اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960710262684819

رئیس آکادمی بازاریابی تعاملی و مستقیم اتحادیه اروپا:

همایش بزرگ "آینده بازاریابی" تهران نگاه به آینده دارد

کد: 13960710262684819

https://goo.gl/8rG1dr

، تهران , (اخبار رسمی): مایکل لی اندر Tرئیس آکادمی بازاریابی تعاملی و مستقیم اتحادیه اروپا و برنده جایزه بهترین سخنران در حوزه مارکتینگ با اشاره به برگزاری همایش بزرگ "آینده بازاریابی" تهران گفت: این همایش نگاهی به آینده دارد و به شرکت‌کنندگان می‌گوید بعد از چندسال کجا باید باشند و جایگاهشان کجاست.

همایش بزرگ "آینده بازاریابی" با حضور مایکل لی اندر در تهران
همایش بزرگ "آینده بازاریابی" با حضور مایکل لی اندر در تهران

آنچه در مورد سخنرانی مایکل لندر به شما 100% اطمینان می‌دهیم که حوصله تان سر نخواهد رفت. سخنان او که در تمام قاره های جهان در حوزه بازاریابی فعالیت داشته، حتما جذاب است و قطعا ارزش شنیدن دارد .

حضور در کنار اندیشمندان بزرگ بازاریابی ایران و جهان رویداد ساده ای نیست که به راحتی بتوان از کنار آن رد شد . همایشی که در دل خود داستان‌های زیادی برای گفتن دارد.

 

به گزارش روابط عمومی همایش آینده بازاریابی، کسانی که در این همایش حضور دارند به ساختن رویاهای خود در فتح بازارها می‌اندیشند،  چراکه این خاصیت هر همایش خوب و اثربخشی است که با تضارب آرا و بیان اندیشه‌های گوناگون بستری مناسب برای خلق ایده‌های نو فراهم می‌آورد و این همایش نیز از این قاعده پیروی خواهد کرد.

 

در همایش بزرگ بازاریابی با ارائه تکنیک‌های کاربردی و عملیاتی در کنار آموزه‌های علمی نوین در حوزه بازاریابی این فرصت بی نظیر برای ساختن بالهای رویایی بازاریابی و فروش فراهم شده  است.

 

سخنران اصلی همایش مایکل لی اندر، که برای بار دوم است که به دعوت کنسرسیوم کسب و کارهای اینترنتی ایران به ایران دعوت شده است، با داستان‌هایی الهام بخش از بازاریابی و تکنیک های آکادمیک مخاطبین را با تغییر تصویری که از بازاریابی دارند به چالش می کشد. در حقیقت داستان‌هایی از علوم الهام بخش و جدید بازاریابی در دنیا، فرصتی نیست که عقل سلیم آن را رد کند.

 

مایکل لی اندر رئیس آکادمی بازاریابی تعاملی و مستقیم اتحادیه اروپا و برنده جایزه بهترین سخنران در حوزه مارکتینگ با اشاره به برگزاری همایش بزرگ "آینده بازاریابی" تهران گفت: این همایش نگاهی به آینده دارد و به شرکت‌کنندگان می‌گوید بعد از چندسال کجا باید باشند و جایگاهشان کجاست.

 

این متخصص بازاریابی مبتنی بردیتا، اتوماسیون بازاریابی و ایمیل مارکتینگ ادامه داد: من در همایش آینده بازاریابی تهران ایده‌های زیادی را مطرح خواهم کرد که شرکت‌کنندگان در پایان همایش می‌توانند از این ایده‌های کاربردی استفاده کنند.

 

 لی اندر اینطور ادامه داد که در حال حاضر تحول دیجیتالی در حال رخ دادن است و ما به شما می‌گوییم چه چیزی نیاز دارید تا در کسب‌وکار خود موفق باشید.

