اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394120553534806

جوایز برندگان قرعه‌کشی روزانه و هفتگی آپ اهدا شد

کد: 1394120553534806

https://goo.gl/jW3TCP

، تهران , (اخبار رسمی): مراسم اهدای جوایز برندگان قرعه‌کشی‌های روزانه و هفتگی آسان‌پرداخت در شهر تهران برگزار شد. در این مراسم برندگان جوایزی چون ربع سکه و گوشی iphone6 را طی مراسمی از نماینده روابط عمومی آپ دریافت کردند.

جوایز برندگان قرعه‌کشی روزانه و هفتگی آپ اهدا شد

به گزارش روابط عمومی شرکت آسان‌پرداخت، حجت محرابی، مریم گنجی، رامین آتیه‌خواه، آصف محمدی، علیرضا دمیرچیلو، محمدرضا عبدالهی فرید، محسن ابراهیم، محمدرضا داستان‌گو، اکبر آقامحمدی، بهرام مقتدر، جبرئیل امن‌زاده و سیدحسن کسائیان از کاربران و برندگان آپ در تهران بودند که در قرعه‌کشی‌های روزانه و هفتگی آپ برنده این جوایز شدند. همچنین معادل ریالی جوایز برندگان شهرستانی که نام و مشخصات آنها در سایت آسان‌پرداخت درج شده، 10 روز کاری پس از دریافت مدارکشان به حساب آنها واریز شده است.

لازم به ذکر است که در کمپین جدید جوایز آسان‌پرداخت، تمام کاربران اپلیکیشن آپ و کد پرداخت موبایلی #733* در قرعه‌کشی روزانه یک دستگاه گوشی تلفن همراه گلگسی سامسونگ شرکت داده می‌شوند. در ازای هر تراکنش برای کاربران یک شانس برای شرکت در قرعه‌کشی در نظر گرفته می‌شود. نام برندگان در ابتدای روز کاری هر روز در سایت رسمی شرکت آسان‌پرداخت و USSD اطلاع‌رسانی می‌شود و هماهنگی‌های لازم برای اهدای جایزه به برندگان از طریق واحد روابط عمومی صورت می‌پذیرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آسان پرداخت (آپ)

شرکت آسان پرداخت (آپ) با عضویت در شاپرک و تحت نظارت بانک مرکزی، مجوز فعالیت در حوزه پرداخت‌های الکترونیک کشور در بسترهایی نظیر پایانه فروش (POS)، موبایل (USSD) و اینترنت (IPG) را کسب نموده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]