اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395012854935108

یک قابلیت جدید به اسکیلما، شبکه اجتماعی مهارت‌های ایرانی اضافه شد

کد: 1395012854935108

http://j.mp/1TZfIIS

، تهران , (اخبار رسمی): در اولین برنامه توسعه‌ای اسکیلما (شبکه اجتماعی مهارت‌های ایرانی) و تنها دو ماه پس از راه‌اندازی شبکه، بخش مشاغل به این شبکه اجتماعی اضافه شد. در این بخش که به‌منظور بهبود سطح سرویس شبکه به کاربرانش به‌خصوص کارفرمایان و کاجویان طراحی و اجرا شده، از این‌پس تمامی کارفرمایان می‌توانند به‌طور رایگان آگهی‌های استخدام خود را ثبت کنند و همچنین متقاضیان کار نیز می‌توانند به‌طور رایگان برای مشاغل موردنظرشان تقاضا دهند.

یک قابلیت جدید در اسکیلما (شبکه اجتماعی مهارت های ایرانی)

به گزارش روابط‌عمومی شبکه اجتماعی اسکیلما، با توجه به اینکه توسعه و بهبود مداوم اسکیلما به عنوان اولین شبکه اجتماعی تخصصی فارسی، از نظر امکانات، قابلیت‌ها، رابط کاربری و ... از مهم‌ترین اهداف گردانندگان این مجموعه به شمار می‌رود، در اولین برنامه توسعه‌ای و تنها دو ماه پس از راه‌اندازی شبکه، بخش مشاغل به این شبکه اجتماعی اضافه شد.

البته به گفته گردانندگان اسکیلما در حال حاضر مرحله طراحی قابلیت‌های بسیار دیگری در راستای طرح توسعه این شبکه اجتماعی به انجام رسیده است که تمامی این امکانات در زمان و شرایط مناسب در اختیار کاربران این شبکه قرار خواهد گرفت. آنها همچنین اضافه می‌کنند که بخش مشاغل اسکیلما که در حال حاضر پیاده‌سازی شده، فاز اولیه مربوط به این بخش است و در نظر داریم در فازهای بعدی با افزودن چند ابزار تخصصی به این بخش یکی از منحصر‌به‌فردترین و متمایزترین مجموعه‌های کاریابی آنلاین را منتشر کنیم.

یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد بخش مشاغل اسکیلما در این مرحله این است که کارفرمایان هنگام ثبت آگهی علاوه بر درج اطلاعات مربوط به شغل و تخصص مورد نیاز و همچنین اطلاعات سازمان متبوعشان می‌توانند نسبت به درج سوالاتی به‌منظور ارزیابی اولیه متقاضی اقدام کنند. این سوالات می‌توانند توسط خود کارفرما طرح شده یا از بانک سوالات از پیش طراحی‌شده انتخاب و همچنین الزامی یا الزامی نبودن پاسخ به آنها توسط کارفرما تعیین شود.

با افزودن بخش مشاغل به اسکیلما به نظر می‌رسد این شبکه یک گام دیگر به هدف نهایی خود در راستای توسعه اشتغال و فرهنگ خوداشتغال‌زایی نزدیک‌تر شده است؛ جایی که کاربران فارسی‌زبان کد اسکیلمایی‌شان را به‌عنوان معرف شخصیت و دنیای حرفه‌ای خود مانند شماره تلفن یا آدرس ایمیل‌شان حفظ کرده و با دیگران به اشتراک بگذارند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شبکه اجتماعی مهارت‌های ایرانی اسکیل‌ما (skillema)

Skillema یک شبکه اجتماعی تخصصی برای کاربران فارسی زبان، خصوصاً ایرانیان است. شبکه اجتماعی که کاربران فارسی زبان می توانند در آن خود و هنر و مهارت‌هایشان را به دیگران معرفی کنند از آن کسب در آمد کنند یا آنها را توسعه بدهند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]