اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394091049984763

جای خالی شتاب و سهولت پرداخت در سیستم بانکداری کشور

کد: 1394091049984763

https://goo.gl/Xb5Zvn

، تهران , (اخبار رسمی): شتاب، یکی از پارامترهایی است که در دنیای امروز بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این شتاب در هر حوزه‌ای همراه با دقت باعث پیشرفت آن جامعه خواهد شد. سرعت در پرداخت در کنار سهولت مسأله‌ای است که روزبه‌روز در حال افزایش است. کشور ما در این حوزه از بسیاری از کشورهای حتی پیشرفته چند گام جلو است، اما همچنان سیاست‌ها و قوانینی لازم است تا این گام‌ها بلندتر و سریع‌تر برداشته شود.

پی‌پینگ با کمک و همراهی مسئولان و همچنین مقامات بانکی کشور قادر است انقلابی را در حوزه بانکی کشور به‌وجود آورد و باعث شکوفایی و کاهش هزینه‌های بسیاری در این حوزه از بانکداری کشور عزیزمان ایران شود.

به گزارش روابط عمومی پی پینگ، سعید مشهدی یکی از بنیانگذاران طرح  سهولت و سرعت در انتقال وجه گفت: «انتقال وجه در کشور هنوز نیازمند شتاب در پرداخت در کنار سهولت و سادگی است. شتابی که هرروز در دنیا بر سرعت آن افزوده شده و باعث پیشرفت و کاهش در هزینه های جانبی این امر شده است. آمار انتقال وجه 97 درصدی از طریق دستگاه‌های خودپرداز در ایران خود نشان‌دهنده این موضوع است که اگرچه از سیستم سنتی انتقال ازطریق حمل فیزیکی پول در داخل بانک دور شده‌ایم و پیشرفتی قابل توجه صورت گرفته است، اما در پیشرفت صورت‌گرفته هم به‌صورت سنتی عمل کرده‌ایم. حجم این بازار نشان می‌دهد که سرعت و شتاب در کنار سادگی و همچنین سهولت در پرداخت، مقوله‌ای است که به درستی از آن استفاده نشده و شاهد آن هستیم که تنها 3 درصد از این بازار از طریق اینترنت بانک و موارد مشابه صورت می‌گیرد.»

مشهدی در مورد طرح پی‌پینگ تصریح کرد: «پی‌پینگ طرح و ایده‌ای است که توانسته پارامترهای ذکرشده فوق را برای سیستم انتقال وجه در کشور به ارمغان آورد. هرچند که ممکن است نواقصی در آن وجود داشته باشد، اما این نواقص ماهیت ابتدایی یک طرح استارتاپی است که به مرور زمان برطرف خواهد شد. ما معتقدیم پی‌پینگ در زمان مناسبی قرار گرفته است، اما در این زمان مناسب معیارهایی همچون مدیریت و خلاقیت مواردی هستند که کمک بسزایی در به‌سرانجام رساندن این طرح خواهند کرد.»

وی گفت: «این طرح با کمک و همراهی مسئولان و همچنین مقامات بانکی کشور قادر است انقلابی را در حوزه بانکی کشور به‌وجود آورد و باعث شکوفایی و کاهش هزینه‌های بسیاری در این حوزه از بانکداری کشور ایران شود.»

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت پی‌پینگ به آدرس www.payping.ir نام کاربری دلخواه خود را انتخاب کرده و با ثبت اطلاعات خود اقدام به دریافت پول کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پی پینگ (payping)

پی پینگ یک درگاه پرداخت آنلاین است. در پی پینگ هر شخص یا بیزینس درگاه پرداخت خود را دارد. با عضویت در پی پینگ شما نام کاربری برای خود انتخاب می کنید و بعداز آن صفحه هر عضو بصورت payping.ir/username می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]