرد.

نمایشگاه CES که سابقه ای 40 ساله دارد و هرساله تمامی نوآوران و مخترعان از کل جهان را در شهر لاس وگاس امریکا گرد هم می آورد تا آخرین نوآوری ها و  تکنولوژی نسل‌های آینده و دستگاه های الکترونیکی را به نمایش بگذارند امسال نیز با شور و هیجان برگزار شد.

براساس اخبار منتشر شده در وبسایت رسمی این نمایشگاه به آدرس www.cesweb.org ، یکی از محصولاتی که توجه بسیاری از مخاطبین و رسانه‌های پوشش دهنده این نمایشگاه را به همراه داشت  به محصول جدید شرکت پاناسونیک اختصاص داشت. به نقل از وبسایت رسمی نمایشگاه CES، شرکت پاناسونیک در حوزه محصولات Panasonic Beauty یکی از محصولات خاص و جدید خود با تکنولوژی‌های برتر با عنوان «آینه هوشمند» را در این نمایشگاه معرفی کرد و برهمین اساس بسیاری از مردم را هیجان زده کرد.

این آینه مجهز به دوربین خاصی است که قادر به اسکن کردن صورت فرد مقابل آینه  می باشد و پس از اسکن کردن صورت فرد، شروع به آنالیز صورت و پوست شخص می‌کند و بعد از انجام بررسی صورت و آنالیز پوست، راهنمایی هایی علمی درباره زیبایی صورت و پوست مخاطب به وی ارائه می دهد و حتی این امکان را به مخاطب می‌دهد تا با کمک تکنولوژی به کار رفته در آینه، صورت و حالت موی خود را به صورت دیجیتال آرایش کرده و در تصویری که آینه از صورت وی اسکن کرده است تغییرات را اعمال کند و بصورت زنده نمایش دهد. با کمک آینه هوشمند پاناسونیک بیوتی مخاطب می‌تواند صورت و حالت رنگ موی خود را قبل از این که به آرایشگر مراجعه کند پیش بینی کرده و تشخیص دهد که چه نوع آرایشی بیشتر به او می‌آید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژندسرویس(آژند قشم)

آژند سرویس به عنوان شبکه خدمات پس از فروش محصولات پاناسونیک از قبیل صوت و تصویری، آشپزخانه، ریش تراش، اپیلاتور، سشوار، حالت دهنده مو، ماشین اصلاح و لوازمی از این دست خدمات خود را از سال 1388 شروع کرده و با توجه به احساس نیاز در سراسر کشور اقدام به توسعه شبکه خدمات پس از فروش محصولات پاناسونیک نمود

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
لینک مرتبط:
http://www.azhandservice.com/fa/
سایت آژندسرویس (خدمات پس از فروش پاناسونیک)
رویدادمرتبط های:

| آغاز نمایشگاه نوآوری CES لاس وگاس آمریکا | پایان نمایشگاه نوآوری CES آمریکا