اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051073805465

با همکاری «مرکز مالی ایران» و «یورومانی» برگزار می شود

اولین کارگاه آموزشی پیشرفته مشتقات در ایران

کد: 1395051073805465

https://goo.gl/MBUZQh

، تهران , (اخبار رسمی): در چارچوب همکاری های آموزشی منعقد شده با مرکز مالی ایران و موسسه یورومانی، اولین کارگاه آموزشی پیشرفته «مشتقات» به مدت 5 روز برگزار خواهد شد.

اولین کارگاه آموزشی پیشرفته «مشتقات» در ایران

به‌ گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی مرکز مالی ایران؛ اولین کارگاه تخصصی مشتقات در سطح پیشرفته سوی مرکز مالی ایران و موسسه «یورومانی» به مدت 5 روز از 30 مرداد الی سوم شهریور ماه  سالجاری در تهران برگزار می‌شود.

 به همین منظور علی نقوی مدیرعامل مرکز مالی ایران هدف از برگزاری این دوره را آشنایی با ابزارهای مشتقه دانست و گفت:  تکنیک‌های راه اندازی آن، علاقه‌مندی بورس های کشور را برای توسعه ابزارهای مشتقه ایجاد خواهد کرد.

به گفته نقوی راه‌اندازی ابزار‌های مشتقه در بازار سرمایه کشور نیازمند آموزش مهارت های تخصصی در این زمینه است.

وی تاکید دارد: مدرسان این دوره  آموزشی به تجربه‌های کشور‌های دیگر در این زمینه اشاره خواهند کرد و  شرکت‌کنندگان در این دوره با مباحث مدیریت محاسبه ریسک‌ها، مدل‌ها و الگوهای قیمت‌گذاری ابزارهای مشتقه آشنا می‌شوند.

مدیر عامل موسسه مرکز مالی ایران با اشاره به سطح این دوره کارگاه آموزشی اعلام کرد: پل کیتچینگ، استادیار دانشگاه «گرینویچ» و «مدیر توسعه استراتژیک بورس اختیار معامله و آتی بین المللی لندن» تدریس این کارگاه آموزشی را بر عهده دارند و مترجم تخصصی نیز به صورت همزمان مباحث را برای حاضران تشریح می کند.

قابل ذکر است که دوره مقدماتی این کارگاه تخصصی 2 تا 6 مردادماه امسال در محل شرکت فرابورس ایران با استقبال کارشناسان شرکت های بورسی، بانک‌ها و کارگزاری‌ها برگزار شد.

همچنین گواهینامه‌ این کارگاه ها از طرف مرکز مالی ایران و موسسه یورو مانی به شرکت کنندگان اعطاء می‌شود و علاقه‌مندان می توانند برای ثبت نام و حضور در این کارگاه آموزشی به نشانی www.ifc.ir (بخش آموزش) مراجعه کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 66724343 تماس گیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز مالی ایران

شرکت مرکز مالی ایران با تغییر ساختار سهامداری و واگذاری 80 درصد سهام شرکت بورس اوراق بهادار تهران به شرکت های بورس کالای ایران، فرابورس ایران، بورس انرژی و سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه در اسفندماه سال 1392، فعالیت جدید خود را آغاز کرد. عمده فعالیت های این شرکت ارائه خدمات آموزشی، پژوهشی، مالی و مشاوره در بازار پول و سرمایه است.ماموریت تعریف شده هم ارائه خدمات مالی، آموزشی و پژوهشی به منظور افزایش نقش بازار سرمایه در توسعه ملی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش