اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13930602650022

کتابی که با بچه ها تعامل می کند

«جنگل پریا» به خانه کودکان ایرانی آمد

کد: 13930602650022

http://bit.ly/1BQZdEq

، تهران , (اخبار رسمی): کتاب تعاملی «جنگل پریا» که یک نرم افزار اندرویدی است بعد از مدت ها توسط طراحان و برنامه نویسان ایرانی تکمیل و در اختیار علاقه مندان، کودکان و والدین فارسی زبان قرار گرفت.

«جنگل پریا» به خانه کودکان ایرانی آمد
کتاب تعاملی جنگل پریا
«جنگل پریا» به خانه کودکان ایرانی آمد
کتاب تعاملی جنگل پریا
«جنگل پریا» به خانه کودکان ایرانی آمد
کتاب تعاملی جنگل پریا
«جنگل پریا» به خانه کودکان ایرانی آمد
کتاب تعاملی جنگل پریا

در کتاب تعاملی «جنگل پریا» کودکان می توانند به همراه پریا کوچولو در جنگلی اسرارآمیز پرسه بزنند و تمشک جمع کنند تا با ماجراهای شگفت انگیزی که پریا تجربه می کند همراه شوند.

این اپلیکیشن اندرویدی اولین کتاب تعاملی فارسی است که با کیفیتی در حد استانداردهای جهانی ساخته شده و در «کافه بازار» برای کاربران ایرانی عرضه شده است.

این کتاب، حاوی یک قصه پریان fairy tale است که با کیفیت HD تصویرسازی شده و کودک می تواند هنگام استفاده از این نرم افزار، ضمن گوش دادن به روایت داستان، با لمس اشیاء تصویرسازی شده، رویدادهای مختلفی را مشاهده کند و با فضای داستان در تعامل باشد.

مثلا با لمس قسمت های مختلف تصویر، مانند مارمولکی که حرکت می کند، چراغ کلبه ای که روشن و خاموش می شود، برگ هایی که می ریزند و سایر عناصر داستان، فضای ملموسی ایجاد می شود. همین طور با چرخاندن گوشی یا تبلت (با استفاده از ژیروسکوپ) تمشک های روی زمین بر اثر جاذبه قل می خورند.

در این نرم افزار، کاربر می تواند انتخاب کند که داستان را خود بخواند یا به وسیله قصه گو برایش خوانده شود.

کتاب تعاملی یا «اینتراکتیو» کتابی قابل استفاده در سیستم‌های اندروید و ios است که قصه را  همراه با موسیقی برای کودک روایت می کند و به کودک این امکان را می دهد که به جای این که مخاطبی منفعل باشد، در فرآیند قصه درگیر شود و با شخصیت های آن ارتباط نزدیک برقرار کند و قصه را آن‌طور که می‌خواهد، پیش ببرد. ضمن این که در این کتاب ورق ها به صورت سه بعدی ورق می خورند.

در کتاب تعاملی «جنگل پریا» کودکان می توانند به همراه پریا کوچولو در جنگلی اسرارآمیز پرسه بزنند و تمشک جمع کنند تا با ماجراهای شگفت انگیزی که پریا تجربه می کند همراه شوند. در این داستان تعاملی، آن ها می توانند با لمس برگ درختان، گلبرگ ها، قاصدک ها، مارمولک ها و پرندگان، و... اتفاقات مختلفی را تجربه کنند. در آخر هم وقتی پریا ملکه جنگل شد، حدس بزنند پریا اولین کاری که می کند چیست.

گفتنی است که این نرم افزار توسط مرکز طراحی اسپیرال طراحی شده و نویسنده و تصویرسازش سحر رفیع است و کار برنامه نویسی نرم افزار را احسان مرادی انجام داده است. مدیر این پروژه مهدی سیدی راد است و الهه نیک ضمیر گویندگی متن را برعهده دارد. همچنین مدیر هنری پروژه نیز دکتر حامد بیدی است. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اسپیرال

فعالیت های مرکز طراحی اسپیرال متمرکز بر طراحی و دیزاین است که طراحی وب و رابط کاربری، طراحی گرافیک، انیمیشن، تصویر سازی و طراحی اپلیکیشن موبایل و طراحی ایده را شامل می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

نشریات و کتاب | حراج و تخفیف