اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394103051934973

به روز سفر کنیم

کد: 1394103051934973

https://goo.gl/Hy9a2W

، تهران , (اخبار رسمی): توانایی انطباق با شرایط یکی از تعاریف هوش است، دستاوردهای تکنولوژی نیز از این رو آنقدر رو به گسترش هستند که بتوانند فعالیت‌های روزمره‌مان را منطبق با نیازهای ما به شکلی آسان درآورند. سفر نیز از این قاعده مستثنا نیست، مخاطبان هوشمند امروز خدماتی نیاز دارند که بتواند رضایت آنها را فراهم سازد.

"همه طول سفر یک چمدان بستن بود." قیصرامین پور

فلسفه و هدف سفرستان احترام به حق انتخاب و سلیقه‌ مشتری بوده و می‌خواهد سفر رویایی و محبوب آنها را عملی کند؛ امکان رزرو هتلی که مدنظر مخاطب است، پروازی که مشتری آن را ترجیح می‌دهد و خدماتی 24 ساعته که در هر زمانی به او امکان خرید را می‌دهد تا سفر رفتن بی‌دغدغه‌تر از همیشه برای او صورت گیرد

امروزه شکل خریداری خدمات سفر تغییر یافته است. مخاطبی که اکنون در معرض پیام‌‌ها و پیشنهادهای مختلف قرار دارد، به نظر می‌رسد بیش از هر چیزی نیاز دارد تا بتواند امکان مقایسه را داشته باشد تا بهترین تصمیم را اتخاذ کند.

فضای مجازی این روزها سرعت دریافت اطلاعات و آگاهی از مقاصد گوناگون سفر را بالا برده و متعاقب آن انگیزه و میل سفر را در مخاطب ایجاد می‌کند، حال برابر با همین حرکت رو به جلو، سازمانی باید باشد که بتواند نیازهای تازه مشتریان را پاسخگو باشد. سفرستان با همین انگیزه و با آگاهی از خواست و نیازهای روبه‌رشد مخاطبان، خدمات آنلاین را فراهم کرده است. سفرستان توانسته است تجربه سال‌ها حضور در این بازار را با سرعت و دقت که از الزامات جهان امروز است همراه کرده و آن را در بستری مدرن به مخاطبش ارائه دهد. این مجموعه قصد دارد تعریفی متفاوت از خدمات گردشگری و سفر را برای مخاطبش ایجاد کند.

سفرستان بیش از هر چیز یک همسفر و همراه است که شما را از لحظه تصمیم همراهی کرده و در واقع به مخاطبش کمک می‌کند تا برنامه‌ریزی سفرش را آنگونه که می‌خواهد عملی کند. فلسفه و هدف سفرستان احترام به حق انتخاب و سلیقه‌ مشتری بوده و می‌خواهد سفر رویایی و محبوب آنها را عملی کند؛ امکان رزرو هتلی که مدنظر مخاطب است، پروازی که مشتری آن را ترجیح می‌دهد و خدماتی 24 ساعته که در هر زمانی به او امکان خرید را می‌دهد تا سفر رفتن بی‌دغدغه‌تر از همیشه برای او صورت گیرد.

سفرستان گرچه وب‌سایتی برای فروش خدمات مسافرتی است، اما اصول حرفه‌ای کاری این مجموعه بر حق انتخاب مشتری استوار است، از این رو تمامی گزینه‌های موجود برابر و یکسان پیش روی مخاطب قرار می‌گیرد، سفرستان در فضایی پویا و صادق به مخاطبین بهترین گزینه‌ها را برای سفر پیشنهاد می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سفرستان

شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی سفرستان شهر فردا 40سال پیش فعالیت خود را با نام آوانگارد آغاز کرد. آوانگارد به معنای پیشرو و پیشتاز است و همان‌گونه که از نامش پیداست، از همان روزهای اول نگاهش به آینده بود و سعی داشت تمامی امکانات مدرن و به‌روز را در تمامی سطوح به کار گیرد تا خدماتی متمایز و متناسب با نیاز مشتریان به آنها ارائه دهد. بعدها و با توجه به نیاز روز مشتریان، این آژانس نام خود را به سفرستان (سفرستان شهر فردا) تغییر داده و گامی فراتر نهاد تا مرجعی کامل شود برای سفر و هر آنچه برای سفر به آن نیاز است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]