اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395041462150041

در باغ موزه قصر انجام شد

گلریزان ستاره ها برای درمان بیماران

کد: 1395041462150041

http://j.mp/29kdmU2

، تهران , (اخبار رسمی): مدیر باغ موزه قصر از برگزاری آیین معنوی جشن گلریزان برای درمان بیماران نیازمند در آستانه عید سعید فطر خبر داد.

گلریزان ستاره ها برای درمان بیماران

به گزارش روابط عمومی باغ موزه قصر، هوشیار با اعلام این خبر افزود: این مراسم آئینی با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) در 14 تیر ماه سال جاری با حضور رییس کمیته امداد، مسئولان شهرداری تهران، هنرمندان، ورزشکاران و خیرین در زورخانه باغ موزه قصر برگزار می‌شود.

مدیر باغ موزه قصر با بیان آنکه توسعه فرهنگ حسنه گلریزان گامی بزرگ در حفظ کرامت اجتماعی افراد نیازمند و جلوگیری از فروپاشی و گسست کانون خانواده است یادآور شد: گلریزان یکی از ارزشمندترین میراث معنوی کشور است که ریشه در بسیاری از اعتقادات مذهبی و ملی ایرانیان دارد.

وی ورزش ‏های پهلوانی و زورخانه ای را موجب تقویت توامان جسم و روح عنوان کرد و ادامه داد: تقویت روحیه جوانمردی و گذشت از اثرات بسیار ارزشمند ورزشهای زورخانه ای و پهلوانی است.

هوشیار خاطر نشان کرد: مجموعه باغ موزه قصر با رویکردی فرهنگی در تلاش است در راستای پیشبرد رسالت های ذاتی خود، بستری مناسب را به منظور امور خیر و نوع دوستانه فراهم سازد و جایگاهی که روزی مکانی برای گرفتن جان انسان ها بود را به پایگاه جان بخشی و آزادی مبدل کند.

هوشیار با اعلام آنکه یک برنامه منسجم و کارشناسی شده برای اوقات فراغت جوانان و نوجوانان می تواند بسیاری از آسیب های اجتماعی را در کلانشهری مثل تهران کاهش دهد افزود: باغ موزه قصر به عنوان یکی از مراکز مهم فرهنگی - تاریخی پایتخت، اکنون در راستای سیاست های تعریف شده خود در حال برنامه ریزی برای گذران اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در یک محیط سالم فرهنگی و هنری برای فصل تابستان و در قالب برگزاری جشنواره طهران در قصر است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

باغ موزه قصر

فتحعلی شاه قاجار درسال 1177 هجری شمسی درسال دوم سلطنت خود فرمان داد تا بیرون از تهران قصری برایش بسازند. محل قصر در جایی انتخاب شد که در آن زمان به اراضی خرم آباد معروف بود. آن محل درآن هنگام در دره ماهور بود،بنابراین ناگزیرشدند بعضی از قسمت ها را بتراشند وقسمت های دیگر را پر کنند. آن گاه در آن جا یک عمارت بزرگ شامل بیرونی، اندرونی،کلاه فرنگی واستخر بنا کردند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه