اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139308242150041

به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی

باغ موزه قصر میزبان شاعران و نویسندگان می شود

کد: 139308242150041

http://bit.ly/1GZGQjn

، تهران , (اخبار رسمی): به مناسبت فرا رسیدن هفته کتاب و کتابخوانی ویژه برنامه هایی از یکشنبه 25 آبانماه در باغ موزه قصر برگزار می شود.

باغ موزه قصر میزبان شاعران و نویسندگان می شود

این نمایشگاه با حضور شاعران ، نویسندگان و انتشارات مختلفی که در زمینه های قرآنی،انقلاب اسلامی،معماری،کودک، شعر، ادبیات فارسی و سرگرمی های آموزشی فعالیت می کنند همراه است .

به گزارش روابط عمومی باغ موزه قصر این مجموعه به مناسبت فرارسیدن هفته کتاب و کتابخوانی در نظر دارد نمایشگاه کتابی را  با عنوان "نخستین نمایشگاه کتاب قصر" با هدف تقویت فرهنگ جامعه و تشویق مردم و خانواده به کتاب و کتابخوانی در این مجموعه  برگزار نماید. 

این نمایشگاه با حضور شاعران ، نویسندگان  و انتشارات مختلفی که در زمینه های قرآنی،انقلاب اسلامی،معماری،کودک، شعر، ادبیات فارسی و سرگرمی های آموزشی فعالیت می کنند همراه است .

لازم به ذکر می باشد در حاشیه این نمایشگاه برنامه ها و گروه های  فرهنگی و هنری  دیگری شامل شعر خوانی، نشست های ادبی،قصه گویی، سمینار تخصصی با موضوع کتاب و کتابخوانی فعالیت خواهند داشت.

آیین افتتاح این نمایشگاه یکشنبه 25 آبان ماه 1393 ساعت 18 با حضور فریده فرجام نمایش نامه نویس و کارگردان و نویسنده کودکان و بزرگ سالان، عرفان نظر آهاری شاعر و  نویسنده، اسماعیل جنتی و گروهی از شعرا و نویسندگان در سالن اجتماعات فرخی یزدی واقع درانتهای خیابان شهید مطهری بعد از تقاطع خیابان دکترشریعتی میدان پلیس باغ موزه قصر برگزارخواهد شد. لازم به ذکر است که این نمایشگاه تا 1 آذر ماه 1393 ادامه خواهد داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

باغ موزه قصر

فتحعلی شاه قاجار درسال 1177 هجری شمسی درسال دوم سلطنت خود فرمان داد تا بیرون از تهران قصری برایش بسازند. محل قصر در جایی انتخاب شد که در آن زمان به اراضی خرم آباد معروف بود. آن محل درآن هنگام در دره ماهور بود،بنابراین ناگزیرشدند بعضی از قسمت ها را بتراشند وقسمت های دیگر را پر کنند. آن گاه در آن جا یک عمارت بزرگ شامل بیرونی، اندرونی،کلاه فرنگی واستخر بنا کردند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
رویدادمرتبط های:

| افتتاح نخستین نمایشگاه کتاب باغ موزه قصر | اختتامیه نخستین نمایشگاه باغ موزه قصر