اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139306231010030

درس‌هایی از برندهای بزرگ برای بازاریابی محتوا

بازار یابی محتوایی برای برند های بزرگ دنیا یک اصل است

کد: 139306231010030

http://bit.ly/1y0X5up

، تهران , (اخبار رسمی): برندهای بزرگ مانند نایک و کوکاکولا دارای کمپین‌های موفق بازاریابی محتوا هستند. آن ها می‌توانند مشتریان، طرفداران و حتی کارمندان خود را درگیر این فرایند نمایند..این کار مردم را تشویق می‌کند به تشکیل جوامعی اقدام نمایند که به دقت با برند گره خورده است و در پایان روز جوامع درگیر با برندها، محل داد و ستد می‌شوند و نام تجاری را برای دیگران ترویج می‌کنند. در این باره کاوشگران روابط عمومی مقاله ای را به اخبار رسمی ارسال کرده است که می خوانید:

بازار یابی محتوایی برای برند های بزرگ دنیا یک اصل است

با استخدام یک روزنامه‌نگار یا یک شرکت بازاریابی محتوا، مطمئن خواهید بود که برند شما به تولید و انتشار محتوا با کیفیت بالا می‌پردازد که آن را از رقبایش مجزا می‌کند.

بازاریابی محتوا اگر به درستی مورد استفاده قرار گیرد، بسیار سودمند و مفید است. با این حال مساله‌ای که اکثر شرکت‌ها با موضوع بازاریابی محتوا دارند این است که هیچ بهبودی در نتیجه گیری نهایی خود به واسطه تلاش‌های بازاریابی محتوا به دست نمی آورند. همچنین اکثر شرکت‌ها قادر به درک اصول اولیه و تفاوت‌های ظریف در بازاریابی محتوا برای استفاده موثر از آن نیستند.

متاسفانه، بیشتر شرکت‌ها به بازاریابی محتوا به عنوان یک روش ساده برای افزایش ترافیک وب و در نهایت فروش خود نگاه می‌کنند. بازاریابی محتوا یک تکنیک ضروری بازاریابی است که برای کسب بهترین نتایج لازم است، به صورت کامل انجام شود. 

برخی از بزرگترین برندها در جهان از بازاریابی محتوا به نفع خود استفاده کرده‌ و توانسته‌اند وفاداری برند، تصویر برند، آگاهی از نام تجاری و فروش خود را با کمک بازاریابی محتوا بهبود بخشند.

همه ما تبلیغات بسیار عالی از گوگل و برند Oreo را به یاد می‌آوریم. نوعی از شیرینی که از دو عدد ویفر (شیرینی پنجره‌ای) شکلاتی به چسبیده ساخته شده که با خامه‌ای شیرین که بین آن‌ها پرشده به هم چسبیده‌اند.

برندهای دیگر مانند رد بول، نایک، کوکاکولا و امریکن اسپرس نیز نیروگاه‌های بازاریابی محتوا هستند.

کسب و کارهای کوچک نباید چنین تصور کنند که هرگز قادر به رقابت با برندهای بزرگ نیستند. در حقیقت کسب و کارهای کوچک بسیاری وجود دارند که با یادگیری درس‌های مهم از برندهای بزرگ به موفقیت بسیار زیاد از طریق بازاریابی محتوا رسیده‌اند. حتی با منابع بسیار کم شما قادر خواهید بود از این درس‌ها برای بهبود کمپین‌ های بازاریابی محتوای خود بهره ببرید.

همیشه به داستان برجسته و مهم فکر کنید

از طریق بازاریابی محتوا، باید قادر باشید آنچه را که برند شما می‌تواند برای دیگران انجام دهد بفهمانید و اینکه چگونه محصولات شما می‌تواند زندگی مصرف کنندگانش را بهبود بخشد. بازاریابی محتوا همیشه درباره مشتریان است نه درباره برند.

به عنوان مثال گوگل را درنظر بگیرید. گوگل یک شرکت پیشرفته فناوری است که به خلق برخی از پیشرفته‌ترین فناوری‌ها در جهان می‌پردازد. با این حال تمام تلاش‌های بازاریابی آن بر چگونگی بهبود روابطش با مردم از طریق نمایش اینکه چگونه محصولاتش می‌تواند زندگی مردم را بهبود بخشد، متمرکز است.

شرکت ها با محتوایی ساده، جذاب و تعاملی، به مردم نشان می‌دهند چگونه محصولاتشان برای آنها سودمند است. شما باید همچنین به دنبال داستان مهم تر شرکت خود باشید. از جمله این که چگونه یک برند و محصولاتش می‌تواند به مردم کمک کند. همیشه این داستان مهم تر را برای هر کمپین بازاریابی محتوا در ذهن خود داشته باشید.

یک روزنامه نگار استخدام کنید

 اکثر شرکت‌ها تخصص لازم برای درک این که مردم در جست و جوی چه نوع محتوایی هستند و چگونه به خلق محتوای بدیع، هیجان انگیز و جذاب بپردازند را ندارند. به همین دلیل شما نیازمندید افرادی را استخدام کنید که نه تنها موضوعات مورد توجه و جالب را برای پوشش برند شما پیدا می‌کنند بلکه قادر به خلق آن نوع از محتوا هستند که موفقیت را به همراه خواهد آورد.

رد بول پیشگام بازاریابی محتوا در جهان است و بخش بزرگی را به بازاریابی محتوا اختصاص داده است. از یک نام تجاری کوچک که نوشیدنی‌های انرژی زا تولید می‌کند تا تبدیل شدن به یک شیوه زندگی رشد کرده است. این شرکت یکی از اولین‌ شرکت‌هایی بود که به استخادم روزنامه نگار و متخصص رسانه‌ای برای خلق محتوای چشمگیر و منحصر به فرد روی آورد.

با استخدام یک روزنامه‌نگار یا یک شرکت بازاریابی محتوا، مطمئن خواهید بود که برند شما به تولید و انتشار محتوا با کیفیت بالا می‌پردازد که آن را از رقبایش مجزا می‌کند.

ایجاد جوامع و پرورش مشارکت

برندهای بزرگ مانند نایک و کوکاکولا دارای کمپین‌های موفق بازاریابی محتوا هستند برای اینکه می‌توانند مشتریانشان، طرفداران و حتی کارمندان خود را درگیر فرایند نمایند. این کار مردم را تشویق می‌کند تا به تشکیل جوامعی اقدام نمایند که به دقت با برند گره خورده است و در پایان روز جوامع درگیر با برندها، سهوا محل داد و ستد می‌شوند و نام تجاری را برای دیگران ترویج می‌کنند. درگیر کردن مشتریان و کارکنان همچنین به شما اجازه می‌دهد به تولید محتوا برای برند خود بپردازید و به برندها اجازه می‌دهد به شکل بهتری به مشتریان خود متصل شوند. 

نتیجه آن که در دنیایی که هرفردی قدرت انتشار هرمطلبی را دارد، کیفیت محتوایی که تولید می کنید نه تنها مساله کوچکی نیست بلکه همه چیز محسوب می‌شود .

معصومه رشیدی: کاوشگران روابط عمومی- بخش بین الملل

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کاوشگران روابط عمومی

سایت کاوشگران روابط عمومی در سال 1387 با دهدف اطلاع رسانی و ایجاد فضای تبادل دیدگاه های کارشناسان راه اندازی شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی