اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980231369900022

استقبال بی‌سابقه از رویداد مبتکرانه مرکز طراحی اسپیرال

حضور ۱۹ شرکت و استارتاپ در دومین ژوژمان طراحی UX/UI اسپیرال

کد: 13980231369900022

http://bit.ly/2YIInro

، تهران , (اخبار رسمی): دومین ژوژمان دانش‌آموختگان دوره جامع UX و UI مرکز طراحی اسپیرال، چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت‌ماه ۹۸ به میزبانی مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر برگزار شد.

حضور ۱۹ شرکت و استارتاپ در دومین ژوژمان طراحی UX/UI اسپیرال
میزبان دومین ژوژمان UX/UI اسپیرال نیز مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر بود.

در این رویداد که با استقبال بسیار زیاد علاقمندان مواجه شده بود، نمایندگان ۱۹ شرکت، سازمان و استارتاپ نیز حضور داشتند تا بتوانند علاوه بر آشنایی با روند طراحی محصولات دیجیتال، دانش‌آموختگان این دوره را جهت استخدام و همکاری ارزیابی کنند.

 زرین‌پال، گروه مپنا (توسعه دو)، همیار توسعه، اسپارد، استودیو گروسیان، اپلیکیشن کرفس، مبنا، ساینا کارت، نکسو، تجارا، لایفیکس، بهماند، گیملوپرز، گروه طراحی سپیدار، ورسک، تیسیتانو، آواملک و.. از جمله مجموعه‌هایی بودند که نمایندگان آنها در این رویداد حضور داشتند.

داوران دعوت شده در این ژوژمان نیز همچون دوره قبل رسام رستمی (مدیر پارادایم و مدیر محصول سابق اسنپ)، کیارش آمالی‌وند (طراح تجربه کاربری دیجیکالا) و آرین مقبلی (مدیر محصول تپسی) بودند که جهت داوری پروژه‌های انجام شده توسط محمد نسیمی، امیر چگنی و مصطفی حق‌شناسی به این ژوژمان آمده بودند.

این ژوژمان با صحبت‌های دکتر حامد بیدی، مدیرعامل مرکز طراحی اسپیرال و مدرس دوره آغاز شد و طی این برنامه سه ساعته، دانش‌آموختگان دوره اسپیرال به شرح روند پروژه عملی خود پرداختند و داوران نکات مربوط به هر پروژه را به آنها گوشزد کردند. در پایان پس از جلسه مشورتی داوران، نمرات هر کدام از دانش‌آموختگان به آنها اعلام و گواهی پایان‌دوره به آنها اعطا شد.

دوره‌های جامع طراحی تجربه و رابط کاربری از ابتدای مهرماه ۱۳۹۷ در راستای مسئولیت اجتماعی مرکز طراحی اسپیرال و با هدف تربیت نیروهای متخصص در این زمینه به صورت نیمه‌خصوصی برگزار شد.

مدرس این دوره دکتر حامد بیدی است و شروین مشایخ، جلال سمیعی و امیرحسین ناطقی مدرسین مدعو در دومین دوره بودند. علاقمندان به شرکت در دوره آموزشی UX و UI اسپیرال می‌توانند از طریق وبسایت ایوند در دوره‌های بعدی ثبت‌نام کنند. 

مرکز طراحی اسپیرال در کنار فعالیت‌های تجاری اصلی خود همواره برگزاری رویدادهای فرهنگی آموزشی را بخشی از رویکرد حرفه‌ای این مجموعه در جامعه طراحان و توسعه‌دهندگان دانسته است.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت اسپیرال مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اسپیرال

فعالیت های مرکز طراحی اسپیرال متمرکز بر طراحی و دیزاین است که طراحی وب و رابط کاربری، طراحی گرافیک، انیمیشن، تصویر سازی و طراحی اپلیکیشن موبایل و طراحی ایده را شامل می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]