 

داستان مایکل لندر مسیری پر از چالش و اتفاق‌های مهیج و همراه با موفقیتی است که شور و هیجان موفقیت را در دل هر انسانی بر می‌انگیزد. مایکل لندر در دوره کاری خود به‌عنوان فروشنده خانه به خانه، بازاریاب تلفنی، مدیر فروش، مدیر تبلیغات و مدیر بازاریابی در شرکت‌های صنعتی، انتشاراتی،  فناوری اطلاعات، نرم افزار و کسب و کارهای دیجیتال، فعالیت کرده است.

 

از سال 2003 فعالیت خود برای شرکت های دیگر پایان داد و به‌عنوان کارآفرین دو شرکت تبلیغاتی و بازاریابی مستقیم و تعاملی Leandersen و شرکت دیجیتال مارکتینگ   Globase را بنا نهاد. همچنین شوق وی برای آموزش و الهام بخشی به دیگران باعث شد وی فعالیت خود بعنوان یک سخنران بین المللی در حوزه بازاریابی را  از سال 2008 آغاز کند و از آن زمان تاکنون برای هزاران متخصص بازاریابی در بیش از 40 کشور جهان سخنرانی کرده است.

 

 هرچند مایکل لندر بعنوان استاد بازاریابی شناخته می شود اما در حدود 20 سال گذشته فعالیت‌های مایکل لندر به سمت کسب و کارهای آنلاین و دیجیتال مارکتنیگ متمایل بوده است. از نظر مایکل لندر هرچند قواعد بازاریابی تغییر نکرده است اما با ظهور و اوج گرفتن فضای مجازی، تکنیک ها و روش ها تغییر پیدا کرده است و مدیران بازاریابی باید مجهز به ابزارهای نوین و به روز شوند.

 

درحقیقت تجربه است که مایکل لندر را به یک متخصص بین المللی در حوزه بازاریابی تبدیل کرده است. عمق و گستره تجربه های کاری مایکل در کنار ارائه پویا و تعاملی است که وی را تبدیل به سخنرانی کرده است که از دید مخاطبانش از میان بیش از 75 ملیت جهان بعنوان سخنرانی الهام بخش و سرگرم کننده و بهترین سخنران توصیف شده است.

 

 آنچه در مورد سخنرانی مایکل لندر به شما صد در صد اطمینان می‌دهیم که حوصله تان سر نخواهد رفت. به‌علاوه کسی که تقریبا در تمام قاره های جهان در حوزه بازاریابی فعالیت داشته است، قطعا سخنان جذابی برای گفتن خواهد داشت که ارزش شنیدن دارد و احتمالا این گفته‌ها را از سایر سخنران ها نخواهید شنید.

 

براساس این گزارش ، در همایش آینده بازاریابی علاوه بر مایکل ای اندر، کارشناسان برجسته‌ای چون دکتر احمد روستا، دکتر یحیی علوی و دکتر حمیدرضا اسماعیل خو به ارائه دیدگاه‌های خود در مورد آینده بازاریابی در ایران و جهان خواهند پرداخت.

 

گفتنی است، علاقه‌مندان به حضور در این رویداد که 21مهرماه 1396 در سالن همایش خلیج فارس پژوهشکده نیرو برگزار می‌شود، می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی http://conf.pooyeshacc.com  برای ثبت‌نام اقدام کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 021-22028650 تماس بگیرند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کنسرسیوم کسب و کار اینترنتی ایران

کنسرسیوم کسب و کار اینترنتی ایران در تابستان سال 1393به همت برخی از فارغ‌التحصیلان دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران و برخی از دست‌اندرکاران این حوزه و با هدف توسعه کارآفرینی و ترویج و آموزش کسب‌وکارهای اینترنتی تشکیل شده و فعالیتش را در حوزه‌های گوناگون از جمله: آموزش، مشاوره و راه‌اندازی و تامین نیازهای زیرساختی و در نهایت پشتیبانی کسب‌وکارهای اینترنتی، به ایرانیان معرفی کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]