اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139306291150044

مهدی براتی، مدیرعامل هتل استقلال گفت:

اقامت مهمانان خارجی هتل استقلال هفتاد درصد اضافه شد

کد: 139306291150044

http://bit.ly/1uRr5nH

، تهران , (اخبار رسمی): مهدی براتی، مدیرعامل هتل پارسیان استقلال، که در برنامه زنده رادیو ایران به عنوان کارشناس ارشد هتل داری، درباره صنعت هتل داری و توریسم سخن می گفت، با اشاره به وضعیت هتل ها در ایران تصریح کرد: امسال نسبت به سال های گذشته هتل ها وضعیت بهتری داشتند و این موضوع تبعیت از وضعیت سیاسی کشور دارد که با ورود انبوهی از گردشگران و توریست ها نسبت به سال گذشته تأثیر خود را نشان داده است.

اقامت مهمانان خارجی در ایران هفتاد درصد اضافه شد

مدیر عامل هتل پارسیان به اشاره به این مساله که این رونق در دیگربخش های اقتصادی کشورهم قابل مشاهده است، اضافه کرد: می توان گفت یک رونق نسبی درجامعه به وجود آمده است.

وی افزود: در گروه هتل های پارسیان بیش از 70 درصد افزایش دراقامت میهمانان خارجی داشتیم، که از کشورهای اروپایی، آمریکا، آسیای شرق، حوزه خلیج و... بودند و همچنان حضورشان پررنگ تر  می شود.

مدیر عامل هتل پارسیان به اشاره به این مساله که این رونق در دیگربخش های اقتصادی کشورهم قابل مشاهده است، اضافه کرد: می توان گفت یک رونق نسبی درجامعه به وجود آمده است.

وی آموزش و به روز کردن نیروها را در راستای سرویس دهی بهتر و جذب بیشترمیهمانان لازم و ضروری دانست و اظهارداشت: دردنیا روی آموزش نیروهای هتل داری سرمایه گذاری می کنند تا خدمات شایسته تری را با آموزش ارائه دهند. خوشبختانه در کشورمان چنین اتفاقی ازدهه گذشته افتاده و دانشگاه های هتلداری، هنرستان ها و... تأسیس شده که نیروهای جوان و مجرب را به نحو احسن آموزش می دهند.

مهدی براتی اذعان داشت: هتل داری دراقتصاد هر کشور تأثیر چشم گیری دارد، چرا که با ورود یک توریسم به کشوردرآمدی معادل با فروش15بشکه نفت ایجاد می شود. وقتی همه شرایط مهیا باشد این فعالیت مثبت انجام می گیرد و قطعا منافعی بسیاری نیز در زمینه گردشگری وجود می آید که همه این مباحث فقط به وضعیت سیاسی در درجه اول و بعد اقتصادی و اجتماعی یک کشور بستگی دارد.

براتی بیان کرد: در سال گذشته درآمد گردشگری جهان بیش از 1100میلیارد دلار بوده و با توجه به تمدن کهن ایران، شهرهای تاریخی و مذهبی ، موقعیت استراتژیکی و جغرافیایی بسیار مطلوب تنها سهم کشور ما از این صنعت 900 میلیون دلار بوده که قطره ای از این دریای بیکران است.

وی با ذکر این نکته که وضعیت سیاسی بسیار تأثیرگذار درصنعت هتلداری و توریسم است، گفت: در سال جاری ورود حجم قابل توجهی از مسافران خارجی  به کشور نشان از اعتماد دنیا به ماست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هتل پارسیان استقلال

هتل بین المللی 5 ستاره پارسیان استقلال ( هیلتون سابق) تحت پوشش شرکت هتل های بین المللی پارسیان در زمینی به مساحت 70 هزار متر مربع واقع در منطقه باغشهر تهران، دامنه سلسله جبال البرز بزرگ ترین هتل در زنجیره هتلهای پارسیان به شمار می آید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
لینک مرتبط:
http://www.esteghlalhotel.ir/index.aspx?fkeyid=&siteid=3&pageid=1135
سایت هتل پارسیان استقلال
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی