اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971008336534763

پی‌پینگ دانش بنیان شد!

کد: 13971008336534763

https://goo.gl/mTvrbu

، تهران , (اخبار رسمی): براساس این ارزیابی و به دلیل «دانش فنی مبتنی بر ایده و طرح داخلی»، پی‌پینگ عنوان شرکت دانش بنیان نوع دو را در حوزه فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دریافت کرد.

پی‌پینگ دانش بنیان شد!
پی‌پینگ دانش بنیان شد!

پی‌پینگ در طول ۳ سال فعالیت مستمر در حوزه پرداخت و فین‌تک و به‌عنوان پرداخت یار بانک مرکزی، راه‌حل‌های نوآورانه مدیریت مالی، دریافت و پرداخت پول را به بیش از ۱۳۰ هزار کاربر و کسب‌وکار ارائه کرده است

پس از ارزیابی‌های دقیق توسط داوران و ارزیابان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پی‌پینگ به جمع شرکت‌های دانش بنیان پیوست.

براساس این ارزیابی و به دلیل «دانش فنی مبتنی بر ایده و طرح داخلی»، پی‌پینگ عنوان شرکت دانش بنیان نوع دو را در حوزه فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دریافت کرد.

شرکت‌های دانش بنیان موسسات و شرکت‌های خصوصی و تعاونی هستند که بر گسترش علم و اقتصاد، ارائه طرح‌های نوآورانه و تجاری سازی نتایج تحقیقات علمی تمرکز دارند. این عنوان پس از بررسی و ارزیابی داوران کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت‌های دانش بنیان به سرویس‌ها و محصولات دانش بنیان اعطا می‌شود.

پی‌پینگ در طول ۳ سال فعالیت مستمر در حوزه پرداخت و فین‌تک و به‌ عنوان پرداخت یار بانک مرکزی، راه‌حل‌های نوآورانه مدیریت مالی، دریافت و پرداخت پول را به بیش از ۱۳۰ هزار کاربر و کسب‌وکار ارائه کرده است.

کسب عنوان دانش بنیان برای پی‌پینگ سرآغازی برای توسعه بیشتر سرویس‌های مالی پی‌پینگ در مسیر سیاست‌های شرکت‌های دانش بنیان است.

پی‌‎پینگ در بروزرسانی اخیر زیرساختی قوی را در اختیار کاربران قرار داد که با ارائه سرویس‌های فاکتور آنلاین، اپلیکیشن موبایلی تجاری و دستگاه Mpos، اپلیکیشن فاکتور دسکتاپ و دستگاه PCPos، وب سرویس پی‌پینگ (API)، پرداخت‌های زمان‌بندی شده، پرداخت‌های سهم‌بندی شده بخش زیادی از نیازمندی‌های پرداخت و مدیریت مالی اشخاص را پوشش می‌دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پی پینگ (payping)

پی پینگ یک درگاه پرداخت آنلاین است. در پی پینگ هر شخص یا بیزینس درگاه پرداخت خود را دارد. با عضویت در پی پینگ شما نام کاربری برای خود انتخاب می کنید و بعداز آن صفحه هر عضو بصورت payping.ir/username می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]