اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970201292104763

چه خبر از فین استارز 2018؟

کد: 13970201292104763

https://goo.gl/zs9FRk

، تهران , (اخبار رسمی): سومین نمایشگاه فین استارز هم با فراز و نشیب‌های مختلف خود برگزار شد. این نمایشگاه به نسبت سال‌های گذشته پیشرفت خوبی داشت اما خالی از اشکال هم نبود.

چه خبر از فین استارز 2018؟
چه خبر از فین استارز 2018؟

پی پینگ سومین حضورش را در این نماشگاه تجربه می‌کرد، در این گزارش مشاهده خود را از این حضور با شما به اشتراک می‌گذاریم.

یکی از سالن‌های نمایشگاه بورس، بانک و بیمه به فین استارز اختصاص داده شده  که ظرفیت‌های شرکت‌های فین‌تک در فضای بورس، بانک و بیمه را به بازدیدکنندگان معرفی می‌کند. تقریبا تمام فین تک‌های مطرح کشور دراین دوره از نمایشگاه حاضر بودند و تلاش‌های خوبی در زمینه ارتباط سرمایه‌گذارها و شرکت‌های فعال انجام گرفته بود.

نقطه قوت فین استارز 2018 دورهمی خودمانی فعالان عرصه  فین‌تک بود که با تشکیل جلسات مختلف زمینه افزایش همکاری‌ها را فراهم آوردند و راه برای همکاری‌های کسب‌و‌کارهای B2B هموارتر از قبل به نظر می‌رسید.

پی پینگ در فین استارز

پی پینگ حضور موفقی در فین استارز 2018 داشت و استقبال خوب بازدیدکنندگان از سرویس‌های جدید نویدبخش اتفاقات خوب آتی بود.

پرداخت آنلاین در کشور در حال توسعه و پیشرفت است و آینده خوبی در این خصوص مورد انتظار است. پی پینگ در حال حاضر فقط یک ارائه‌دهنده‌ی درگاه پرداخت اینترنتی نیست و مجموعه‌ای کامل از خدمات پرداخت را ارائه می‌کند و تلاش می‌کند در کنار با کیفیت شناخته شدن، به عنوان بهترین نیز شناخته شود.

سایت‌های ارائه‌کننده خدمات پرداخت  با اهداف متفاوتی در فین استارز حضور یافتند پی پینگ موفق شد با معرفی سرویس فاکتور آنلاین به عنوان جدیدترین خدمات خود با استقبال  خوبی مواجه شود.

ارتباط مستقیم با کاربران و افرادی که به استفاده از خدمات نوین علاقه‌مند هستند باعث شد ایده‌های خوبی به دست بیاوریم و بتوانیم از نزدیک با نقاط قوت و ضعف خودمان آشنا شویم تا در آینده بتوانیم عملکرد مطلوب‌تری داشته باشیم.

مذاکرات خوبی که با شرکت‌های همکار و مجموعه‌های بزرگ ارائه‌کننده خدمات مالی داشتیم که سبب شد دایره دوستان و همکاران خود را گسترش دهیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پی پینگ (payping)

پی پینگ یک درگاه پرداخت آنلاین است. در پی پینگ هر شخص یا بیزینس درگاه پرداخت خود را دارد. با عضویت در پی پینگ شما نام کاربری برای خود انتخاب می کنید و بعداز آن صفحه هر عضو بصورت payping.ir/username می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]