اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139311253700012

در پی اسپانسرینگ آژندسرویس

برندگان قرعه کشی 5 بلیط کنسرت چارتار اعلام شد

کد: 139311253700012

https://goo.gl/ynYrcQ

، تهران , (اخبار رسمی): قرعه کشی پنج بلیط رایگان کنسرت چارتار از میان هواداران اینستاگرام و اعضای کلوب آژندسرویس انجام و اعلام شد.

اعلام برندگان قرعه کشی پنج بلیط کنسرت چارتار

براساس استقبالی که از این قرعه کشی انجام گرفته است، آژندسرویس در نظر دارد به زودی قرعه‌کشی دیگری برگزار کرده که شرکت کنندگان می‌توانند با پیوستن به صفحه اینستاگرام Panasonic.beauty در قرعه کشی 6 بلیط کنسرت چارتار که قرار است در تاریخ 9 و 10 اسفندماه برگزار شود شرکت نمایند.

به گزارش روابط عمومی خدمات پس از فروش آژندسرویس (آژندقشم)، براساس اسپانسری  آژندسرویس در کنسرت گروه چارتار در اسفندماه 1393 و در راستای حمایت این مجموعه از هواداران خود کمپینی راه اندازی کرده بود تا با عضویت در کلوب هواداران علاوه بر برخورداری از بن تخفیف 5 % خرید کالا بتوانند در قرعه‌کشی 5 بلیط رایگان کنسرت اسفندماه چارتار نیز شرکت نمایند.

در این راستا، برندگان نهایی این قرعه کشی که در تاریخ 25 بهمن‌ماه 1393 در محل مجموعه آژندسرویس انجام گرفت به این شرح است:

  • مریم حضرتی
  • امیر عایفی
  • رژا صفری
  • سرکار خانم ریحانی
  •  محمدرضا امیرفراهانی

گفتنی است، براساس استقبالی که از این قرعه کشی انجام گرفته است، آژندسرویس در نظر دارد به زودی قرعه‌کشی دیگری برگزار کرده  که  شرکت کنندگان می‌توانند با پیوستن به صفحه اینستاگرام Panasonic.beauty در قرعه کشی 6 بلیط کنسرت چارتار که قرار است در تاریخ 9 و 10 اسفندماه برگزار شود شرکت نمایند و شرایط شرکت در این قرعه کشی تنها با عضویت در کلوب آژندسرویس امکان پذیر می باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژندسرویس(آژند قشم)

آژند سرویس به عنوان شبکه خدمات پس از فروش محصولات پاناسونیک از قبیل صوت و تصویری، آشپزخانه، ریش تراش، اپیلاتور، سشوار، حالت دهنده مو، ماشین اصلاح و لوازمی از این دست خدمات خود را از سال 1388 شروع کرده و با توجه به احساس نیاز در سراسر کشور اقدام به توسعه شبکه خدمات پس از فروش محصولات پاناسونیک نمود

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
لینک مرتبط:
http://www.azhandservice.com/
وبسایت رسمی آژندسرویس