اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395020555245220

آفرینش غول اینترنتی "ملی" در برابر غول اینترنتی "راکت اینترنت"

راز موفقیت کسب و کارهای اینترنتی

کد: 1395020555245220

https://goo.gl/O3b9sN

، رشت , (اخبار رسمی): راکت اینترنت،یک شرکت بین المللی است که در زمینه تجارت الکترونیک در ایران نیز سرمایه گذاری کرده است.همه سایتهای ایرانی باید وجود این ابرقدرت اینترنتی را جدی بگیرند و دورنمای سرنوشت خود را هم اکنون مورد تحلیل قرار دهند.بهتر است به فکر پیشگیری باشیم.

غول اینترنتی ملی می تواند بهترین راه حل برای مقابله با غول اینترنتی راکت اینترنت باشد.

به گزارش روابط عمومی ای بن، مدیران سایت موفقیت و کارآفرینی اینترنتی "ای بن" جهت موفقیت سایتهای ایرانی در عرصه رقابت با راکت اینترنت، یک پیشنهاد ارائه داده اند.و آن چیزی نیست جز"اتحاد"!

    اتحاد سایتهای همسو، که محصولات و خدمات مکمل دارند:

در نظر بگیرید سایتهایی در زمینه فروش پوشاک فعالیت دارند و سایتهایی نیز در زمینه فروش کیف و کفش فعالیت می کنند.

محصولات این دو دسته سایت نیز همسو و مکمل هم هستند.حال در نظر بگیرید سرمایه های مالی و فکری و انسانی و... عظیم که در این سایتها پخش شده اند، یکجا متمرکز شوند و با یک تیم مدیریتی قدرتمند فعالیت نمایند.

نتیجه چه می شود؟

یک موفقیت تمام عیار، یک سایت و برند قدرتمند در زمینه فروش کیف و کفش و پوشاک آفریده می شود.که دارای یک سرمایه مالی و فکری و انسانی عظیم خواهد شد.

یک غول اینترنتی ملی در زمینه فروش کیف و کفش و پوشاک، آفریده خواهد شد.

این اتحاد، می تواند در تمامی زمینه های همسو و مکمل، صورت گیرد.تا در تمام حوزه ها، شاهد شکل گیری غول های اینترنتی ملی باشیم.

سایت "ای بن" نیز از همین ایده برای تشکیل تیم خود استفاده نموده است.و در حال گسترش تیم آموزشی خود در زمینه موفقیت و کارآفرینی اینترنتی می باشد.

و در انتها، این جمله ارزشمند را یادآوری می کنیم که: یک دست صدا ندارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ای بن

تیم آموزشی "ای بن" در زمینه موفقیت و کارآفرینی اینترنتی فعالیت می نماید.سایت موفقیت و کارآفرینی اینترنتی "ای بن" در سال 1394 با عنوان "سایت تجاری فرهنگی ای بن" در زمینه فروش موسیقی بی کلام تاسیس شد.و در سال 1395 به کار تیمی روی آورد و با تشکیل یک تیم متخصص و باتجربه، توانست زمینه فعالیت خود را به حوزه موفقیت و کارآفرینی اینترنتی تغییر دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسابقه و فراخوان