اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395032557165358

از سوی بانک سینا انجام شد:

اعطای تسهیلات خرید خودرو به مددجویان کمیته امداد

کد: 1395032557165358

http://j.mp/24Oep0L

، تهران , (اخبار رسمی): بانک سینا به منظور ایفای مسئولیت های اجتماعی و کمک به رفع تنگناهای معیشتی مددجویان کمیته امداد حضرت امام(ره)، نسبت به اعطای تسهیلات خرید خودروی حمل بار و مسافر اقدام می کند.

اعطای تسهیلات خرید خودرو به مددجویان کمیته امداد

تاکنون با تصویب 39 فقره طرح در استان های لرستان، چهارمحال و بختیاری، زنجان، کردستان، کرمان (قلعه گنج)، سیستان و بلوچستان و ایلام به مبلغ بیش از 277 میلیارد ریال زمینه را برای اشتغال 480 نفر ایجاد کرده است.

به گزارش روابط عمومی بانک سینا، این بانک  در جهت اهتمام به رفع محدودیت های اقتصادی مددجویان کمیته امداد حضرت امام(ره) و کمک به توسعه شبکه حمل و نقل روستایی، تاکنون نسبت به اعطای 416 فقره تسهیلات خرید خودرو جهت حمل بار و مسافر در روستاها به مبلغ 63 میلیارد ریال اقدام کرده است.
این بانک همچنین به منظور کمک به توسعه اشتغال در مناطق کمتر توسعه یافته کشور در چارچوب تفاهم نامه های همکاری امضا شده با استانداری ها و بنیاد علوی نسبت به اعطای تسهیلات اشتغالزایی اقدام می کند و تاکنون با تصویب 39 فقره طرح در استان های لرستان، چهارمحال و بختیاری، زنجان، کردستان، کرمان (قلعه گنج)، سیستان و بلوچستان و ایلام به مبلغ بیش از 277 میلیارد ریال زمینه را برای اشتغال 480 نفر فراهم کرده است.
گفتنی است بانک سینا اقدامات گسترده ای را در زمینه ایفای مسئولیت های اجتماعی آغاز کرده که ساخت مدرسه در منطقه قلعه گنج کرمان و اهدای دو دستگاه آمبولانس به مردم شهرستان های قلعه گنج و راز(خراسان شمالی)، امضای تفاهم نامه با 16 استانداری کشور جهت حمایت از طرح های اشتغالزا، امضای تفاهم نامه با معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری و بنیاد علوی  درهمین راستا انجام شده است. 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک سینا

بانک سینا از ابتدای شروع فعالیت خود با نام موسسه مالی و اعتباری بنیاد در سال 1364 با هدف اولیه انجام عملیات پولی، مالی و اعتباری و تامین نیازهای مالی بنگاه های اقتصادی و جذب سپرده های عمومی اقتصادی با سرمایه 10 میلیارد ریال تاسیس گردید و از همان ابتدا با افتتاح شعب در برخی مناطق اقدام به بهره برداری و انجام عملیات بانکی کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه