اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970513309444763

گفت و گو با سعید مشهدی مدیرعامل استارتاپ پی پینگ

پی‌پینگ، سرویس پرداخت آنلاین برای کسب‌وکارها

کد: 13970513309444763

https://goo.gl/LeH5f3

، تهران , (اخبار رسمی): پی‌پینگ پلتفرمی است که امکان فروش محصولات و خدمات را برای همه فراهم کرده است. پی پینگ امکان مدیریت پرداخت‌ها و دریافت وجه را برای همگان فراهم کرده است.

پی‌پینگ، سرویس پرداخت آنلاین برای کسب‌وکارها
پی‌پینگ، سرویس پرداخت آنلاین برای کسب‌وکارها

سعید مشهدی مدیرعامل پی پینگ، در توضیح این استارتاپ گفت: پی پینگ خدمات پرداخت درگاه اختصاصی است که کسب‌وکارهایی که نیاز به دریافت پول از مشتریان‌شان دارند به جای استفاده از روش‌های قدیمی و ناامن مثل دادن شماره کارت به دیگران، می‌توانند از خدمات پی پینگ استفاده کنند و اطلاعات بانکی خود را به ما بدهند و در ازای آن یک درگاه اختصاصی دریافت کنند، ما خدمات جامع‌تری را برای کسب و کارها داریم مثل آیتم‌های مالی که می‌توانند خدمات خود را تعریف کنند و به ازای آن یک لینک کوتاه برای پرداخت بگیرند.

وی ادامه داد: سرویس جدید پرداخت‌مان که سرویس فاکتور است. با کمک این سیستم کاربر می‌تواند براساس آیتم‌هایی که دارد فاکتور رسمی تولید کند و لینک آن را برای مشتری بفرستند و مشتری با هر وسیله‌ای می‌تواند آن لینک را باز کند و پرداخت‌ها را به صورت اینترنتی انجام دهد.

اسلامی درباره مهم‌ترین مزیت استارتاپ پی پینگ، بیان کرد: ما در پی پینگ پشتیبانی خوبی داریم و تنوع بالای از خدمات را به کسب‌وکارها ارائه می‌دهیم.

او در خصوص هدف از شرکت در نمایشگاه الکامپ، گفت: هدفی که داشتیم این بود که، کسانی که از قبل ما را می‌شناختند به دلیل مشکلاتی که برای ما پیش آمده بود از نزدیک بتوانند با ما ارتباط بگیرند و ضمنا از تاثیر حضور در نمایشگاه برای  برندسازی هم استفاده کنیم.

مدی عامل پی پینگ در انتها راه‌های ارتباطی با این استارتاپ را توضیح داد و گفت: علاقه‌مندان از طریق وب سایت ما به آدرس payping.ir و کانال تلگرامی و فعالیت در توئیتر می‌توانند با ما در ارتباط باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پی پینگ (payping)

پی پینگ یک درگاه پرداخت آنلاین است. در پی پینگ هر شخص یا بیزینس درگاه پرداخت خود را دارد. با عضویت در پی پینگ شما نام کاربری برای خود انتخاب می کنید و بعداز آن صفحه هر عضو بصورت payping.ir/username می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]