اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960518256990022

برگزاری دومین مدرسه تابستانه با عنوان:

مسئولیت اجتماعی شرکتی با رویکرد خلق ارزش مشترک

کد: 13960518256990022

https://goo.gl/vEvJYq

، تهران , (اخبار رسمی): دومین مدرسه تابستانه مسئولیت اجتماعی شرکتی با رویکرد خلق ارزش مشترک توسط شرکت مشاوره مدیریت مپنا و انجمن فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف و با همراهی مرکز طراحی اسپیرال برگزار می‌شود.

دومین مدرسه تابستانه مسئولیت اجتماعی شرکتی با رویکر خلق ارزش مشترک
طراحی پوستر این رویداد نیز توسط مرکز طراحی اسپیرال انجام شده است.

در این رویداد آموزشی مفاهیم مسئولیت اجتماعی شرکتی و تجربیات بنگاه‌هایی که طراحی‌ها و رفتارهایی مسئولانه داشته‌اند برای مدیران شرکت‌ها و سمن‌ها به اشتراک گذاشته می‌شود.

 در این رویداد آموزشی مفاهیم مسئولیت اجتماعی شرکتی و تجربیات بنگاه‌هایی که طراحی‌ها و رفتارهایی مسئولانه داشته‌اند برای مدیران شرکت‌ها و سمن‌ها به اشتراک گذاشته می‌شود. این دوره آموزشی که در قالب پنج جلسه چهار ساعته از اول تا 29 شهریورماه 1396 برگزار خواهد شد توسط «حسین توحیدی» از فعالان پرسابقه حوزه CSR تدریس می‌شود. محل برگزاری کلاس‌ها دانشگاه صنعتی شریف است و مدرک این دوره به صورت مشترک صادر خواهد شد. 

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام در این دوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 02166085860 تماس بگیرند.

گفتنی است مرکز طراحی اسپیرال از ابتدای تأسیس خود خدمات ویژه‌ای در قالب مسئولیت اجتماعی شرکتی به موسسات و شرکت‌های مختلف ارائه کرده است. همکاری با بانک ملت در برگزاری چند کمپین مسئولیت اجتماعی بنیاد ملت، همکاری در برگزاری روز جهانی کار داوطلبانه، برگزاری رویدادهای کمپین «من یک طراحم»، همکاری با مرکز ترویج حاکمیت و مسئولیت شرکتی و... بخشی از فعالیت‌های اسپیرال در حوزه CSR تا کنون بوده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اسپیرال

فعالیت های مرکز طراحی اسپیرال متمرکز بر طراحی و دیزاین است که طراحی وب و رابط کاربری، طراحی گرافیک، انیمیشن، تصویر سازی و طراحی اپلیکیشن موبایل و طراحی ایده را شامل می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش