اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394090749924830

تحقیقات مصرف‌کننده بر روی تلفن همراه برای کسب‌وکارهای ایرانی امکان‌پذیر شد

کد: 1394090749924830

http://j.mp/1I8KETo

، تهران , (اخبار رسمی): استارتاپ نظربازار در زمینه تحقیقات مصرف‌کننده دیجیتال است که به همت تیمی چندرشته‌ای پایه‌گذاری شده و به شکل مختصر، پلی است که نظرات کاربران را به گوش کسب‌وکارها می‌رساند. این استارتاپ از تلفن همراه به عنوان بستری برای انجام سریع تحقیقات بازار بهره می‌گیرد و این ویژگی سبب شده است تا علاوه بر افزایش سرعت، هزینه‌های انجام تحقیقات از مصرف‌کنندگان نیز به شکل قابل‌توجهی کاهش یابد.

نظربازار به کاربران خود به عنوان پاداش امتیاز قابل نقد شدن می دهد

نسخه اندروید اپلیکیشن نظربازار به تازگی از طریق گوگل پلی و مارکت‌های ایرانی به رایگان در دسترس کاربران علاقه‌مند قرار گرفته است.

به گزارش روابط‌ عمومی نظربازار، ابراهیم اسکندری‌پور، یکی از بنیانگذاران این اپلیکیشن گفت: «نظربازار یک پلت‌فرم موبایلی تحقیقات بازار است که امکان انجام تحقیقات مصرف‌کننده و ارائه گزارشات به کسب‌وکارها در مدت زمان کوتاه و با هزینه مقرون به‌صرفه را فراهم می‌آورد. در یک سوی این پلت‌فرم، کسب‌وکارها قرار دارند که سوالات خود را از طریق پنل اختصاصی آنلاین خود اعلام کرده و در قبال پاسخ‌های دریافتی هزینه پرداخت می‌کنند. در سوی دیگر، کاربران اپلیکیشن موبایل (یا همان پاسخگویان) قرار دارند که با پاسخ به هر سوال، اعتبار هدیه از سیستم دریافت می‌کنند.»

وی ادامه داد: «نظربازار از تلفن همراه به عنوان بستری برای انجام سریع تحقیقات بازار بهره می‌گیرد و این ویژگی سبب شده است تا علاوه بر افزایش سرعت، هزینه‌های انجام  تحقیقات از مصرف‌کنندگان نیز به شکل قابل‌توجهی کاهش یابد. همچنین کسب‌وکارها را قادر می‌سازد تا با انتخاب گروه هدف خود، سوالات‌شان را دقیقا از مشتریان بالقوه خود بپرسند، بنابراین نظربازار به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد تا در کمترین زمان راهی برای یافتن پاسخ تصمیمات خود از زبان مصرف‌کنندگان بیابند.»

لازم به ذکر است که نسخه اندروید اپلیکیشن نظربازار به تازگی از طریق گوگل پلی و مارکت‌های ایرانی به رایگان در دسترس کاربران علاقه‌مند قرار گرفته است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نظربازار

نظربازار بستر تحقیقات بازار آنلاین مبتنی بر تلفن همراه است. کسب‌وکارها برای تصمیم‌گیری‌های جاری‌شان می‌توانند به سرعت از نظرات گروه هدفشان مطلع شوند. کاربران نیز در ازای پاسخگویی‌شان مشوق‌هایی دریافت می‌کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]