اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960702262004819

برنامه تصویری اینترنتی کلید برنده مردمی جشن آپارات در گروه علم و تکنولوژی شد

برنامه تصویری «کلید» برنامه منتخب آپارات شد

کد: 13960702262004819

https://goo.gl/757MDS

، تهران , (اخبار رسمی): در جشن سالانه آپارات که روز جمعه 24شهریورماه 1396 با حضور جمعی از مسئولان و شخصیت‌های مطرح عرصه هنر و رسانه در مرکز همایش‌های رایزن برگزار شد، برنامه «کلید» عنوان برنامه برگزیده مردمی در بخش علم و تکنولوژی به خود اختصاص داد.

"کلید" برنامه منتخب آپارات شد
لحظه اهدای لوح تقدیر بهترین برنامه از نگاه مردمی به محمدصادق مالکی دبیر کنسرسیوم کسب و کار اینترنتی

کلید با هدف فرهنگ سازی و توسعه فضای استارت‌آپی و همچنین نهادینه کردن فرهنگ استفاده صحیح از فضای اینترنت، با حمایت ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری از آپارات پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی کنسرسیوم کسب و کار اینترنتی ایران، در جشن سالانه آپارات که روز جمعه 24 شهریورماه 1396 با حضور جمعی از مسئولان و شخصیت‌های مطرح عرصه هنر و  رسانه در مرکز  همایش‌های رایزن برگزار شد، برنامه "کلید" عنوان برنامه برگزیده مردمی در بخش علم و تکنولوژی به خود اختصاص داد.
 بر اساس این گزارش، در این مراسم لوح سپاس و تندیس بهترین برنامه از نگاه مردم، به محمد صادق مالکی دبیر کنسرسیوم کسب و کارهای اینترنتی اهدا شد.
کنسرسیوم کسب و کار اینترنتی ایران با همکاری وبسایت آپارات از نوروز 95 اقدام به تولید و پخش هفتگی ویژه برنامه کار آفرینان و کسب و کارهای موفق اینترنتی با نام "برنامه تصویری اینترنتی کلید" کرد.
این برنامه با هدف فرهنگ سازی، رشد و توسعه فضای استارت‌آپی و همچنین نهادینه کردن فرهنگ استفاده صحیح و کارآمد از فضای اینترنت، با حمایت ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری به طور هفتگی از آپارات پخش می‌شود.
مالکی پیش از این هدف از ورود این شرکت به حوزه رسانه تصویری در قالب برنامه "کلید" را اینگونه بیان کرده بود: با توجه به علاقه جوانان و فراگیر بودن مبحث استارت‌آپ‌ها و کسب‌وکارهای اینترنتی، بر آن شدیم تا از رسانه تصویری در راستای توسعه، ترویج و فرهنگ سازی در این حوزه استفاده کنیم. تا در راستای ارتقای سطح آگاهی جامعه به خصوص جوانانی که تمایل به ورود به حوزه ی کسب و کار های اینترنتی دارند، گام برداریم.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کنسرسیوم کسب و کار اینترنتی ایران

کنسرسیوم کسب و کار اینترنتی ایران در تابستان سال 1393به همت برخی از فارغ‌التحصیلان دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران و برخی از دست‌اندرکاران این حوزه و با هدف توسعه کارآفرینی و ترویج و آموزش کسب‌وکارهای اینترنتی تشکیل شده و فعالیتش را در حوزه‌های گوناگون از جمله: آموزش، مشاوره و راه‌اندازی و تامین نیازهای زیرساختی و در نهایت پشتیبانی کسب‌وکارهای اینترنتی، به ایرانیان معرفی کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]