اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395040259055428

تیم ملی اسکیت هاکی ایران به عنوان سرگروه صعود کرد

شوک بزرگ ایران به هلند

کد: 1395040259055428

http://j.mp/28WmZav

، تهران , (اخبار رسمی): رقابت های جهانی اسکیت هاکی ایتالیا ساعاتی پیش با صعود ایران به عنوان تیم اول از گروه F همراه بود.

شوک بزرگ ایران به هلند

به گزارشاخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکیت، تیم ملی اسکیت هاکی ایران که در دیدارهای گذشته خود به ترتیب هند و ماکائو را شکست داده بود امروز(چهارشنبه) برای سرگروهی برابر تیم قدرتمند و عنوان دار هلند به میدان رفت.

ملی پوشان کشورمان از همان ابندای بازی با انگیزه و توان مضاعف برابر حریف قدرتمند خود ظاهر شدند و حملات نماینده اروپا را یکی پس از دیگری ناکام گذاشتند.

گل اول ایران که توسط محمود رضا مهدویان به ثبت رسید موجب شد تا تیم هلند برای جبران نتیجه تلاش خود را مضاعف کند.

هر چند نماینده اروپا موفق شد بازی را به تساوی بکشاند اما گل دوم ایران که توسط جلال کیهانفر به ثبت رسید ایران را تا آستانه یک برد تاریخی پیش برد. البته هلندی ها در آخرین لحظات توسط شماره 13 خود به گل تساوی دست یافتند تا با این نتیجه پس از ایران و به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعدی شوند.

بازی خوب و متفکرانه ملی پوشان کشورمان تحسین حضار در سالن را نیز برانگیخت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت ورزش و جوانان

وزارت ورزش و جوانان در تاریخ 8 دی ماه 1389 و پس از ادغام سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان تشکیل شد. این وزارت‌خانه عالی‌ترین مرجع رسیدگی به مسایل مربوط به ورزش و جوانان در کشورمان است. همچنین مرکز فعالیت‌های قرآنی جوانان کشور، نهادی قرآنی است که زیر نظر وزارت ورزش و جوانان فعالیت می‌کند.حمید سجادی نخستین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، در اواخر خردادماه 1390 به مجلس شورای اسلامی معرفی شد، اما با 137 رأی مخالف نتوانست رأی اعتماد مجلس را به دست آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش