اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395040659815428

پس از کسب سهمیه محمد ارزنده در جام کازانف

فدراسیون دو و میدانی هشتمین سهمیه ریو را گرفت

کد: 1395040659815428

http://j.mp/28UeycP

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس فدراسیون دوومیدانی با بیان این که هدف فدراسیون کسب هشت سهمیه ریو 2016 بود، گفت:‌ کسب 10 سهمیه، ایده آل ما برای حضور در این بازی هاست.

فدراسیون دو و میدانی هشتمین سهمیه ریو را گرفت

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان ، مجید کیهانی ضمن ابراز خرسندی از کسب سهمیه محمد ارزنده در رقابت های دو و میدانی جام کازانف قزاقستان، این نتیجه را حاصل ماه ها تلاش فدراسیون و این ورزشکار دانست و افزود: ارزنده از 8 ماه پیش با مربی و ماساژور خبره خارجی در حال تمرین بود که شاید حدادی این شرایط ایده آل را نداشت.

رئیس فدراسیون دو و میدانی با بیان این که این ورزشکار در اردوهای مختلف نیز حضور داشته است، افزود: اگر رکورد 8.16 متردر پرش طول ارزنده در المپیک تکرار شود، به طور حتم به مدال ختم خواهد شد.

وی رسیدن به چنین نتیجه ای را نیازمند تدارکات لازم عنوان و خاطرنشان کرد: هدف فدراسیون کسب هشت سهمیه ریو 2016 بود که کسب 10 سهمیه، ایده آل ما برای حضور در این بازی ها است.

کیهانی در عین حال افزود: با توجه به فاصله باقی مانده تا بازی های المپیک، شرایط محمدارزنده بسیار حساس است چراکه باید تدارکات لازم رافراهم کنیم؛ به همین منظور قصد داریم این ورزشکار را تا یک هفته آینده برای اردو در قزاقستان نگه داریم که شرایط وی پس از این اردو بررسی خواهد شد.

رئیس فدراسیون دوومیدانی با بیان این که تا 21 تیرماه شانس کسب سهمیه دوومیدانی وجود دارد، گفت: حدود 10 نفر از ورزشکاران را در قزاقستان داریم که هفته دیگر مسابقه خواهند داشت. تا کنون برنامه ریزی های ما برای کسب سهمیه بود اما از حالا به بعد برنامه ریزی برای حضور در این بازی ها است.

وی سهمیه های این دوره را با ارزش تر از دوره پیش عنوان کرد و افزود: در المپیک لندن 10 سهمیه در گروه های A و B داشتیم که در این دوره با تغییر قوانین هشت سهمیه رده A را کسب کردیم.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت ورزش و جوانان

وزارت ورزش و جوانان در تاریخ 8 دی ماه 1389 و پس از ادغام سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان تشکیل شد. این وزارت‌خانه عالی‌ترین مرجع رسیدگی به مسایل مربوط به ورزش و جوانان در کشورمان است. همچنین مرکز فعالیت‌های قرآنی جوانان کشور، نهادی قرآنی است که زیر نظر وزارت ورزش و جوانان فعالیت می‌کند.حمید سجادی نخستین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، در اواخر خردادماه 1390 به مجلس شورای اسلامی معرفی شد، اما با 137 رأی مخالف نتوانست رأی اعتماد مجلس را به دست آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش