اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950806170515465

مدیرعامل مرکز مالی ایران خبر داد

برگزاری کارگاه آموزشی استراتژی‌های اختیار معامله

کد: 13950806170515465

https://goo.gl/o31N8g

، تهران , (اخبار رسمی): مرکز مالی ایران برای توسعه ابزارهای مشتقه در ایران برنامه‌ریزی کرده تا این نشست، نقطه آغاز نشست‌هایی شود که با دعوت از متخصصان و مدرسان زبده در حوزه مشتقه برگزار می‌شود.

برگزاری کارگاه آموزشی استراتژی‌های اختیار معامله

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی مرکز مالی ایران، علی نقوی، مدیرعامل مرکز مالی ایران، با تاکید بر لزوم توسعه ابزارهای مشتقه در ایران، تصریح کرد: مرکز مالی ایران اقدامات آموزشی و پژوهشی دیگری را نیز با توجه به نیاز بازار سرمایه ایران در حوزه بازار مشتقه طراحی و اجرا خواهد کرد. پیش از این مرکز مالی ایران در سال جاری دو دوره آموزشی سطح مقدماتی مشتقه و پیشرفته مشتقه را هم با همکاری موسسه یورومانی و با تدریس پل کیتچینگ برگزار کرده است.

در ادامه این رویکرد، دوشنبه سوم آبان ماه هم نشست تخصصی مشتقه با عنوان «قراردادهای اختیار معامله: کاربردهای آن در مدیریت ریسک بازار» با همکاری موسسه بین‌المللی توسعه دانش فردای ایرانیان و با حضور بیش از 60 تن از کارشناسان و مدیران شرکت‌های بازار سرمایه برگزار شد.

مازیار یوسفی زاد، موسس و مدیر صندوق Derivatix Capital Management  فلوریدا سخنران این نشست بود. وی در ابتدای سخنانش درباره مفاهیم قراردادهای اختیار معامله سخن گفت و سپس به استراتژ‌ی های مختلف در معاملات قراردادهای اختیار معامله اشاره کرد. یوسفی زاد با توضیح درباره ساختار  fund hedge خود، درباره تفاوت‌های این نوع صندوق با صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک سخن گفت.

بر اساس این گزارش، استقبال کارشناسان بازار سرمایه از نشست تخصصی قراردادهای اختیار معامله زمینه‌ساز برگزاری کارگاه آموزشی «استراتژی‌های اختیار معامله با تاکید بر مطالعات موردی» شد.

این کارگاه آموزشی 11 آبان ماه جاری در محل مرکز مالی ایران و با تدریس مازیار یوسفی زاد برگزار می‌شود. علاقه‌مندان به شرکت در این کارگاه می‌توانند به منظور ثبت‌نام تا یکشنبه نهم آبان ماه با شماره 66724343 تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز مالی ایران

شرکت مرکز مالی ایران با تغییر ساختار سهامداری و واگذاری 80 درصد سهام شرکت بورس اوراق بهادار تهران به شرکت های بورس کالای ایران، فرابورس ایران، بورس انرژی و سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه در اسفندماه سال 1392، فعالیت جدید خود را آغاز کرد. عمده فعالیت های این شرکت ارائه خدمات آموزشی، پژوهشی، مالی و مشاوره در بازار پول و سرمایه است.ماموریت تعریف شده هم ارائه خدمات مالی، آموزشی و پژوهشی به منظور افزایش نقش بازار سرمایه در توسعه ملی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]