اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394082749614806

تاکید رئیس دانشگاه شریف بر تعامل سازنده آپ و جامعه علمی

کد: 1394082749614806

https://goo.gl/MY3w7C

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت آسان‌پرداخت پرشین از نمایشگاه «دستاوردهای خانواده فناوری شریف» که به مناسبت پنجاهمین سالگرد تاسیس این دانشگاه و هفته جهانی کارآفرینی در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، حمایت کرد. در این نمایشگاه دو روزه که با حضور سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور افتتاح شد، شرکت‌های دانش‌بنیان به معرفی محصولات و خدمات خود پرداختند.

بازدید دکتر محمود فتوحی از غرفه آسان پرداخت

در حاشیه این نمایشگاه، دکتر محمود فتوحی، رئیس دانشگاه صنعتی شریف در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی آپ، با اشاره به نقش موثر شرکت‌های دانش‌بنیان نظیر آسان‌پرداخت در جذب نخبگان دانشگاهی گفت: این شرکت‌ها این رویکرد فرهنگی را ایجاد کرده‌اند که نیازی نیست حتما دانشجو و نخبگان دانشگاهی پس از فارغ‌التحصیلی در انتظار جذب در شرکت‌های بزرگ دولتی باشند، بلکه خودشان می‌توانند با شرکت‌های خصوصی دانش‌بنیان همراه شوند.

رئیس دانشگاه شریف با ابراز خرسندی از نقش آپ در تعامل با جامعه علمی کشور افزود: شرکت‌های دانش‌بنیان با جذب و به‌کارگیری دانش‌آموختگان در قالب دوره‌های کارورزی و بورسیه‌های شغلی نقش بسزایی در این حرکت علمی و فرهنگی ایفا می‌کنند، لذا ایجاد این فضای تعامل بین دانشگاه و صنعت هم‌افزایی خوبی ایجاد خواهد کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آسان پرداخت (آپ)

شرکت آسان پرداخت (آپ) با عضویت در شاپرک و تحت نظارت بانک مرکزی، مجوز فعالیت در حوزه پرداخت‌های الکترونیک کشور در بسترهایی نظیر پایانه فروش (POS)، موبایل (USSD) و اینترنت (IPG) را کسب نموده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]