اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394101651494819

آغاز نخستین دوره راه‌اندازی کسب و کارهای اینترنتی با هدف رشد و توسعه کارآفرینی

کد: 1394101651494819

https://goo.gl/cf6gYL

، تهران , (اخبار رسمی): در آستانه آغاز اولین دوره راه اندازی کسب و کار اینترنتی (e-ACT) نیما اصدقی، دبیر علمی کنسرسیوم کسب و کارهای اینترنتی ایران، ضمن ابراز خرسندی از نزدیک شدن به شروع دوره گفت: «برگزاری چنین دوره‌هایی در کشور به رشد و توسعه کارآفرینی در حوزه کسب و کار اینترنتی کمک شایانی خواهد کرد و نتیجه آن تولد کسب و کارهایی است که می‌توانند برای همگان سودمند باشند.»

آغاز نخستین دوره راه‌اندازی کسب و کارهای اینترنتی با هدف رشد و توسعه کارآفرینی

کسب و کارهای موفقی که از این دوره بیرون می‌آیند به مدت 6 ماه از سوی مربیان مربوط نظارت خواهند شد تا ضریب اشتباه‌های استراتژیک یا کاربری کاهش یابد.

اصدقی افزود: کسب و کار اینترنتی در این زمان کلید حل بسیاری از مشکلات اقتصادی مردم است و شاهد هستیم که کسب و کارهایی که نیازی را برطرف کردند، چگونه رشد کرده و مورد استقبال مردم قرار گرفتند. بنده معتقدم زمینه برای رشد در این حوزه بسیار زیاد و فراهم است و همچنین مطمئنم ایده‌های فراوانی در میان مردم نهفته است که فرصت ارائه پیدا نکرده‌اند. کنسرسیوم با برنامه‌های علمی و عملیاتی خود قصد کمک به این افراد را دارد تا بتوانند کسب و کار خود را اصولی و مطابق با استاندارد‌های بین‌المللی راه‌اندازی کنند.

وی در ادامه بیان کرد: مهم‌ترین هدفی که در این دوره دنبال می‌کنیم این است که افرادی بدون سابقه کسب و کار اینترنتی بتوانند برای خود کسب و کاری شکل دهند و از این راه، درآمد داشته باشند، به این شکل که با شرکت در دوره بتوانند با کمک مشاوران و متخصصان و ارزیابی توانایی‌های خود ایده‌ای دست و پا کرده و در کنار استادان فن، اصول لازم برای شکل‌دهی به کسب و کار خود را فرا گرفته و کسب و کار اینترنتی خود را با کمترین عیب و نقصی پیاده سازی کنند.

این مدرس دوره مدیریت وب سایت دوره e-ACT اضافه کرد: در دوره عملیاتی مدیریت وب‌سایت که شامل 2 جلسه است، در ابتدا به صورت کارگاهی وب سایت هر یک از شرکت کنندگان را متناسب با ایده و با مطالب اختصاصی خودشان تکمیل خواهیم کرد و سپس نحوه مدیریت مطالب و ظاهر سایت را آموزش خواهیم داد و از شرکت کنندگان خواهیم خواست تا در طول یک هفته سعی و خطاهای خود را انجام دهند، سپس در جلسه دوم پس از رفع اشکال‌های احتمالی، توضیحات در مورد نحوه بهینه کردن سایت و حضور در دنیای مجازی و شبکه‌های اجتماعی را خواهیم داد.

او تصریح کرد: کسب و کارهای موفقی که از این دوره بیرون می‌آیند به مدت 6 ماه از سوی مربیان مربوط نظارت خواهند شد تا ضریب اشتباه‌های استراتژیک یا کاربری کاهش یابد، همچنین این کسب و کارها مورد حمایت‌های بسیاری از بزرگان کسب و کار اینترنتی خواهند بود و برای رشد و توسعه آنها فکرهای بسیاری شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کنسرسیوم کسب و کار اینترنتی ایران

کنسرسیوم کسب و کار اینترنتی ایران در تابستان سال 1393به همت برخی از فارغ‌التحصیلان دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران و برخی از دست‌اندرکاران این حوزه و با هدف توسعه کارآفرینی و ترویج و آموزش کسب‌وکارهای اینترنتی تشکیل شده و فعالیتش را در حوزه‌های گوناگون از جمله: آموزش، مشاوره و راه‌اندازی و تامین نیازهای زیرساختی و در نهایت پشتیبانی کسب‌وکارهای اینترنتی، به ایرانیان معرفی کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]