اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970925333754973

کانادا و مقاصدی شگفت‌انگیز برای کریسمس

کد: 13970925333754973

https://goo.gl/vpDGg2

، تهران , (اخبار رسمی): این روزها افرادی که با کار و مشغله‌های فراوان روبرو هستند و از گذر زمان غافل شده‌اند، بد نیست نگاهی به تقویم بیاندازند تا متوجه شوند که فاصله چندانی با کریسمس باقی نمانده است. ایامی که جشن‌ها، فستیوال‌ها و فضای کلی آن همیشه خاطره‌انگیز بوده و حال و هوای خاصی به همراه دارد.

کانادا و مقاصدی شگفت‌انگیز برای کریسمس
کانادا و مقاصدی شگفت‌انگیز برای کریسمس

پیشنهاد خرید بلیط هواپیما کانادا و سفر به این کشور مهیج و تماشایی در ایام فراموش‌نشدنی کریسمس یکی از پیشنهادهای ویژه این ایام است. در ادامه این مطلب، نام مقاصدی گردآوری شده است که معمولا گردشگرانِ علاقه‌مند به خرید بلیط هواپیما کانادا در ایام کریسمس آنها را انتخاب می‌کنند.

کریسمس در کبک

کبک مقصد اصلی اکثر کسانی است که برای کریسمس می‌خواهند بلیط کانادا بخرند. کریسمس‌های این شهر نه‌فقط در کانادا بلکه در کل جهان بی‌نظیر هستند و آوازه ایام خوشایند آنها را در همه جا می‌توان شنید. کبک در ایام عادی هم زیبا و دوست‌داشتنی است حال تصور کنید که این شهر با چراغ‌های رنگارنگ تزئین شود و هم‌زمان دانه‌های ریز برف از آسمان بر سر آن بریزد، دیگر واقعا همه چیز رویایی می‌شود. از طرفی دیگر، جشن‌های کبک‌ سبک خاص خود را دارند و به هیچ وجه وصف‌شدنی نیستند. این جشن‌ها را باید از نزدیک تماشا کرد.

کریسمس در تورنتو

بی‌دلیل نیست که سالانه حدود نیم میلیون نفر هنگام خرید بلیط هواپیما کانادا ، تورنتو را به عنوان مقصد کریسمسی خود برمی‌گزینند.

افرادی که فضا و شهری بزرگ را برای گذراندن تعطیلات کریسمس می‌پسندند، به طور یقین، تورنتو گزینه ایده‌آلی برای آنها خواهد بود. جالب است بدانید که کریسمس مارکت این شهر یکی از بهترین و جذاب‌ترین بخش‌های آن به شمار می‌رود. فستیوال‌های تورنتو هم که مثل همه جای دیگر کانادا شگفت‌انگیز هستند.

کریسمس در اتاوا

اتاوا هم یکی دیگر از مقاصد عالی برای سفر در کریسمس است. کم نیست تعداد کسانی که هنگام خرید بلیط هواپیما کانادا با بررسی دقیق شرایط، شهر اتاوا را به عنوان مقصد نهایی خود انتخاب می‌کنند. مراسم‌های این شهر با جشن روشنایی در ماه دسامبر آغاز شده و با نورپردازی‌های بی‌نظیری که در آنها انجام می‌شود، همه چیز به خواب و رویا در آن شبیه می‌شود. پیشنهاد سفرستان به افرادی که برای کریسمس، شهر اتاوا را انتخاب کرده‌اند، تجربه طعم‌ شگفت‌انگیز هات‌چاکلات‌های این شهر است که بدون تردید، حیرت‌زده خواهند شد.

کریسمس در آبشار نیاگارا

واقعا چه چیزی می‌تواند بهتر از خرید بلیط هواپیما کانادا و تجربه فضای چراغانی یکی از مشهورترین آبشارهای جهان یعنی آبشار نیاگارا باشد؟ جدا از زیبایی‌های طبیعی و جشن‌های روشنایی بی‌نظیر این مقصد، برگزاری کنسرت‌های مختلف و همچنین فروشگاه‌های جذاب و تماشایی آن هم بخش دیگری از زیبایی‌های سفر به نیاگارا در کریسمس را رقم می‌زند. مواردی که به هیچ وجه نمی‌توان از کنار آنها ساده عبور کرد.

کریسمس در ساسکاتون

شاید تعجب‌آور باشد که نام شهری نه‌چندان مشهور نسبت به سایر شهرهای کانادا در این مطلب گنجانده شده است. اما جالب است بدانید تحقیقات انجام‌شده نشان می‌دهند که شهر ساسکاتون در ایالت ساسکاچوان کانادا بیشترین تنوع در شیرینی‌ها و اسباب‌بازی‌های مختلف را به همراه دارد. به همین دلیل این شهر تبدیل به بهشتی برای کودکان شده است. پس افرادی که قصد خرید بلیط هواپیما کانادا را به همراه فرزندان خود دارند، بهتر است تمرکز بیشتری روی شهر ساسکاتون داشته باشند.

کریسمس در ونکوور

فضایی را تصور کنید که در آن بیش از 55 هزار متر مربع با مجسمه‌های نورانی تزئین شده است، در کنار آن 50 فروشگاه کریسمس وجود دارد و 14 کامیون مخصوص ارائه غذاهای رنگارنگ گنجانده شده است. افرادی که می‌خواهند این فضای تماشایی را از نزدیک لمس کنند، می‌توانند در کریسمس امسال بلیط هواپیما کانادا بخرند و به شهر ونکوور در این کشور سفر کنند. ناگفته نماند که  پارک استنلی یکی از زیباترین جاذبه‌های این شهر است. چراکه قطار مینیاتوری آن با بیش از یک میلیون چراغ طراحی شده و صحنه‌ای حیرت‌انگیز به وجود آورده است.

کریسمس در کلگری

عاشقان طبیعت زیبا و تماشایی اگر می‌خواهند برای جشن کریسمس خود بلیط هواپیما بخرند، حتما برنامه سفر خود را برای حضور در شهر کلگری تنظیم کنند. چراکه باغ وحش این شهر مهم‌ترین مکانی است که در کریسمس تزئین می‌شود. در این باغ وحش، یک فنجان ‌هات چاکلت باید در دست گرفت و در مسیر یک‌ونیم کیلومتری آن را که به شکل شگفت‌انگیزی چراغانی می‌شود، آهسته قدم زد. به طور یقین عجین شدن این چراغ‌ها با طبیعت زیبای باغ وحش همه را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

سایر مقاصد کانادا برای کریسمس

اینکه بخواهیم مقاصد زیبای کانادا که در آنها کریسمس به شکل جذابی جشن گرفته می‌شود یک‌به‌یک بشماریم کمی بعید و دور از ذهن به نظر می‌رسد. چراکه تنوع برگزاری جشن کریسمس در این کشور زیاد است و هر کسی که بلیط هواپیما کانادا را برای کریسمس انتخاب می‌کند با گزینه‌های مختلفی روبه‌رو می‌شود. اما با یک نگاهی بسیار کلی، غیر از مکان‌های ذکرشده، مقاصدی همچون نیوفاندلند، مونترال، ادمونتون، بنف و ویسلر را هم می‌توان جزو گزینه‌های ایده‌آل دانست.

کانادا مقصدی فوق‌العاده عالی برای سفر در کریسمس است. اما صرفا انتخاب کانادا و شهرهای مختلف آن برای سفر نمی تواند تمام ماجرا باشد. در این بین مسائلی مثل خرید بلیط هواپیما کانادا و مهم‌تر از آن یعنی اخذ ویزای کانادا هم باید مد نظر قرار داده شوند. با توجه به اینکه زمان چندانی هم تا شروع کریسمس باقی نمانده، حتما باید از کمک‌ها و راهنمایی‌های دقیق، مناسب و کافی بهره‌مند شد و برای این کار سفرستان می‌تواند گزینه‌ای مطمئن و خوب باشد.

آژانس سفرستان با تکیه بر تجربیات چندین ساله خود می‌تواند در کمترین زمان و با کمترین هزینه ممکن بلیط هواپیما کانادا را به همراه ویزای این کشور فراهم آورد تا بدون داشتن کوچکترین دغدغه یا نگرانی از بابت این موارد، فقط و فقط به گذراندن ایامی لذت‌بخش و رویایی در کشور زیبای کانادا مشغول شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سفرستان

شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی سفرستان شهر فردا 40سال پیش فعالیت خود را با نام آوانگارد آغاز کرد. آوانگارد به معنای پیشرو و پیشتاز است و همان‌گونه که از نامش پیداست، از همان روزهای اول نگاهش به آینده بود و سعی داشت تمامی امکانات مدرن و به‌روز را در تمامی سطوح به کار گیرد تا خدماتی متمایز و متناسب با نیاز مشتریان به آنها ارائه دهد. بعدها و با توجه به نیاز روز مشتریان، این آژانس نام خود را به سفرستان (سفرستان شهر فردا) تغییر داده و گامی فراتر نهاد تا مرجعی کامل شود برای سفر و هر آنچه برای سفر به آن نیاز است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]