اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052383974819

با میزبانی کنسرسیوم کسب و کار اینترنتی ایران با حضوررئیس آکادمی آموزش اروپا برگزار شد

همایش بزرگ راهکارهای نوین افزایش فروش

کد: 1395052383974819

http://goo.gl/JPf2uS

، تهران , (اخبار رسمی): همایش بزرگ راهکارهای بازاریابی نوین وافزایش فروش به میزبانی کنسرسیوم کسب و کار اینترنتی ایران در مرکز همایش های کتابخانه ملی ایران و با استقبال 500 مراجعه کننده برگزار شد.

همایش بزرگ راهکار های نوین بازایابی و افزایش فروش

ویژه برنامه کلید شنبه 30 مرداد ساعت10درکانال رسمی خوددر آپارات به آدرسaparat.com/keyshowirگزارش کامل از همایش ومصاحبه اختصاصی با مایکل لندر خواهد داشت

به گزارش روابط عمومی کنسرسیوم کسب و کار اینترنتی ایران، نمایندگان بیش از 200 مجموعه فعال اقتصادی، تجاری و خدماتی در بخش های دولتی و خصوصی و همچنین استارت آپ های فعال در کشور از جمله حاضرین در مراسم بودند که آخرین خدمات خود را به بازدیدکنندگان معرفی کردند.
بر اساس این گزارش، رئیس اکادمی بازاریابی اروپا دکتر مایکل لندر یکی از سخنرانان اصلی مراسم بود که شدت استقبال از سخنان ایشان که به طور همزمان برای حضار ترجمه می‌شد باعث تمدید زمان مراسم از سوی برگزار کنندگان شد.

از دیگر سخنرانان و مدرسان همایش، حمیدرضا اسماعیل خو،  حسین طاهری، مهدی جبرائیلی،محمد صادق مالکی دبیر کنسرسیوم کسب و کار اینترنتی ایران و خانم آیت حسینی بودند.

برگزاری همزمان کارگاه‌های تخصصی و جلسات پرسش وپاسخ در حاشیه مراسم از دیگر رویداد های حائز اهمیت این همایش بود.
همچنین برنامه کلید  که محصولی از کنسرسیوم کسب و کار اینترنتی ایران است، معرفی فعالین این حوزه را انجام می دهد  علاوه برپوشش مراسم، به طور زنده با منتخبین و فعالین به گفت وگو می‌پرداخت.
گفتنی است شرکت کنندگان این مراسم ،کارت عضویت کنسرسیوم کسب و کار اینترنتی ایران و باشگاه مشتریان را دریافت کردند.

علاقمندان به همکارای با کنسرسیوم کسب و کار اینترنتی ایران و آگاهی از سایر فعالیت های آموزشی و پژوهشی به سایت این مجموعه به نشانی WWW.E-ACT.IR  مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کنسرسیوم کسب و کار اینترنتی ایران

کنسرسیوم کسب و کار اینترنتی ایران در تابستان سال 1393به همت برخی از فارغ‌التحصیلان دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران و برخی از دست‌اندرکاران این حوزه و با هدف توسعه کارآفرینی و ترویج و آموزش کسب‌وکارهای اینترنتی تشکیل شده و فعالیتش را در حوزه‌های گوناگون از جمله: آموزش، مشاوره و راه‌اندازی و تامین نیازهای زیرساختی و در نهایت پشتیبانی کسب‌وکارهای اینترنتی، به ایرانیان معرفی کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]