اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951224244770022

استقبال مردم و سلبریتی‌ها از ایده‌های کمپین ستاد ملی صبر

پویشی فراگیر برای صلح، بخشایش و رضایت

کد: 13951224244770022

https://goo.gl/TrVc4A

، تهران , (اخبار رسمی): معاونت فرهنگی قوه قضائیه با همکاری مرکز طراحی اسپیرال کمپینی برای ترویج صلح، بخشایش و رضایت تحت عنوان «ستاد ملی صبر» و با هشتگ «#من_میبخشم» طراحی و راه‌اندازی کرد که با گذشت کمتر از یک هفته با استقبال چشمگیری از طرف مردم و نیز افراد سرشناس اعم از بازیگران و ورزشکاران در شبکه‌های اجتماعی مواجه شد.

پوستر و لوگوی نخستین همایش ملی صبر نیز توسط مرکز طراحی اسپیرال طراحی شده است.

ستاد صبر 24 اسفندماه همایشی ملی با همراهی مسئولین عالی‌رتبه سه قوه در سالن اجلاس سران برگزار کرد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت اسپیرال، معاونت فرهنگی قوه قضائیه با همکاری مرکز طراحی اسپیرال کمپینی برای ترویج صلح، بخشایش و رضایت تحت عنوان «ستاد ملی صبر» و با هشتگ «#من_میبخشم» طراحی و راه‌اندازی کرده که با گذشت کمتر از یک هفته از رونمایی عمومی آن با استقبال چشمگیری از طرف مردم و نیز افراد سرشناس اعم از بازیگران و ورزشکاران در شبکه‌های اجتماعی مواجه شد.

در قدم اول پژوهشی میدانی جهت افکارسنجی، کاربرپژوهی و طراحی سناریوهای تجربه کاربری توسط مرکز طراحی اسپیرال انجام شد و در مرحله بعدی وب‌سایتی برای ستاد ملی صبر طراحی و راه‌اندازی شد که اهداف مختلفی نظیر فرهنگ‌سازی برای گذشت و بخشش، جمع آوری کمک مالی به زندانیان غیرعمد و خانواده آنها به شکل Crowdfunding، پوشش اخبار و گزارشهای صلح و سازش، جذب کمک‌های غیرنقدی برای خانواده‌های نیازمند و... در آن دنبال می‌شود.

در بخشی از این وبسایت افراد دعوت به امضای کمپینی می‌شوند که طی آن قول می‌دهند کسی را ببخشند، در موضوعی کوتاه بیایند و گذشت کنند در بخش دیگری از سیستم توسعه یافته در این وب‌سایت پروفایل‌هایی برای زندانیان و خانواده‌های آنها در نظر گرفته شده تا کاربران بتوانند از طریق آن به شکلی شفاف مبلغی را کمک کنند و پیگیر نتیجه کمک مالی خود باشند. نسخه آزمایشی این وبسایت در حال حاضر در آدرس www.Sabr.ir‌ در دسترس عموم قرار دارد.

برای کمپین‌های تبلیغاتی این ستاد نیز تصویرسازی‌هایی با تکنیک دیجیتال پینت و موضوعات مختلفی طراحی شد که علاوه بر اکران در بیلبوردهای شهری تهران، در شبکه‌های اجتماعی نیز استفاده گردد. این تصویرسازی‌ها تا کنون صدها بار در شبکه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام با هشتگ «#من_میبخشم» منتشر شده و افراد سرشناسی نظیر علی پروین، مهدی رحمتی، نگار جواهریان، آناهیتا همتی، بهنوش بختیاری، سعید سهیلی، سارا خادم‌الشریعه، افشین پیروانی، بهزاد فراهانی، نصرالله رادش، امیر تتلو و بسیاری از فوتبالیستهای تیم‌های استقلال و پرسپولیس نیز با انتشار پست‌هایی در این رابطه به این کمپین ملی پیوسته‌اند.

ستاد صبر همایشی ملی نیز با همراهی سه قوه 24 اسفندماه در سالن اجلاس سران برگزار کرد که با حضور معاون اول رئیس‌جمهور جناب آقای جهانگیری، حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای و مسئولین عالی‌رتبه طی آن از بانیان صلح، بخشایش و رضایت تقدیر به عمل آمد. مرکز طراحی اسپیرال علاوه بر نقش مشاوره‌ای خود در طراحی کمپین «#من_میبخشم» و پژوهش، طراحی و اجرای وبسایت آن، در طراحی هویت بصری سازمانی این همایش از جمله لوگو و پوستر رسمی آن و نیز اجرای سایر اقلام گرافیکی آن در کنار این ستاد بوده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اسپیرال

فعالیت های مرکز طراحی اسپیرال متمرکز بر طراحی و دیزاین است که طراحی وب و رابط کاربری، طراحی گرافیک، انیمیشن، تصویر سازی و طراحی اپلیکیشن موبایل و طراحی ایده را شامل می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]