اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395022155814806

کمپین «نه به دانلود غیر قانونی کتاب» در نمایشگاه کتاب برپا شد

کد: 1395022155814806

https://goo.gl/wAtsRi

، تهران , (اخبار رسمی): در نمایشگاه کتاب امسال،آسان پرداخت اقدام به برپایی کمپین «نه به دانلود غیر قانونی کتاب» کرده‌است که مردم هر روز می‌توانند عضو شوند.همچنین در طی این مراسم، بین حاضرین نمایشگاه قرعه‌کشی‌هایی با جوایز متعدد انجام می‌گیرد.در میان برندگان روزهای گذشته افرادی بوده‌اند که از طریق اپلیکیشن آپ اقدام به خرید بن مجازی کتاب کرده‌اند.

نماد این کمپین دستبند های آبی رنگی است که نام کمپین روی آن به چشم می خورد .

آسان پرداخت(آپ) امسال علاوه بر تجهیز تمامی غرفه‌های نمایشگاه کتاب با به‌روزترین تکنولوژی POSدنیا، برای اولین بار در کشور امکان خرید کتاب و پرداخت هزینه بدون کارت فیزیکی و از طریق اپلیکیشن (آپ) را فراهم کرده‌است.

به گزارش روابط عمومی آسان پرداخت، این کمپین، در نمایشگاه کتاب آغاز یک سری رویدادهای خوشایند و مفید را برای فعالان صنعت نشر رقم زده‌است. نماد این کمپین دستبندهای آبی رنگی است که نام کمپین روی آن به چشم می‌خورد .

 همه روزه در نمایشگاه کتاب طی مراسمی کمپین «نه به دانلود غیر قانونی کتاب»  عضو می‌گیرد و در بین حاضرین قرعه‌کشی هایی با جوایز متعدد انجام می‌دهد. در میان برندگان روزهای گذشته افرادی هستند که از طریق اپلیکیشن آپ اقدام به خرید بن مجازی کتاب کرده‌اند.

در حال حاضر که صنعت نشر به دلیل بی‌توجهی به موضوع کپی‌رایت (حقوق مولفین ) رو به افول گذاشته و نسخه پی‌دی‌اف بسیاری از کتاب‌های ناشران در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی به وفور یافت می‌شود.

آپ (آسان پرداخت) به عنوان حامی کمپین نه به دانلود غیر قانونی کتاب برای دعوت از مردم برای پیوستن به این کمپین و حمایت از حقوق مولفان و ناشران و همچنین در راستای ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی با همکاری شرکت آفرینش کتاب فیروزان اولین گام را برای حمایت عملی از این کمپین برداشته‌است و اعتبار خرید کتاب‌های الکترونیکی را به عنوان هدیه برای بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب در نظر گرفته‌است.همچنین این مجموعه علاوه بر تجهیز تمامی غرفه‌های نمایشگاه کتاب با به‌روزترین تکنولوژی POSدنیا، برای اولین بار در کشور امکان خرید کتاب و پرداخت هزینه بدون کارت فیزیکی و از طریق اپلیکیشن (آپ) را فراهم کرده‌است.

در این کمپین فرهنگی علاقه‌مندان می‌توانند با نصب اپلیکیشن فیدیبو و وارد کردن کد دریافتی از آپ به صورت مستقیم به بیش از 7000 عنوان کتاب با موضوعات مختلف دست یابند. گفتنی‌است بیش از 80 درصد کتاب‌های الکترونیکی فیدیبو کمتر از 2000 تومان است.

همزمان با عضویت در این کمپین لینک دانلود اپلیکیشن آپ برای متقاضی ارسال می‌شود .همچنین می‌توان ابتدا اپلیکیشن آپ را نصب و سپس عضو کمپین شد. در هر دو حالت پس از نصب و فعال‌سازی اپلیکیشن آپ، کد اعتبار فیدیبو برای متقاضی پیامک می‌شود .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آسان پرداخت (آپ)

شرکت آسان پرداخت (آپ) با عضویت در شاپرک و تحت نظارت بانک مرکزی، مجوز فعالیت در حوزه پرداخت‌های الکترونیک کشور در بسترهایی نظیر پایانه فروش (POS)، موبایل (USSD) و اینترنت (IPG) را کسب نموده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]