اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139307271780044

در راستای دعوت رسانه ملی ایران از انقلابی برجسته الجزایری

جمیله بوپاشا به عنوان مهمان ویژه در هتل استقلال اقامت گزید

کد: 139307271780044

http://bit.ly/1rRa6gW

، تهران , (اخبار رسمی): جمیله بو پاشا (انقلابی برجسته الجزایری ) که در مبارزات رهایی بخش الجزایر عضوی فعال بود و سال ها مورد سخت ترین شکنجه ها توسط استعمارگران فرانسه قرار گرفت به دعوت رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران وارد تهران شد و مورد استقبال مسوولان رسانه ملی قرار گرفت.

جمیله بوپاشا به عنوان مهمان ویژه در هتل استقلال اقامت گزید

بوپاشا که به دعوت رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی به ایران سفر کرده بود با دیگر همراهانش در هتل 5 ستاره پارسیان استقلال اقامت گزید.

به گزارش روابط عمومی هتل استقلال، جمیله بو پاشا، انقلابی برجسته الجزایری،  در دامن خانواده ای که اعضای آن در مبارزات رهایی بخش الجزایر فعال بودند بزرگ شد. جمیله با نام مستعار خلیدا در شرایطی به جنبش مقاومت پیوست که تعداد فعالان زن در جبهه رهائی بخش الجزایر«اف ال ان»  بسیار اندک بود.

برپایه همین گزارش، جمیله بوپاشا که به عنوان امدادگر به کشورش خدمت می کرد  در سال 1960 همراه پدر، خواهر و شوهر خواهرش در خانه به اتهام بمب گذاری در دانشگاه دستگیر شدند، اتهامی که هرگز ثابت نشد. زمانیکه در زندان حسین دی زندانی بود ، به وسیله آتش سیگار، شوک الکتریکی و انواع و اقسام ابزار و ادوات شکنجه شد و سرانجام پس از تحمل سالها رنج و شکنجه  با استقلال الجزایر آزاد شد.

 برهمین اساس، بوپاشا که به دعوت رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی به ایران سفر کرده بود با دیگر همراهانش در هتل 5 ستاره پارسیان استقلال اقامت گزید و ضمن خوشحالی از اقامت در یکی از بزرگ ترین هتل های ایران از میهمان نوازی و خدمات شایسته این هتل ابراز رضایت کرد.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هتل پارسیان استقلال

هتل بین المللی 5 ستاره پارسیان استقلال ( هیلتون سابق) تحت پوشش شرکت هتل های بین المللی پارسیان در زمینی به مساحت 70 هزار متر مربع واقع در منطقه باغشهر تهران، دامنه سلسله جبال البرز بزرگ ترین هتل در زنجیره هتلهای پارسیان به شمار می آید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]