اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950614113134806

کمپینی ملی برای کمک به دانش آموزان محروم

کد: 13950614113134806

http://goo.gl/NpRt5k

، تهران , (اخبار رسمی): آسان پرداخت با همکاری شبکه اول سیما و مشارکت سازمان بهزیستی کشور و با ایجاد کمپینی به نام " همه بچه ها "سعی دارد با تهیه و اهدای کیف و کفش و لباس برای دانش آموزان بسیار محروم به یاری این افراد بشتابد.

کمپینی ملی برای کمک به دانش آموزان محروم

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت آسان پرداخت؛ در این طرح مردم از طریق شماره گیری 1#*733*به وسیله تلفن همراه و به همراه داشتن کارت های عضو شتاب و رمز دوم خود وجوه مورد علاقه را به هر میزان اهدا نموده و در این امر خطیر مشارکت کنند.

آپ با شعار "امسال نمی گذاریم هیچ دانش آموزی به خاطر کفش و لباسش خجالت بکشد "در این طرح ارزنده مشارکت جدی خواهد داشت و این مشارکت مردمی تا پایان شهریور ادامه خواهد داشت و تا کنون هزاران نفر از هموطنان در این طرح شرکت آسان پرداخت  برای کمک به دانش آموزان کم بضاعت شرکت کرده اند.

این طرح بعد ازمراسم تقدیر از مدال آوران المپیک ریو و سایر برنامه های جنبی شرکت آسان پرداخت طراحی و اجرا شده و فرایندی انسانیست که در راستای حل مسائل و معضلات اجتماعی تلاش می کند و سعی شرکت آسان پرداخت بر این است که تک تک افراد جامعه در قبال مسائل مربوط به کودکان احساس مسئولیت کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آسان پرداخت (آپ)

شرکت آسان پرداخت (آپ) با عضویت در شاپرک و تحت نظارت بانک مرکزی، مجوز فعالیت در حوزه پرداخت‌های الکترونیک کشور در بسترهایی نظیر پایانه فروش (POS)، موبایل (USSD) و اینترنت (IPG) را کسب نموده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش