اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394092450504806

معرفی اپلیکیشن جدید آپ در نمایشگاه الکامپ

کد: 1394092450504806

http://j.mp/1lLkCvu

، تهران , (اخبار رسمی): برند آپ و کد معروف #733* در بیست‌ویکمین نمایشگاه الکامپ در نسخه جدید خود با اضافه کردن امکان خرید انواع بیمه‌‌نامه‌ها از بیمه سینا و افزودن گزینه جشنواره آپ خدمات گسترده و متنوعی را به کاربرانش عرضه کرده که در نمایشگاه به معرفی آن پرداخته است.

معرفی اپلیکیشن جدید آپ در نمایشگاه الکامپ

بنا به اعلام روابط عمومی آسان‌پرداخت پرشین، علاوه بر این تمامی هواداران آپ می‌توانند از خدمت جدید این مجموعه با نام کلوپ‌آپ بهره‌مند شوند که به گفته مدیران، فضایی دوست‌داشتنی و پویا برای هواداران این برند است.

قرار است تا پایان نمایشگاه در غرفه آسان‌پرداخت، قرعه‌کشی یک دستگاه گوشی آیفون 6 و سه دستگاه مودم جیبی بین هواداران و بازدیدکنندگان آپ که در نمایشگاه حضور دارند، انجام شود.

مراسم قرعه‌کشی‌های آسان‌پرداخت در نمایشگاه الکامپ از ساعت 15 آغاز می‌شود و شنیده‌ها حاکی از آن است که حسین رفیعی مجری تلویزیون اجرای این برنامه را بر عهده خواهد داشت.

آسان‌پرداخت پرشین (آپ) در نمایشگاه امسال در سه غرفه واقع در سالن 38 (آلمان) غرفه شماره 403، فضای باز نمایشگاه مقابل سالن خلیج‌فارس غرفه شماره 1301 و همچنین مقابل سالن 38 (آلمان) غرفه شماره 1403 از ساعت 9 صبح تا 17 پذیرای عموم بازدیدکنندگان است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آسان پرداخت (آپ)

شرکت آسان پرداخت (آپ) با عضویت در شاپرک و تحت نظارت بانک مرکزی، مجوز فعالیت در حوزه پرداخت‌های الکترونیک کشور در بسترهایی نظیر پایانه فروش (POS)، موبایل (USSD) و اینترنت (IPG) را کسب نموده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]