اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395022756004973

امکان رزرو دویست هزار هتل در سراسر جهان از طریق کارت‌های شتاب فراهم شد

کد: 1395022756004973

http://j.mp/1R3X7oF

، تهران , (اخبار رسمی): فراهم شدن امکان رزرو دویست هزار هتل در سراسر جهان از طریق کارت‌های شتاب و خرید بلیط‌های چارتر از جمله خدمات جدیدی است که سایت گردشگری سفرستان ارائه می‌کند.

امکان رزرو دویست هزار هتل در سراسر جهان از طریق کارت‌های شتاب فراهم شد

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی سفرستان، آماده‌کردن مقدمات برای سفر از قبیل انتخاب مکان مناسب برای اقامت و زمان مناسب پرواز همواره یکی از دغدغه‌هایی است که لذت سفر را با چاشنی تردید و سردرگمی همراه می‌سازد. به‌دنبال این نیاز، برخی از مسوولان و دوستداران گردشگری با به ‌کارگیری روش های مختلف، امکاناتی را برای تسهیل این امور فراهم کرده‌اند.

در این میان سایت سفرستان با تجربه‌ی چهل ساله در خدمات گردشگری، در کنار روحیه‌‎ی تیمی و اندیشه‌ی‌ِ جوان، خدمات جدیدی را عرضه کرده است، تا مسافران بتوانند هتل مورد نظر خود را با توجه به مقصد سفرشان از بین دویست هزار هتل عضو سایت سفرستان مشاهده و از طریق تمامی کارت‌های عضو شبکه شتاب، هتل مورد نظر خود را خریداری و رزرو کنند. و این مهم باعث شده است سایت سفرستان به مرجعی برای سفر و هر آنچه برای سفر به آن نیاز است تبدیل شود .

همچنین، امکان خرید بلیط‌های چارتر از جمله خدمات جدیدی است که به کاربران این سایت ارائه می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات و آشنایی بیشتر می‌توانند از خدمات پشتیبانی آنلاین این سایت که از 9 صبح الی 11 شب ارایه می شود تماس حاصل کرده و یا  به وبسایت مجموعه سفرستان به آدرس www.safarestan.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سفرستان

شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی سفرستان شهر فردا 40سال پیش فعالیت خود را با نام آوانگارد آغاز کرد. آوانگارد به معنای پیشرو و پیشتاز است و همان‌گونه که از نامش پیداست، از همان روزهای اول نگاهش به آینده بود و سعی داشت تمامی امکانات مدرن و به‌روز را در تمامی سطوح به کار گیرد تا خدماتی متمایز و متناسب با نیاز مشتریان به آنها ارائه دهد. بعدها و با توجه به نیاز روز مشتریان، این آژانس نام خود را به سفرستان (سفرستان شهر فردا) تغییر داده و گامی فراتر نهاد تا مرجعی کامل شود برای سفر و هر آنچه برای سفر به آن نیاز است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]