اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395040158385465

همکاری مشترک «مرکز مالی ایران» و شرکت «یورومانی»؛

تهران؛ میزبان کارگاه آموزشی «‌مدیریت ریسک در بازار فلزات» می‌شود

کد: 1395040158385465

http://j.mp/28OQvyX

، تهران , (اخبار رسمی): نخستین کارگاه آموزشی ‌مدیریت ریسک در بازار فلزات از سوی مرکز مالی ایران و با همکاری شرکت یورو مانی 29 و 30 تیرماه در تهران برگزار می‌شود.

تهران؛ میزبان کارگاه آموزشی «‌مدیریت ریسک در بازار فلزات» می‌شود

به گزارش روابط عمومی مرکز مالی ایران؛ علی نقوی، مدیرعامل مرکز مالی ایران با اعلام این خبر گفت: بازارهای مالی و کالا در سال‌های اخیرپر نوسان بوده است. از همین رو فراگیری مهارت‌های مدیریت ریسک در بورس فلزات موجب می‌شود معامله‌گران با اطمینان بیشتری فعالیت کنند و از خطرات ناشی از نوسان قیمت‌ها در امانباشند.

وی افزود: نیاز به آموزش مدیریت ریسک در بازار فلزات با توجه به دوره پسا برجام و شکلگیری زمینه ورود سرمایه‌گذاران خارجی بیش از گذشته اهمیت پیدا کرده است. نقوی تصریح کرد:اطلاع از قیمت‌های جهانی فلزات و چگونگی معاملات بین المللی در بازار فلزات از جمله نیازهای فعالان ایرانی در این حوزه است و شرکت در این کارگاه می‌تواند به این نیازها پاسخ دهد.

وی گفت: مدیریت موثر ریسک ناشی از تغییرات قیمت کالاهایی نظیر فلزات اساسی، یکی از مهم‌ترین وجوه تاثیرگذار بر مدیریت کسب و کار شرکت های تولید کننده، بازرگانی و تقاضاکنندگان این محصولات است. از همین رو اهتمام در مدیریت ریسک ناشی از تغییرات قیمتی می تواند ایجاد کننده یک مزیت رقابتی و تامین کننده سود فعالان این بازار ها باشد.

به گفته مدیرعامل مرکز مالی ایران، «اما جنکینز»، مدیر موسسه کمبریج ریسک و عضو انجمن متخصصین انگلستان برای تدریس این کارگاه آموزشی به ایران سفر می‌کند. همچنین به شرکت‌کنندگان گواهینامه حضور در این کارگاه از طرف مرکز مالی ایران و یورومانی اعطا می‌شود.

مباحثی چون مبادلات فلزات اساسی در بورس‌های فلزی، معاملات مشتقات فلزات اساسی، ساختارهای مالی در مشتقات، مدیریت ریسک فلزات با مشتقات و... از جمله سرفصل های این کارگاه دو روزه هستند.

علاقه‌مندان می توانند برای ثبت نام و حضور در این کارگاه آموزشی به آدرس www.ifc.ir مراجعه کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 66724343 تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز مالی ایران

شرکت مرکز مالی ایران با تغییر ساختار سهامداری و واگذاری 80 درصد سهام شرکت بورس اوراق بهادار تهران به شرکت های بورس کالای ایران، فرابورس ایران، بورس انرژی و سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه در اسفندماه سال 1392، فعالیت جدید خود را آغاز کرد. عمده فعالیت های این شرکت ارائه خدمات آموزشی، پژوهشی، مالی و مشاوره در بازار پول و سرمایه است.ماموریت تعریف شده هم ارائه خدمات مالی، آموزشی و پژوهشی به منظور افزایش نقش بازار سرمایه در توسعه ملی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]