اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139307121540044

به دنبال کمک های انسان دوستانه مردم ایران به غزه

کارکنان هتل استقلال بخشی از حقوق خود را به مردم غزه اختصاص دادند

کد: 139307121540044

http://bit.ly/Z4HOc8

، تهران , (اخبار رسمی): کارکنان و مدیران هتل استقلال درصدی از حقوق شهریورماه خود را برای کمک به مردم غزه اهدا نمودند و ضمن ابراز همدردی با مردم غزه با در این حرکت انسان ‌دوستانه حضور پیدا کردند

کارکنان هتل استقلال بخشی از حقوق خود را به مردم غزه اختصاص دادند

کارکنان و مدیران هتل استقلال در یک اقدام خداپسندانه درصدی از حقوق شهریورماه خود را برای کمک به مردم مظلوم غزه اهدا نمودند و ضمن ابراز همدردی با مردم غزه با تمام وجود در این حرکت انسان ‌دوستانه حضور پیدا کردند

 کارکنان و مدیران هتل استقلال در یک اقدام خداپسندانه درصدی از حقوق شهریورماه خود را برای کمک به مردم مظلوم غزه اهدا نمودند و ضمن ابراز همدردی با مردم غزه با تمام وجود در این حرکت انسان ‌دوستانه حضور پیدا کردند.

به گزارش روابط عمومی هتل استقلال،  مهدی براتی مدیرعامل هتل پنج ستاره استقلال گفت: از صمیم قلب آرزو می‌کنم دوباره روزی برسد که آرامش به غزه و لبخند و شادی به لبان کودکان دردکشیده این شهر بنشیند و دوباره صدای بازی کودکان در کوچه ها بدون دلهره مادرانشان بپیچد. 

وی افزود: خوشبختانه دنیا متوجه کشتار و جنایات رژیم صهیونیستی شده و افکارعمومی نسبت به این رفتار‌های غیرانسانی واکنش نشان داده‌ است.

براتی با بیان اینکه کشتار و جنایات رژیم صهیونیستی به جایی رسیده که دل هر انسانی را به درد می آورد، اظهار داشت:  هر فردی به اشکال مختلف احساسات خود را بروز می دهد و هر کس با هر اعتقاد و سیاستی کشتار انسان های مظلوم و بی دفاع را محکوم می کند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هتل پارسیان استقلال

هتل بین المللی 5 ستاره پارسیان استقلال ( هیلتون سابق) تحت پوشش شرکت هتل های بین المللی پارسیان در زمینی به مساحت 70 هزار متر مربع واقع در منطقه باغشهر تهران، دامنه سلسله جبال البرز بزرگ ترین هتل در زنجیره هتلهای پارسیان به شمار می آید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی