اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139309102280012

در حوزه محصولات لوازم شخصی

پیروزی پاناسونیک برای سومین سال در فستیوال معتبر آراستگی مردان

کد: 139309102280012

http://bit.ly/1y8BRck

، تهران , (اخبار رسمی): برند پاناسونیک در حوزه محصولات لوازم شخصی ، برای سومین سال متوالی توانست عنوان بهترین ریش‌تراش و ماشین اصلاح را در فستیوال معتبر آراستگی مردان با نام Men’s Health Grooming Awards کسب کند.

پیروزی پاناسونیک برای سومین سال متوالی

برند پاناسونیک در حوزه محصولات لوازم شخصی ، برای سومین سال متوالی توانست عنوان بهترین ریش‌تراش و ماشین اصلاح در فستیوال معتبر Men’s Health Grooming Awards را کسب کند.

دهمین دوره رقابت جهانی و فستیوال آراستگی مردان با نام Men’s Health Grooming Awards 2014  برگزار گردید. این فستیوال از معتبرترین رقابت‌ها در رابطه با محصولات مربوط به نظافت، بهداشت و پیرایش آقایان است که برندها و محصولاتِ این حوزه در 40 دسته بندی مورد بررسی قرار می‌گیرند.

برند پاناسونیک در حوزه محصولات لوازم شخصی ، برای سومین سال متوالی توانست عنوان بهترین ریش‌تراش و ماشین اصلاح در فستیوال معتبر Men’s Health Grooming Awards  را  کسب کند.

هر ساله کارشناسان، متخصصین و داوران حرفه ای، محصولات را از نظر کیفیتِ عملکرد، ساختار محصول و همچنین از نظر نظافت، بهداشت،  بهترین کارایی و کاربرد در حوزه پیرایش، اصلاح و آراستگی آقایان مورد بررسی دقیق قرار می دهند.

سال 2014 بیش از 600 محصول آرایشی، پیرایشی و بهداشتی در فستیوال آراستگی مردان شرکت کرده بودند. هر یک از این محصولات در رده و زمینه خودشان مورد بررسی و تست قرار گرفتند که از بین تمامی محصولات، پاناسونیک برنده بهترین محصول در حوزه اصلاح و پیرایش شد.

ریش تراش‌های پاناسونیک، مدل ES-LV95  و ES-LV65  برترین محصولات اصلاح و پیرایش بوده‌اند و به عنوان بهترین ریش تراش سال 2014  در این رقابت برگزیده شدند.

همچنین، ریش تراش پاناسونیک در حوزه ماشین اصلاح  به عنوان بهترین تریمر 2013 و ماشین اصلاح پاناسونیک به عنوان بهترین ماشین اصلاح در سال 2012 برنده Men’s Health Grooming Awards شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژندسرویس(آژند قشم)

آژند سرویس به عنوان شبکه خدمات پس از فروش محصولات پاناسونیک از قبیل صوت و تصویری، آشپزخانه، ریش تراش، اپیلاتور، سشوار، حالت دهنده مو، ماشین اصلاح و لوازمی از این دست خدمات خود را از سال 1388 شروع کرده و با توجه به احساس نیاز در سراسر کشور اقدام به توسعه شبکه خدمات پس از فروش محصولات پاناسونیک نمود

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش