اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394120453424819

راه‌اندازی مدل ایرانی کسب‌وکارهای اینترنتی

کد: 1394120453424819

https://goo.gl/Uuz1j9

، تهران , (اخبار رسمی): مدل ایرانی کسب‌وکارهای اینترنتی در ایران از سوی کنسرسیوم کسب‌وکارهای اینترنتی راه‌اندازی شد. این مدل متناسب با فعالیت‌ها و کسب‌وکارهای ایرانی است و موفقیت را برای آنها به همراه می‌آورد.

کنسرسیوم کسب و کارهای اینترنتی
کنسرسیوم کسب و کارهای اینترنتی
کنسرسیوم کسب و کارهای اینترنتی
کنسرسیوم کسب و کارهای اینترنتی
کنسرسیوم کسب و کارهای اینترنتی
کنسرسیوم کسب و کارهای اینترنتی

اکنون و با توجه به دوران پسابرجام زمانی فرارسیده است که جنبه‌های کسب درآمد را نیز درنظر بگیریم، چراکه بسیاری از کسب‌وکارها بعد از مدتی فعالیت موفق به اداره کسب‌وکار نشده و به دلیل اینکه با مدیریت کسب‌وکارها آشنایی نداشته‌اند، این کار را رها کرده‌اند

سید محمدصادق مالکی، دبیر کنسرسیوم کسب‌وکار اینترنتی با اشاره به راه‌اندازی مدل کسب‌وکارهای اینترنتی گفت: «در حال حاضر 363 وب‌سایت با موضوع کسب‌وکار اینترنتی راه‌اندازی کرده‌ایم تا به مدل ایرانی آن رسیده‌ایم. این مدل برای کشور ما مناسب و شامل شیوه‌هایی است که موفقیت را برای کسب‌وکارهای ایرانی به همراه می‌آورد.»

 

وی در خصوص هشتمین جشنواره وب و موبایل که اختتامیه آن روز گذشته برگزار شد، گفت: «پیش‌بینی ما این بود که در سال جاری حدود 12هزار وب‌سایت در جشنواره شرکت کنند، اما بیش از 13هزار وب‌سایت در این جشنواره ثبت‌نام کرده بودند.»

 

به گفته مالکی، جشنواره وب بیشتر به جنبه‌های تکنیکال کارها می‌پردازد؛ مثلا وب‌سایتی را که بهترین برنامه‌نویسی را داشته باشد، به دیگران معرفی کند تا جوانان انگیزه فعالیت در این زمینه را داشته باشند.

 

دبیر کنسرسیوم کسب‌وکارهای اینترنتی ادامه داد: «به نظر من اکنون و با توجه به دوران پسابرجام زمانی فرارسیده است که جنبه‌های کسب درآمد را نیز درنظر بگیریم، چراکه بسیاری از کسب‌وکارها بعد از مدتی فعالیت موفق به اداره کسب‌وکار نشده و به دلیل اینکه با مدیریت کسب‌وکارها آشنایی نداشته‌اند، این کار را رها کرده‌اند.»

 

به گفته وی، وقت آن رسیده که ایران با کشورها همسایه در ارتباط بوده و خدماتی را به بازارهای آن عرضه کند. امروزه می‌توان با یک وبلاگ ساده، ماهی 10میلیون تومان درآمد کسب کرد و این امر مستلزم آشنایی با زیر و بم کار است.

 

دبیر کنسرسیوم کسب‌وکار اینترنتی ادامه داد: «با حضور در این جشنواره، افراد می‌توانند با فعالان و افراد موفق حوزه استارتاپ آشنا شده و گفت‌وگو کنند. همچنین تلاش ما بر این است که بین کسب‌وکارهای اینترنتی ایرانی و شرکای خارجی آن همکاری برقرار کنیم، البته به شرطی که زیرساخت‌های لازم را برای این کار داشته باشیم.»

 

مالکی در پایان اشاره کرد: «مسئولیت برگزاری کنفرانس وب و موبایل ایران بر عهده کنسرسیوم کسب‌وکار اینترنتی و مسئولیت برگزاری جشنواره برعهده انجمن صنفی کسب‌وکار اینترنتی است.»

علاقمندان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت کنسرسیوم کسب‌و‌کارهای اینترنتی به آدرس www.e-act.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کنسرسیوم کسب و کار اینترنتی ایران

کنسرسیوم کسب و کار اینترنتی ایران در تابستان سال 1393به همت برخی از فارغ‌التحصیلان دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران و برخی از دست‌اندرکاران این حوزه و با هدف توسعه کارآفرینی و ترویج و آموزش کسب‌وکارهای اینترنتی تشکیل شده و فعالیتش را در حوزه‌های گوناگون از جمله: آموزش، مشاوره و راه‌اندازی و تامین نیازهای زیرساختی و در نهایت پشتیبانی کسب‌وکارهای اینترنتی، به ایرانیان معرفی کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]