اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139310242990012

لیست پرفروش ترین محصولات آراستگی مردانه در سایت آمازون منتشر شد

کد: 139310242990012

https://goo.gl/65jrWr

، تهران , (اخبار رسمی): وبسایت تحلیلی محصولات آراستگی آقایان شیورلیست، دومدل محصولات اصلاح گوش و بینی پاناسونیک را جزء پرفروش ترین محصولات این رده در سایت آمازون اعلام کرد که از نکات برجسته این محصولات پاناسونیک، موزن های با قابلیت هایی از قبیل شستشو با آب، مکندگی موهای اصلاح شده وآسیب نزدن به پوست ، ضد آلرژی و حساسیت بودن می باشد.

تبلیغات محیطی پاناسونیک

یکی از مزیت های مهم سیستم مکنده در موزن‌های پاناسوینک این است که موهای بریده شده را خیلی سریع به داخل محفظه هدایت می کند بنابراین موهای بریده شده در گوش و بینی انباشته نمی شوند و در نتیجه اصلاحی دقیق، سریع و از همه مهتر تمیز را به ارمغان می‌آورد.

وبسایت تحلیلی محصولات آراستگی آقایان شیورلیست با بیان اینکه به گفته کارشناسان سلامت و بهداشت موهای گوش و بینی بطور اساسی مانع ورود گرد و خاک می شوند، اعلام کرد: «اما این موها در بعضی از آقایان و بانوان به عنوان موهای زائد شناخته شده و باعث می شوند افراد احساس ناخوشایندی را تجربه کنند. از طرفی در برخی موارد برداشتن آنها، منجر به زخمی شدن پوست می شود، مگر اینکه اصلاح با دقت و مهارت صورت بگیرد. برهمین اساس شرکت هایی که در تولید محصولات بهداشتی و آرایشی فعال هستند برآن شدند برای راحتی کار، موزن گوش و بینی برای اصلاحی بی خطر، سریع و راحت را طراحی کنند.»

پایگاه خبری و تحلیلی شیورلیست با اظهار اینکه  سایت آمازون که به عنوان بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی جهان شناخته شده است پرفروش‌ترین موزن گوش و بینی را در مجموعه خود مربوط به پاناسونیک اعلام کرد.ه است در وبسایت خود به این موضوع اشاره کرد؛ که ماشین اصلاح گوش و بینی پاناسونیک مدل ER-GN30 به عنوان رتبه اول پرفروش ترین ها و مدل ER430  رتبه دوم پرفروش ترین ها در سایت آمازون بوده است چرا که این موزن ها قابلیت های مختلفی از قبیل شستشو با آب، مکندگی موهای اصلاح شده وآسیب نزدن به پوست ، ضد آلرژی و حساسیت بودن و.. را دارند.

همچنین به گفته بخش بازاریابی پاناسونیک یکی از مزیت های مهم سیستم مکنده در موزن‌های پاناسوینک این است که موهای بریده شده را خیلی سریع به داخل محفظه هدایت می کند بنابراین موهای بریده شده در گوش و بینی انباشته نمی شوند و در نتیجه اصلاحی دقیق، سریع و از همه مهم تر تمیز را به ارمغان می‌آورد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژندسرویس(آژند قشم)

آژند سرویس به عنوان شبکه خدمات پس از فروش محصولات پاناسونیک از قبیل صوت و تصویری، آشپزخانه، ریش تراش، اپیلاتور، سشوار، حالت دهنده مو، ماشین اصلاح و لوازمی از این دست خدمات خود را از سال 1388 شروع کرده و با توجه به احساس نیاز در سراسر کشور اقدام به توسعه شبکه خدمات پس از فروش محصولات پاناسونیک نمود

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
لینک مرتبط:
http://www.azhandservice.com/
سایت آژندسرویس (خدمات پس از فروش محصولات آرایشی و بهداشتی پاناسونیک)
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | بهداشت و درمان