اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960225249054830

گزارشی از صنعت نشر و کتاب‌خوانی

کد: 13960225249054830

https://goo.gl/vD60E2

، تهران , (اخبار رسمی): این مطالعه با هدف شناخت سلیقه‌ی مطالعاتی مخاطبان ایرانی و در بازه زمانی فروردین ۱۳۹۶ تهیه شده است. جامعه‌ی آماری این پژوهش برابر با ۵۲۷۶ نفر و با نسبت مساوی جنسیتی است. همچنین ۴۰درصد پاسخ‌گویان، ساکن کلان‌شهرها (شهرهای با بیش از یک میلیون نفر جمعیت) هستند.

گزارشی از صنعت نشر و کتاب‌خوانی

این مطالعه با هدف شناخت سلیقه‌ی مطالعاتی مخاطبان ایرانی و در بازه زمانی فروردین ۱۳۹۶ توسط نظربازار تهیه شده است.

عادت به مطالعه و کتاب‌خوانی در بین افراد جامعه، یکی از معیارهای توسعه‌ی فرهنگی است. این مطالعه با هدف شناخت سلیقه‌ی مطالعاتی مخاطبان ایرانی و در بازه زمانی فروردین ۱۳۹۶ توسط نظربازار تهیه شده است. جامعه‌ی آماری این پژوهش برابر با ۵۲۷۶ نفر و با نسبت مساوی جنسیتی است. همچنین ۴۰درصد پاسخ‌گویان، ساکن کلان‌شهرها (شهرهای با بیش از یک میلیون نفر جمعیت) هستند.
نتایج نشان می‌دهد بیشتر افراد کتاب‌های مورد نیاز خود را به‌صورت ماهانه و فصلی خریداری می‌کنند. همچنین میانگین قیمت خریداری‌شده‌ی کتاب بین ۱۰ تا ۲۰۰هزار تومان است.

برای دیدن اینفوگرافیک‌های بیشتر کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نظربازار

نظربازار بستر تحقیقات بازار آنلاین مبتنی بر تلفن همراه است. کسب‌وکارها برای تصمیم‌گیری‌های جاری‌شان می‌توانند به سرعت از نظرات گروه هدفشان مطلع شوند. کاربران نیز در ازای پاسخگویی‌شان مشوق‌هایی دریافت می‌کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب