اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970406302404763

با همراهی شما از سد فیلترینگ گذشتیم

کد: 13970406302404763

https://goo.gl/msANJQ

، تهران , (اخبار رسمی): ۳۲ روز از فیلترینگ پی‌پینگ گذشت، دقیقا به تعداد تیم‌های شرکت‌کننده در جام‌جهانی!

با همراهی شما از سد فیلترینگ گذشتیم
با همراهی شما از سد فیلترینگ گذشتیم

اما باز هم برگشتیم و چه روزی بهتر از امروز، مصادف با غرور آفرینی بچه‌های تیم ملی در مسابقات جام جهانی که نشان دادند ایرانی‌ هیچ‌ وقت دست از رویاپردازی برنمی‌دارد و برای رسیدن به آرزوی خود از جان و دل مایه می‌گذارد و در نهایت هم به آن‌ها می‌رسد.

خوشبختانه با پیگیری‌های شبانه روزی، مشکل فیلترینگ که به واسطه تخلف یکی از کاربران ایجاد شده بود، رفع شد و این بار توانمندتر از قبل آمده‌ایم تا در تمامی پرداخت‌ها همراه باشیم. بر این باوریم که اعتماد کاربران پی‌پینگ و موفقیت کسب‌وکار آنها سرمایه اصلی است، بنابراین از ابتدای شکل‌گیری پی‌پینگ تا به امروز، تلاش شده تا راه‌کارها و خدمات مالی و بانکی نوین را براساس نیاز و منافع کاربران طراحی و پیاده سازی شود. در همین راستا، از این زمان استفاده شد و سرویس‌های حال حاضر بهبود یافت. همچنین در آینده‌ای نزدیک سرویس‌های جدید تست شده نیز به خدمات فعلی پی‌پینگ اضافه خواهند شد تا پاسخگوی نیازهای مالی و بانکی کاربران باشد.

سرویس‌های دریافت و پرداخت پول، سیستم فاکتور آنلاین و اپلیکیشن موبایلی فاکتور، راه‌حل‌های پرداخت برای سازمان‌ها، پرداخت‌های دوره‌ای، API ویژه برنامه‌نویسان و راه‌حل‌های مالی برای فروشگاه‌ها برخی از خدمات پی‌پینگ است.

سرویس فاکتور آنلاین پی‌‌پینگ

فاکتور تنها یک رسید ساده که قیمت کل در انتهای آن نوشته می‌شود، نیست! بلکه سندی است که جزئیات فروش، خرید و تسویه حساب شما با مشتری را نشان می‌دهد. هر چقدر این سند حرفه‌ای‌تر و کامل‌تر باشد، قطعا نام تجاری ماندگارتر خواهد شد. سرویس فاکتور آنلاین پی‌پینگ ضمن صدور فاکتور آنلاین و ارسال آن از طریق پیامک و ایمیل برای کاربران، این قابلیت را دارد که با ارائه لینک پرداخت، مبلغ فاکتور را با چند کلیک از مشتری دریافت کرده و به حساب فروشنده واریز کند. برای پیگیری راه‌اندازی فاکتور آنلاین خود، با بخش پشتیبانی پی‌پینگ تماس بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پی پینگ (payping)

پی پینگ یک درگاه پرداخت آنلاین است. در پی پینگ هر شخص یا بیزینس درگاه پرداخت خود را دارد. با عضویت در پی پینگ شما نام کاربری برای خود انتخاب می کنید و بعداز آن صفحه هر عضو بصورت payping.ir/username می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]